Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.3

  1. Zahájeno uživatelem Jose123,

    Zdravím všechny. kdož dobrou radou přispěti chtějí. Obracím se na vás s možná banalitou, mně ale až tak banální nepřipadá. Chci si z finančních důvodů vyměnit sám chladící kapalinu a prohlédl jsem návody na netu, jak na to. Typ a nemožnost kapaliny míchat znám, měním ji čistě z důvodu stáří, aby mi nekorodoval chladící okruh. Vzhledem k možnostem, které mám, tedy žádná jáma, kde bych se dostal k autu zespodu bych volil variantu povolení spodní hadice vedle alternátoru. Prosím o odpověď na následující otázky: 1/ vyteče v tomto případě všechno jak z hadic, tak z motoru? 2/ jako odvzdušnění bych použil oddělání teplotního čidla - jenže jak to provést? Vím,…

    • 4 odpovědi
    • 10,1tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Martinn99,

    Dobrý den. Trápí mě zvukový projev a chod motoru mé Felicie 1.3MPI 50kw r.v2001 najeto 125 000km Motor trpí většími vibracemi a zvláštním zvukovým doprovodem už od pořízení auta. Auto vlastním rok a do teď jsem nepřišel na možnou závadu. za studena má motor tendence se dusit a neakcelerovat. Po ohřáti sice akceleruje, ale lehce cuká, a to při nižších i větších otáčkách. Olej jsem měnil před rokem a nechával jsem seřizovat ventilové vůle. Ani jedno neudělalo v chodu a zvuku motoru žádný rozdíl. Sníženým výkonem ani zvýšenou spotřebou auto netrpí. Čas od času dolívám chladicí kapalinu. Mohlo by se jednat o selhání těsnění…

      • Díky
    • 2 odpovědi
    • 2,9tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem vaclavka,

    Dobrý den. Mám Feldu 1,3Mpi r.v.2000 se servem. Dá se motor vyndat horem? Žirafu mám. Spíš jestli to jde zároven s převodovkou? Nebo rozpojit a vyndat zvlášt? Děkuji a přeji hezký den

    • 0 odpovědí
    • 2,7tis zobrazení
  4. Ahoj, po trápení se otci povedlo rozpůlit motor (AMH) a převodovku. Chce udělat těsnění pod setrvákem a nešlo nám v domácích podmínkách (nemáme rázový utahovák) povolit ani jeden šrub setrváku. Zkoušel to pákou asi 1,5m, poklepával na šruby kladívkem, ani za boha... Je to skutečně na rázový utahovák? Hodně zajímavé je, že podle knížky - "Felicia - Jak na to" se setrvák utahuje na 30Nm +90°. To není možný, aby to tak drželo s 30Nm. Dík za názor...

    • 3 odpovědi
    • 3tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Jerryoke,

    Zdravím. Už si nevím rady. Když je auto studené funguje normálně ale po zahřátí začne dělat bordel. Při stlačení plynu se auto nedostane více jak do 4000ot a začnou padat ze 4000 na 2000 a střílet do výfuku. To střílení by nebyl takový problém ale při jízdě to hrozné škube. Svíčky lišta na svíčky halluv snímač kontakty cerpadlo všechno měněné.

    • 1 odpověď
    • 3tis zobrazení
  6. Chtěl bych se zeptat jak je to stim a jak to funguje kdybych vzal z fabie 1.4 MPI hlavu a dal ji na Škoda Felicia 1.3 MPI Předem děkuji za každou radu i názor ať už je + nebo -

    • 0 odpovědí
    • 3,9tis zobrazení
  7. Dobrý den, mám problém se svojí felicíí, rv 1995, GLX, EEF61 1.3, 40 KW motor. Při nastartování (Hlavně za studena, přes noc) nechce nastartovat, povede se mi to většinou na podruhé/potřetí. Někdy ovšem lítá bez problému. Po nastartování zakolísají otáčky a zdá se mi trochu přidušená, po přidání plynu okamžitě chcípne. Pokud ho nechám běžet delší dobu (cca 5 min), tak se chytne a už jezdí bez problému. Jakožto student nemám moc peněz lítat po servisech a platit za diagnostiku, výměny škrtící klapky atd, proto bych se nejraději napřed dozvěděl pár typů, než začnu lítat po servisech. Předem Děkuji

