Přejít na obsah

Elektrika


3 386 témat v tomto fóru

  1. Kontrolka ESP 1 2 3

    • 57 odpovědí
    • 43,7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2,8k zobrazení
  2. Topeni, Climatronic

    • 15 odpovědí
    • 18,4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 630 zobrazení
  3. TDI nestartuje 1 2 3 4 5

    • 119 odpovědí
    • 72,8k zobrazení
  4. Vcds nejde zprovoznit

    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,2k zobrazení
  5. Svieti ABS a ASR 1 2 3

    • 69 odpovědí
    • 48,6k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1,5k zobrazení
  6. Xenon octavia 1 nesvítí 1 2 3

    • 66 odpovědí
    • 39,1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 954 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1,5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 744 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,5k zobrazení
  7. Problem s ASR a ABS

    • 3 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 11,8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 10,3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
    • 49 odpovědí
    • 10,4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 595 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Díky nabídky kdyžtak do SZ ať to tady nezamořujeme. DSG jedině 2.0 TSI a nechci zbytečně komplikovaný 4x4, ale klasika dvojkolku. 2 týdny v zimě dokážu jezdit s novými gumami i na dvojkolce. 1,5 raději manuál.
    • Souhlas, měl jsem půjčeno v LK výbavě na víkend a moje poznatky: parkovací asistent šlape na brzdu fakt až nepoužitelně, naučil jsem se při parkování do malé garáže asi na dvě kliknutí vypínat motor (2.0TDI) příjemně tichý, akustická skla se fakt projeví - největší hluk na dálnici byl podle mě od lyžin na střeše hlukově je to asi takový rozdíl (oproti S3) jako přechod mezi oktávkou a superbem - automaticky jsem jezdil o asi 20km rychleji (podle navyknutého hluku) varování překročené rychlosti je otravné ale decentní, natolik že jsem ho ani nevypínal potěšila mě na head-upu  ikonka zákazu předjíždění, max rychlost jsem čekal - druhou značku ne infotainment je božsky plynulý, reakce okamžité, Apple CarPlay podpora bezdrátově   bezdrátové nabíjení super, jen tam ten mobil pak člověk zapomíná smart dials jsou fakt praktické, ano dílensky to není žádný luxusní zázrak, ale mě osobně kvalita zpracování rozhodně ani neuráží mrzí mě nefunkční Waze navigační pokyny v head-up display - ale pochopil jsem, že to je problém Waze ne škodovky - AppleMaps navigační pokyny na head-up promítají ani na nejvyšší nastavenou míru komfortu auto neplave, nehoupe se - nerovnosti žehlí suprově - a to byla zapůjčena původní verze (18ková kola), nové vozy by to měly mít ještě upravené odsouvání sedaček při vystupování a elektrické dopínání pásů jsou fajn vychytávky LaneAssist si v Praze moc nerozuměl s cyklopásy na stranách silnic - pravidelně do pásů pro cyklisty najížděl Z najetých asi 200 km v Praze a kolem Prahy mám jen ty nejlepší pocity, jsem odhodlán objednat.   Ačkoli jezdím primárně jen po Praze a sem tam výlety s rodinou, jsem odhodlán jít do 2.0 TDI 110kW. 1,5 TSI mHEV je pro mě teoreticky mnohem vhodnější, ale nějak se té suché převodovky, motoru bez akustického krytu a celkově toho cirkusu kolem elektriky bojím. Po cca 6 letech diesel s najetými tak 60k určitě prodám líp než benzín. Mám i vyzkoušeno, že diesel i tohle moje malé ježdění snášel bez problémů už ve 3. generaci.
    • Ahoj, zda se mi, ze jsou slyset a citit vibrace pri zastavovani nebo pri zařazeni D. Co to pro mne znamená? Je v tom aute setrvak i spojka? Znamena to automaticky vymenit oboje? Auto budu casem prodavat, nicmene jeste nevim jestli pristi rok nebo kdy. Muze mi nekdo poradit co s tim? Moc diky za radu🙂
×
×
  • Vytvořit nový...