Přejít na obsah

Policie a věci s ní související


15 témat v tomto fóru

    • 45 odpovědí
    • 17.6k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 861 zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 6.6k zobrazení
  1. PČR - Dechová zkouška 1 2

    • 49 odpovědí
    • 12.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 5.1k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 10.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 8.6k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 12.1k zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 15.4k zobrazení
  2. Značka zimní výbava

    • 1 odpověď
    • 2.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4.2k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 22.7k zobrazení
  3. Dopravni nehoda

    • 7 odpovědí
    • 7.6k zobrazení
  4. Osoba blizka 1 2

    • 25 odpovědí
    • 15.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Vyjezdit 2 plné nádrže premium paliva (OMV Maxxmotion, N98 EO, VIF a podobně) a pak šupem do servisu. Tam jim to hezky zadokumentované na videích s VIN ukázat. Oni budou hluší, slepí, ale po 3 urgencích to budou muset začít řešit. Pokud je auto v záruce, klidně ať půlku auta vymění - svíčky, motor, rozvody, hlava, zapalování, spojka, převodovka, silentbloky... garážník by to měl poznat lépe a snadněji, diagnostika a zkušební jízda nutná.
    • Pravděpodobně se něco "nepotká". Pokud je adaptér na 100% funkční v jiné zásuvce (jiné auto, ale hlavně elektrická síť doma), tak to může být o nedokonalosti sinusovky. Co si budem, to je výstup na holicí strojek, hrubý průběh pro nabíječku notebooku (kterému by to mělo být jedno, hlavně že to střídá 50 Hz) apod. Vzácně by se mohlo vyskytnout, že zařízení má tak malý odběr, že ho elektronika měniče nedetekuje; mám za to, že jsem něco takového četl v návodu u UPS APC (což není nic jiného než zase měnič z 12 VDC, i když daleko dokonalejší, ten typ je tzv. line-interactive) - prostě připojený spotřebič musí mít příkon vyšší než asi 20 W, jinak v případě výpadku elektronika nepřepne na battery mode, v případě síťového "bypassu" je vše OK. Může být i špatný kintakt. Kdovíco ta ledka nedetekuje - třeba jen přítomnost kovového pinu, viz (offtopic) toto. Tipuji, že piny 4 a 5 jsou detekční-mechanické.
    • Mně dělá něco podobného SCALA 81kW, rozjedu se třeba na volnoběh nebo s mírně přidaným plynem, pustím spojku a auto normálně jede, jakmile přidám plyn tak auto jednou cukne mezi otáčkami 1500 - 2000 (jakoby na chvíli ztratilo výkon) a pak už jede normálně.
    • pokial to nezvladneš sám tak sa stým netrap. ten kto ti to bude robyt ti povie čo treba. tu maš viideo jedej octavie z Pezinka ktora je pekne naložena. takže ist to ide    
    • Nezkusil jsi to odpojení akumulátoru na pár minut? Někdo v tom druhém vlákně zmiňoval, že to pomohlo. Mě to bohužel ani v jednom případě nenapadlo a nakonec se to vždy po nějaké době vyřešilo samo. A ano, ty jednotky asi opravdu běžně při aktualizaci odcházejí. Já už musel dvakrát nechat auto v servise přes noc do dalšího závozu dílů, pokaždé šlo o jiný problém, když po přehrávání softwaru něco odešlo. Každopádně dej pak vědět, s čím odpálkují Tebe, ale snad budeš mít štěstí. Ono měnit pár litrů oleje za pět tisíc je totiž jinačí byznys : ) Případně by se mohl vyjádřit někdo další s novějším typem Bolera, jeslti mu to tam chybí také nebo jak budeš v tom servise a budou tam mít nějakou Scalu po faceliftu, tak můžeš kouknout do ní.
×
×
  • Vytvořit nový...