      • Pozitivní
    • 9 odpovědí
    • 22,2tis zobrazení
  8. Zdravím všechny, kdoví, jak moc bude ještě toto téma v dalších letech aktuální, ale rád bych se podělil o svou zkušenost stran zdánlivě náhodilé ztráty výkonu Felicie 1.3 50kw 2000. Možná, vzhledem k pozvolnému stárnutí všech aut, se ale bude postupně týkat i jiných vozů. Sám jsem tuto situaci řešil asi rok nebo dva. Na internetu jsem nenašel žádnou radu, kterou bych nevyzkoušel a která by výrazněji pomohla. Auto je také na LPG, ale tato chyba se projevovala stejně tak i na benzínu. Budu velmi rád, když vám nebo vašemu okolí bude tato zkušenost ku prospěchu... Příznaky: Nepravidelně, někdy v koloně, v táhlém kopci nebo i na rovině v rychlosti a…

    • 0 odpovědí
    • 3,6tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Jak41,

    Zdravím, mám Felicii 1,3 a nějakej dobrák uřízl katalyzátor. Nemám s tím vůbec žádnou zkušenost, tak bych poprosil o radu. Zvládl bych to udělat sám? S prací rukama nemám problém. Potřebuju to udělat nějakou levnou formou- loňský rok v gastronomii mne finančně velmi vyčerpal... Případně kdyby to někdo zvládl udělat tak, abych to zvládl zaplatit. Jsem z Prahy 4. Díky moc, J.

    • 2 odpovědi
    • 3,4tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem -honza_,

    Zdravim. Mám problém se svoji felicii 1.3 mpi 50kw. nedávno mi začala blikat kontrolka mazání jak spadly otáčky pod 1000. Dělá to jen u zahřátého motoru. Minuly tyden jsem vyměnil olej i filtr (15w40). Nadruhy den byl chvili klid ale ted už to dělá zase. Dneska jsem zjistil že nahoře pod zdvihatkama neni žaden olej. I když se motor protočí tak prostě po oleji ani pamatky..jen jde vidět jak se dole leskne dno. Obávám se že s takovou se mi brzy zadře vačka. Tak co navrhujete udělat? nemuže byt třeba ucpany koš nebo nějake kanalky? ještě uvažuju že si zajedu nechat přeměřit tlak...za tepleho motoru by to myslim mělo tlačit 4atm. ne? ale doufam že neni olejove čerpadlo v hajz…

  11. Zahájeno uživatelem Danny0132,

    Zdravím mám felicii 1.3 50kw benzin rok výroby 1995. Chtěl jsem se zeptat auto startuje ale nechce se rozjet. Při pokusu o rozjetí tak zdechne. Vůbec netuším co to může způsobovat. Moc děkuji za každou odpověď

  12. Zahájeno uživatelem peem,

    Ahoj vsichni, vim ze tato tema, tady byla uz tisic krat, ale bohuzel jsem nikde nenasel odpoved. Tak popis zavady: ztrata vykonu motoru ve vsech otackach + skubani motoru. Ve vyssich otackach moc neskube. Vykon ztraci obcas, kdyz na to proste dupnu, tak otacky jsou, ale bohuzel vykon ne. Jako by se motor nejak zabrzil, dusil, toci ale nepodaval vykon. Proste otacky mam, ale vidim to tak na 5 koni, ani to ne . Dela to jak za studena, tak za tepla, porad. Nedavno jsem menil: palivovy filtr, trochu to pomohlo, ale porad to dela. Vzduchovy filtr. Rozvody mam nove. Katalyzator (by uz uplne rozsypany). Nic neodstranilo zavadu. Bojim se, ze to bude lambda sonda nebo RJ. Muzo…

    • 24 odpovědí
    • 22,7tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Bombos3,

    Zdravím, Tak jsem dnes při čištění škrtící klapky na Felicii II 1.3MPi 50kW zjistil, že předchozí majitel natrhl těsnění škrtící klapky (číslo dílu 047133073) a mně se dnes už úplně dorozpadlo v ruce. Nové se evidentně nedá koupit - výroba ukončena před lety a aftermarket se patrně nedělá. Nenapadá někoho, co s tím? Díky za tipy

