Přejít na obsah

Motor 2.5 TDI


135 témat v tomto fóru

    • 39 odpovědí
    • 17k zobrazení
  1. Podivný volnobeh

    • 16 odpovědí
    • 6k zobrazení
  2. Poničene rozvody

    • 4 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
  3. Problém s motorem

    • 1 odpověď
    • 3.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 8.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
  4. Servis 180 Tkm

    • 4 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 774 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 75 zobrazení
  5. skrtici klapka

    • 3 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
  6. Škrtící klapka

    • 6 odpovědí
    • 6.8k zobrazení
  7. Snímač oleje

    • 1 odpověď
    • 2.5k zobrazení
    • 26 odpovědí
    • 13k zobrazení
    • 28 odpovědí
    • 8.5k zobrazení
  8. spomalena reakcia plynu

    • 5 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  9. Starty

    • 3 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 16.3k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 5.4k zobrazení
    • 38 odpovědí
    • 23.1k zobrazení
  10. Superb 2,5TDI 120kw

    • 3 odpovědi
    • 4.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Nechápu,proč chce sundávat pneumatiky a kontrolovat něco hodinkami.Hodit na vyvažovačku a každý okem pozná,jestli hází nebo né. Rovnat disky normálně a v klidu jsou,děláme to běžně.Olověné závaží ještě běžně existuje.Slovo opotřebené disky jsem v životě neslyšel.Bože to jsou někdy nesmysly co na sítích jsou napsány
    • A jak se dá radiální, nebo stranová házivost prosím dovážit závažím?? Nijak. Takže bych nechal sundat pneumatiky a nechal na vyvažovačce s pomocí hodinek nechat zkontrolovat šišatost a stranovou házivost. U kola z lehké slinity je rovnání sázka do loterie, 50% na netu říká, že to nejde, druhých 50% o tom točí i videa. To je tam to jediné, co v penuservisu mohli mínit tím, že "kolo je opotřebené", nebo chtěli kšeft od vyplašeného neznalce. Množství závaží mě naprosto nepřekvapuje, 5g z olova bylo menších, než ty železené, tím míň z nízkého profilu a nalepovací. Za další je třeba počítat i s TPMS modulem, je-li jím vozidlo vybaveno. Taky jsem četl zkazky o tom, jak se dá kolo vyvážit bez závaží pootáčením po kole.... no když na to někdo má ty hodiny času, asi proč ne.
    • Jenomže olověný závažíčka ( teď už zakázaný ) byli těžší.  Takže tady máš lajnu a je tam třeba 25 gramů a tam si měl jedno a mělo 50.   Pokud je jich tam moc, tak se mohl sejít šev disku a šev pneumatiky. Na pneu je vyznačený nejtěžší místo stejně jako u disku. A pokud je mechoš flakač tak dá 2 nejtěžší místa k sobě a naproti kilo závaží. Místo aby si s tím pohrál. 
    • Ja som tiež spojku vymenil sachs a valček hlavný a pomocný sachs a spojka zaberá dole
    • Taky mám dlouhodobou 6l/100. Pod 5l mi to ale přijde téměř nereálné nebo hodně hraniční. Btw. používáte do toho VIF? 
×
×
  • Vytvořit nový...