Přejít na obsah

Ostatní

to, co se nevešlo nikam jinam :-)


1094 témat v tomto fóru

    • 25 odpovědí
    • 7.1k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 31 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
  1. parkovanie bez rucky

    • 15 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
  2. přední dveře řidiče??

    • 1 odpověď
    • 3.3k zobrazení
  3. Příprava na zimu ... 1 2

    • 43 odpovědí
    • 6.8k zobrazení
  4. Kabel na VAG

    • 3 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  5. cistenie nadrze

    • 11 odpovědí
    • 29.5k zobrazení
  6. help s cenou vozu

    • 2 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
  7. Octavia RS - chip 165kW

    • 2 odpovědi
    • 3.4k zobrazení
  8. Tip na lakovny v Praze ?

    • 6 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
  9. navi dx

    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
  10. PLS o radu

    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
  11. Octavia 270tis km

    • 8 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  12. Rada při nákupu. 1 2

    • 32 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
  13. Zpetne zrcatko

    • 2 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
  14. Kontrolka ABS

    • 6 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  15. je to mozny?

    • 3 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
  16. klimakompresor

    • 6 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
  17. je to mozny?

    • 6 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
  18. logy +projev zavad

    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  19. Nove mapy do NAVI DX

    • 2 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravím, Věděl by někdo kódování pro originální alarm hlídání vnitřního prostoru s náklonovým čidlem, zálohovou sirénou a tlačítkem deaktivace? Díky!
    • Zdravím, Mohl by mi někdo poradit, jak dokódovat zobrazování rychlosti tempomatu na Maxidotu? Mám přístrojovou desku 5J0 920 841 D. V adaptacích kanálu "Zobrazení tempomatu High" se po uložení nic na Maxidotu neděje. Díky předem!
    • Vodnú pumpu mám novú v rámci výmeny rozvodov. Dnes pri jazde 140 km/h po diaľnici teplota oleja 128 stupňov, vážne sa mi na to zle pozeralo. Niekde som tu na fóre čítal, že ručička ukazovateľa teploty kvapaliny neukazuje reálnu hodnotu? Nezdá sa mi to, lebo po 90 stupňov pekne stúpa a potom zastane. Keď motor naštartujem po istom čase, tak ukazuje reálnu hodnotu o koľko stihol motor vychladnúť. Tiež si nemyslím, že by voda dokázala byť 1-2 hodiny jazdy v stave 100-120 stupňov a nevyvrela by. Podľa môjho názoru treba tú vysokú teplotu oleja do budúcna riešiť, kým nenájdem príčinu ho kontrolovať a skrátiť cyklus výmeny napr. na 5000 km, ale kým je kvapalina na zdravých hodnotách, motoru nič nehrozí. Na žiadnom predošlom aute som ukazovateľ teploty oleja nemal, mozno boli aj tam takto vysoké, len som mal to šťastie, že som o tom nevedel. Do budúcna plánujem výmenu “veľkého” chladiča (predošlý majiteľ niečo nabral, tak sú všetky 3 za sebou mierne zohnuté dovnútra, ale tesnia a nenašiel sa žiadny únik), keby to nepomohlo tak výmenu chladiča oleja. Tiež som sa tu niekde dočítal, že chladiaca kvapalina G13 robila zlobu, tak možno skúsim vymeniť za G12evo, ale neviem, či by samotný typ chladiacej kvapaliny dokázať urobiť takéto problémy. 
    • Dik. Ešte sa mi stalo, že po tom, ako som išiel asi hodinu po diaľnici, keď som zastavil, tak motor na voľnobehu klepal, akoby boli rozštelované ventily.  Máte nejaký tip, čo skontrolovať?
×
×
  • Vytvořit nový...