Přejít na obsah

Exteriér


222 témat v tomto fóru

    • 4 odpovědi
    • 790 zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 9.7k zobrazení
    • 107 odpovědí
    • 90.9k zobrazení
    • 108 odpovědí
    • 66.6k zobrazení
  1. Vzpěry kapoty 1 2 3 4 7

    • 173 odpovědí
    • 64.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.1k zobrazení
  2. Stěrače 1 2 3

    • 60 odpovědí
    • 26.7k zobrazení
  3. Bočné PDC

    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
  4. LED projektorová loga

    • 8 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  5. Přídavná zrcátka - karavan

    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 808 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.1k zobrazení
  6. označení skla

    • 1 odpověď
    • 1.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  7. vymena celneho skla 1 2

    • 31 odpovědí
    • 24.3k zobrazení
  8. Kola. křídlo

    • 0 odpovědí
    • 776 zobrazení
  9. Akustické sklá

    • 6 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 5.7k zobrazení
    • 87 odpovědí
    • 62.3k zobrazení
  10. Nápisy na piate dvere

    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.3k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 10.6k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 17.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ten z AAA je pekný a má super výbavu. Koža vyzerá byť tiež v dobrom stave a šikovný detailér by jej asi vedel ešte vrátiť niečo z pôvodnej svetlosti. To auto má jedinú vadu, že je 2019 a je z AAA. Volant neriešim, musíš mať niečo aj na výmenu/vylepšenie. 🙂
    • @LosDavos ok, tak mi vysvětli, proč po wallnut blastingu zmizel check engine, výpadky válců a cukání od 2000-2500 otáček na všechny stupně. Auto jede plynulej, rychlejší odezva na plyn, nižší spotřeba o litr. Dneska najeto dalších 200km a rozdíl obrovsky. Vyhozené peníze ? Ventily byly průchozí z necelých 60 procent, na fotce to zúžení není tak vidět, nehledě na stovky příspěvků na toto téma na jiných fórech týkající se škody a VW. A to “relativně dobře” je taky zavádějící, jezdil jsem vozovým parkem různých firem s 1.2-1.5tsi od 50 000 do 400 000km a žádná nejede ani z poloviny, tak jak aktuálně moje, nepočítám plynulost a výkon. Dále moje auto před tímto zásahem projíždělo víc lidi z okolí (3 kamarádi, otec, sestra) a NIKDO si ničeho zvláštního nevšiml, přitom já to prostě cítil i ze sedačky spolujezdce. Takze ano.. auta jezdi bez čistění, většina má za mě neakceptovatelné cukání a výkyvy plynulosti a chodu, ktere si 90 procent lidi, co berou auto jak věc nezaznamená. 
    • oba biele hybridy z prveho prispevku su prec, trosku ma mrzi ten Combi. sice "len" Ambition, ale pacil sa mi asi najviac   Style z Marketplace bol podla vsetkeho predany este skor, nez som zo zvedavosti kontaktoval cez messenger a neskor i telefon predavajucu. namiesto toho mi nukali nieco uplne ine (Sportline, bez virtual, vyse 150 000 km) modra Lava s 2zonovou klimou je zatial dostupna, podobne ako biely Sportline, tiez 2zonova klima. su si dost podobne, dokonca cenovo i najazdom. rozdiel hlavne kvoli vybave v sedackach a exterierovych doplnkoch   ponuka hybridov sa moc nemeni, skor mam strach, aby sa este schopnejsie kusky nepredali. obcas nieco pribudne, ale je to skor "ako vyzva" do buducna. vid napriklad biely z Talianska, ktory ma super najazd, peknu cenu, ale onicom vybavu. keby to aspon predne matrix malo, tak chybajuci vyhrev a podobne dorobim   vzhladovo sa mi este paci nieco taketo, polovicke ale najviac asi vadi ten svetly interier. navyse je to 2019 a z Aciek   cistych TSI tiez moc nepribuda, navyse su zvycajne s najazdom cez 150 000 km. urcite to najazdi este dost, ale radsej by som nieco s mensim najazdom
    • Někdy pomůže mezi sebou vyměnit pravé kolo s levým. Neboli pneumatiky na přední nápravě nemají stejný valivý odpor a pak to táhne ke straně.
    • Budu rad, za kazde info jak to predelat. Mam zkusenost, ze auta od 2019 proste baterii nenabiji jak maji. U 3ks O4 jsme menili baterky do 2,5let stari. U O3 vydrzela 7let. 
×
×
  • Vytvořit nový...