Přejít na obsah

Elektrika


3367 témat v tomto fóru

  1. Palubka

    • 11 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  2. Baterie

    • 4 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
  3. JEDNOTKA KLIMA OCTAVIA

    • 4 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  4. Pojistková skříňka

    • 1 odpověď
    • 2.9k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
  5. VAG com 409.1+304

    • 6 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
  6. Sada zámků

    • 8 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  7. central

    • 11 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.9k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  8. HELP> navi, kabeláž

    • 22 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 2.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • @DoubleGJargon Exide v návodu akumulátoru na první straně uvádí:
    • "tak kde tá škodovka a XY ďalších výrobcov robí chybu?"  mají to v podstatě nařízené z EU, protože EMISE... tak jako slavný start stop Nízké napětí na autobaterii samozdřejmě spouští sulfataci a ta vede k degradaci baterie
    • Tak a teraz tú o červenej karkulke...   Ešte že jazdí po Európe mnoho užívateľov moderných áut, ktorým je jedno ako ten konšpiračný systém funguje. A čuduj sa svet, ono to funguje.   Ale je jednoduchšie sa riadiť 30 rokov starou teóriou o nárokoch na dobíjanie, keď svet neriešil oleje viskozity 0w20, že štartér nebol tak efektívny a zároveň výkonný aby otočil motorom aj pri nižšom nominálnom napätí, že tie akumulátory nedokázali zo seba dať toľko prúdu v špičke a zároveň fungovať v takýchto externých podmienkách bez problémov ako teraz... a hlavne bolo nepredstaviteľné, že by nabíjanie mohol riadiť počítač s naprogramovaným energy manažmentom dobíjania.   Miesto toho sa tu riadite desatinami čísel napätia akú a % kapacity dobíjania a pritom tie auta jazdia.... tak kde tá škodovka a XY ďalších výrobcov robí chybu? 
    • Tobě bych dopručoval dát auto někomu, kdo tomu rozumí. Tady jsi zatím netrefil aní správnou sekci - toto je Fabia 1 a téma o úplně jiném motoru. Mimochodem, tubo nespíná, nemá totiž vypínač... 
×
×
  • Vytvořit nový...