    • 1 odpověď
    • 3,8tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem frajeris86,

    Ahoj, mám takový problém, vyměnil jsem na výfuku lambda sondu která je nová a VAG mi na benzín hlásí chybu sondy 00525. Nevíte čím by to mohlo být? Jinak se jedná o motor MPI 1.3

    • 1 odpověď
    • 4,1tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Peters0nCZ,

    Zdravím lidi, nikde jsem se pořádně nedočetl co to způsobuje jen že to mají lidé taky za problém. Jde o to je se mi teď stalo že když nastartuju tak se asi po 5s ozve kvilejici zvuk asi po 20s - 30s zvuk přestane, ale po dalším nastartování to udělá znovu ikdyz jemněji nebo vůbec. A jde cítit zápach benzínu jak v kabině tak kolem auta a kapoty. Nevíte o by to mohlo být abych nemusel prohledat celé auto? Díky moc za radu mám to teď asi 2-3dny za problém

    • 0 odpovědí
    • 2,5tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Janko4183,

    Potreboval by som paradit prekupil som feliciu a neako vkuse berie olej co by bolo dobre urobit aby sa tp zastavilo v com moze bit chyba. Jeden my poradil ze vraj na hlave valcou na felicijí su neake SEMERINGI ze tie zviknu popukat a potom sa to stava moze to bit tym?

      • Negativní
    • 19 odpovědí
    • 21,2tis zobrazení
  17. Ahoj, Minulý týden mi nastal takový problém, Felda začala škubat, otáčky na volnoběh padají a při jízdě se stává, že nereaguje na plyn. Tedy reaguje ale po úplném sešlápnutí plynu sebou kucká a po pár vteřinách na chvíli jede. Tento týden jsem vyměnil palivový filtr ale nic se nezměnilo, klapku jsem vyčistil a přes motordiag nastavil. Také jsem zkusil vyměnit snímač otáček ale změny se neprojevily. Svíčky jsou poměrně jako nové, ze září a najeto na nich jen 10 000km, máte nějaký nápady co by šlo provést? UPDATE: Tak z VAGu mi vyjela chyby: 00525 - Sonda lambda (G39), 05-10 - výstup otevřen - sporadicky 00537 - Regulace lambd…

    • 3 odpovědi
    • 3,2tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Jinks 123,

    Zdravím ve spolek. Potřeboval bych poradit. Mám felicii 1.3 -monotronic-40kW rv.95. Auto startuje výborně ,na volnoběh není taky problém. Problém nastává ,že při záběru ( jízda do kopce) mi začne auto ztrácet výkon a přidání plynu na to nemá vliv. Jakmileuberu plyn na volnoběh a znovu přidám ,tak je to ok. Děje se to nahodile. Na autě je už vyměněný vstřikovač, všechny čidla (havlův snímaš,lambda,snímač teploty vody),Palec, víško rozdělovače, komplet kabeláž, řídící jednotka ,palivové čerpadlo + filtr a vzduchový filtr, komplet kabeláž.Když jsem auto připojil na Vag ,tak mi to píše 2 chyby : chyba havlova s nímače- žádny signál ( sporadická) Chyba lambda sonda …

    • 2 odpovědi
    • 2,9tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Jednatrojkafelda,

    Ahoj, Měl bych dotaz, mám feldu s motorem 135m 1.3mpi 40kw, auto je po strycovy najeto poctivých 80tisic km, nedávno dělaná generálka motoru. Zajímá mě jestli má význam zvyšovat výkon ostrou vackou, čipem a snížením hlavy nebo raději vyměnit motor za 50kw a udělat to na něm? Nechci z toho dostat 100koni ale byl bych rád pokud by se z toho dal dostat výkon tak 55kw. Raději bych nechal původní motor než kupovat jiný u kterého nemám žádnou historii a ještě bych na něm dělal generálku nakonec a výměna za 50kw s tím že ho nechám bez úprav pro mě nemá význam ten motor o tolik líp nejede. Jsem automechanik měl jsem už dost aut ale feldu nikdy a nedělal jsem nikdy žádné úpr…

      • Pozitivní
    • 38 odpovědí
    • 14,6tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem vitnet,

