Přejít na obsah

Motor

chipování, filtry a vše kolem těch koníků pod kapotou


598 témat v tomto fóru

  1. Čištění motoru

    • 3 odpovědi
    • 6k zobrazení
  2. O1 Radenie rýchlostí

    • 13 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 5.6k zobrazení
  3. Jak na nádrž

    • 3 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
  4. 6ty kvalt

    • 9 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
  5. 1Z VR6???

    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
  6. výrobca spojky ECCB

    • 3 odpovědi
    • 3.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.4k zobrazení
  7. Spojka

    • 3 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
  8. Spojková sada 1.6 55kW

    • 4 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
  9. TDI NA LPG 1 2

    • 44 odpovědí
    • 18.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  10. zaber spojky

    • 4 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
  11. převodovka 1,6 55kw

    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
  12. 1,8 turbo synchrony?

    • 2 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
  13. Vada v diferenciáli

    • 3 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
  14. vibarace od spojky

    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 13.2k zobrazení
  15. prevodovka

    • 6 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  16. Převodovka

    • 3 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 12.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravím, hodně mě zajímalo, jak Scala přišla k takovému hodnocení v TÜV Reportu a skončila na 109. místě. Jaké závady asi odhalili?? Rozbil jsem prasátko a za 5 EUR si koupil AutoBild s TÜV Reportem.   V reportu hodnotí společně Scalu a Rapid. U Scaly kritizují především nadměrné opotřebení brzd. Nic, co bychom nevěděli, že?   Špatné hodnocení mají i potkávací a zadní světla. Přesně jsem nepochopil, jaké má Scala problémy se světly. Máte nějaké negativní zkušenosti s osvětlením? Ve fóru jsem zaznamenal kondenzaci vody v předních světlech, nic víc.   Dále zmiňují 4 svolávací akce na Scalu, týkající se eCallu a švů potahů sedadel.   Přikládám 2 stránky z AutoBildu. Snad neporušuji autorská práva. Jelikož neumím dobře německy, použil jsem strojový překlad googlem, který také přikládám. Berte překlad s rezervou. (V tabulkách je Rapid přeložen jako „Rychlý“)   Mimochodem, Kamiq je na 101. místě a Superb společně s Fordem S-Max těsně před Scalou na 107. místě. tuv-report-scala.pdf tuv-report-scala-cz.pdf
    • Jo ono to nereaguje na spojku pokud jedu. Když jsem včera stál na místě, tak po sešlápnutí spojky to přestalo. Mohla to být i náhoda. Jelikož to ten zvuk nedělá pořád, ale jen někdy. Předpokládám, že za jízdy se kola v převodovce točí i když zmáčknu spojku?   Zatím to vypadá to na ten uvolněný šroub. Jsem objednaný v lednu do škodovky na opravu. Snad to bude tím. Jinak auto mám vyrobené 2021, tak by to i sedělo. Fotku jsem viděl a docela mě to vyděsilo 🙂   Díky za odpovědi.
    • Cokoliv co je v TP (resp. COC), tak je možno použít jako zimní. M+S tam být nemusí.
    • @kodlis v nějakém jiném vláknu si psal, že to nereaguje na sešlápnutí spojky. To by ale mělo. V okamžiku kdy sešlápneš pedál by měl hluk ustat. Potom by to mělo být to, co píše pava.
    • Tohle byl problém převodovek vyrobených 2000 - 2001. Jedná se o nedotažený šroub hřídele v převodovce. Autorizované servisy mají na to TPI a umí to opravit. Vypustí se olej, sundá se boční víko a šroub se vymění za nový. Ten se následně utáhne vyšším momentem, než ten stávající. To vše bez demontáže z vozu. Opravu neodkládej, protože to může skončit dírou v převodovce. Fotka je někde tady na foru.
×
×
  • Vytvořit nový...