Přejít na obsah

Podvozek

tlumiče, pružiny, kolesa apod.


1760 témat v tomto fóru

    • 5 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  1. skubani pri brzdeni

    • 14 odpovědí
    • 13.2k zobrazení
    • 30 odpovědí
    • 25.3k zobrazení
  2. Plast

    • 2 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 6k zobrazení
  3. O kolik snížit O1 combi? 1 2 3 4 5

    • 122 odpovědí
    • 20.3k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 8.2k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 5.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 908 zobrazení
  4. GO předni nápravy

    • 7 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
  5. predni brzdy

    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 5k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 7.7k zobrazení
  6. Alu 17" 5x100 ET45

    • 5 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
  7. Brembo super max

    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení
  8. kola

    • 3 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 32.7k zobrazení
  9. schema zadni napravy

    • 1 odpověď
    • 2.6k zobrazení
  10. Blbě brzdí...

    • 11 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 38 odpovědí
    • 9.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Je nějaký způsob, jak se dá resetovat servisní interval výměny oleje na O4 facelift? Na Youtube je video jak se to dá udělat na předfaceliftu, ale po FL stejný způsob už nefunguje. Po záruce bych si chtěl měnit olej sám po jednom roku - roku a půl většinou do 10-15tis km. Nevím jak to tam funguje aby to pak neotravovalo. Děkuji za info.
    • Reklamovať znovu, alebo zmeniť servis. Toto normálne určite nie je. Ide to z pravej strany?
    • Ten prípravok nie je zatiaľ pre autorizované servisy v povinnom vybavení a teda majú možnosť si ho požičať z tzv. požičovne prípravkov Škoda Auto. Prípravok je zrejme jeden pre celé Slovensko takže ak ho má jeden servis požičaný, ďalší musí čakať pokiaľ sa prípravok vráti do požičovne .
    • Zdravím, mám otázočku na systém prerušenia dodávky paliva pri MPI. V zaradenej rýchlosti, keď pustím plyn nad 2000 otáčok/min sa tento systém aktivuje a prietok paliva je 0,0L/100km a od 1500 otáčok/min už pekne začína opäť vstrekovať, čo viem že má tak byť. Akonáhle však pustenie plynu urobím v rozmedzí 1500 až 2000 otáčok/min nenastane prerušenie paliva a systém stále vstrekuje určité minimálne množstvo paliva. Je to normálne, že v tom rozmedzí 1500 až 2000 otáčok/min nenastane prerušenie paliva? Bola menená škrtiaca klapka, predošlá bola pokazená, tak sa chcem uistiť, či to tak má alebo nemá byť  
    • A jak to poznal ? To tak straka přes výfuk kameru nebo co 😀   Jinak Verva 100 na normalni jezdeni mi moc nedava smysl pri vyssi cene 6kč/L oproti normalni n95 na nejlevnejsi benzince u nas 😀 kde se tankuje normalne a nic se nedeje. Nase firma do lonska tankoval benzin a naftu jen robinoil a fabky tsicka nemelo problem najizdet ke 400t km bez aditiv jen s normalnim servisem po 15t km
×
×
  • Vytvořit nový...