    Zdravim chci se zeptat. Chci dat sportovni filtr (hribek) oddelam box a napojim to primo na hadici od sani ale nevim k cemu slouzi ta hadice druha vespod ktera vede do boxu. Chci se zeptat jestli ji muzu nechat volnou bez krytu boxu diky

    • 0 odpovědí
    • 1,9tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem LIBOR321,

    Zdravím, mám problém s mojí felícií 1,3...Při volnoběhu se motor dostává až na 600RPM a někdy i chcípne v tu nejhorší chvíli a to i po vyčištění klapy. Nevím jestli to má spojitost ale bylo měněno čidlo teploty protože nejel ukazatel v kabině a po výměně pojistky u výstražných světel se pojistka zase odpálila a dnes jsem si všiml že se spínač světlometů zahřívá. Nevíte prosím kde je asi zrada? Předem děkuji za odpověď.

    • 4 odpovědi
    • 2,8tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem dandy2133,

    Dneska jsem byl zkouknout pěknou a dost zachovalou felicii 1.3 MPI, za dobrou cenu. Uvažuji nad koupí, avšak při projížďce jsem si všiml, že se teplota motoru držela při 110 stupních. Pán ji měl v bazaru již nastartovanou jak jsem dorazil, tudíž vařila na volnoběh. Po pár set metrech jízdy teplota spadla na 80 cca. Má cenu do toho jít? Co může být špatně? Díky za rady.

      • Pozitivní
    • 13 odpovědí
    • 5,7tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem MTX,

    Tak tu dam navod jak som prerobil termostat Favorit na Feliciu, bez svarovani, vrtany atd. Potrebujeme: 4A0819497 x1ks - T kus pro snimač teploty N 90316802 x1ks - O kroužek 115052010 x 1ks - Skrin termostatu 113052060 x 1ks - Viko skrine termostatu 114095090 x 1ks - Termostat 88°C - Wahler 3032.88D 115095851 x 1ks - Tesneni vika skrine termostatu 005160723 x 1ks - Držak kabelu a lanka plynu 115095852 x 1ks - Tesneni skrine termostatu 930590520 x 2ks - Sverka 20-32 mm 005238565 x 3ks - Šroub M6x25mm N 90829401 x 1ks - Z…

    • 1 odpověď
    • 4,1tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Lukáš Fiala,

    Ahoj, dolíval jsem na Felicii (1.3 BMM, 1995) vodu do chladiče a zapomněl potom přišroubovat víčko. Po návratu jsem si všimnul, že pod kapotou to bublá, ale nechal jsem to být. Před další jízdou jsem to zapomněl zkontrolovat, takže s neznámým stavem kapaliny jsem ujel dalších asi 5 km tam a 5 zpátky, přičemž při zajíždění domů auto pár minut postálo s motorem na volnoběh. Po dojetí (teploměr ukazoval okolo 100 °C, nebyl úplně nadoraz, ale otázka je, jak dobře to v takové situaci měří) jsem otevřel kapotu, v otevřené nádržce chladiče nebyla žádná voda a stoupala z ní pára, a z motoru byla cítit neurčitá spálenina. Vím, jsem blb, ale už je dokonáno. Je něco, co se mohl…

    • 10 odpovědí
    • 6,3tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Neonik,

    Zdarec, u Feldy (40kw, 1.3) mne zlobí nízký výkon (možná je to normální), v jehož důsledku má auto poměrně vysokou spotřebu (8l při relativně lehké noze, 10l při těžší). Jel jsem s tím teď po dálnici a to auto má poměrně velký problém dostat se na 100km/h, 120km/h dám pouze z kopce a víc ani ťuk. Ve VCDS vidím chybu: 00525 - Oxygen (Lambda) Senzor (G39) 03-00 - No Signal Vytáhl jsem tedy Lambdu a vyzkoušel pod hořákem. Dostávám napětí od 0,05-1V, při zahřátí skončím výkyvy 0,98V, 1V, 0,98V apod... Předpokládám tedy, že Lambda je funkční? Následně jsem vše zapojil, vymazal chyby, nastartoval - bez chyb. Pár opakovaný…

    • 0 odpovědí
    • 1,2tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.