Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Podvozek

  1. Zahájeno uživatelem juanv,

    Ahoj všichni, v některých článcích a rozhovorech na internetu se píše o adaptivních tlumičích pro Škodovky (z výroby). Pletu se nebo dnes ještě není dostupné nic a dnešní přepínání jízdních režimů v Oktávce nemá na tlumiče žádný vliv? Když to není dostupné dnes tak zbývá pouze čekat na další modelový rok, co?

  2. Zahájeno uživatelem martind_,

    Ahoj, včera jsem nechal přezout auto na zimní gumy a díval jsem se na zadní brzdy. Je možné, aby v 237 tisících mělo auto ještě tak 2-4 mm brzdové destičky? Přední brzdy jsem měnil ve 185 tisících za nové.. Bojím se, aby to vůbec brzdilo :D

    • 1 odpověď
    • 2,1tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem kupony,

    Dobry den, dnes som bol na STK a auto nepreslo - lebo zevraj mam opotrebeny brzdovy bubon alebo kotuc. Auto ma 122tis km, rok vyroby 2015. Brzdy na nom este menene neboli. Jazdim malo, vacsinou len mesto a sem tam dlhsi vylet po dialnici. Pri 120tis km som bol v autorizovanom skodovackom service (kazdy rok chodim na prehliadku lebo je to Octavia G-Tec (CNG)), kde vymenili sviecky a spytal som sa aj na brzdy, ci ich netreba vymenit. Dali dole kolesa a vycistili brzdy (na fakture mam: segmenty treci zadni d+n, brzdy cistit + mazat, ucitnnost brzd kont). Po servise mi povedali, ze brzdy su uplne v poriadku a ze kludne vydrzia dalsi rok, pritom ako jaz…

  4. Zahájeno uživatelem martind_,

    Ahoj, mám O3 vRS najeto 236 tisíc km ..mám původní zadní brzdy a nyní se mě rozsvítila kontrolka brzd..mají zadní brzdy také čidlo? Přední jsem dělal ve 198 tisících, kotouče + destičky..a není možné, abych za 40 tisíc sjel desky, jezdím velmi s citem.. Díky za feedback

    • 2 odpovědi
    • 2,3tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Lukáš Pavel,

    Zdravím, půjdou dát komplet přední brzdy z Octavia 2.0tsi RS na Octavii 1.4 tsi 110kw? Oboje facelift. To stejné pružiny, půjdou z RS na obyč. O3? Moc díky za odpověď.

    • 1 odpověď
    • 2,6tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Fanda RS,

    Při výběru nových pneumatik jsem na narazil na firmu "www.oponeo.cz". Mají velmi zajímavé, až podezřelé, ceny. Máte někdo zkušenosti s touto firmou? Franta

    • 4 odpovědi
    • 21,4tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem PepeLePew,

    Dobrý den, hledal jsem jestli někdo náhodou nemá zkušenost s tímto rozměrem na trojkové Ovečce, ale nenašel jsem. Zajímalo by mě, jestli někdo měl tento rozměr na autě, a jestli byl nějaký problém s drhnutí o podběh nebo blatník :) 7,5x17 ET35 . To ET je docela dost, ale dle toho co jsem vybrouzdal na netu by se to mělo vejít ťip ťop. Vzádu asi líp. Díky za tipy, fotky, info.

    • 0 odpovědí
    • 1,9tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem koudy71,

    Ahojte potřeboval bych poradit. Cca kolem 1500 otáček 80 km/h v záběru se auto začne jako kdyby kroutit jako kdyby šmatlalo kolo. Dělá to jen v záběru čím větší tím větší vybrace. Dik. Auto 2.0 l 135kW automat 2015 scout

    • 0 odpovědí
    • 1,8tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem tosa,

    Chtěl bych se prosím zeptat, zda někdo neví zda je možné dát spodní kryt motoru z 1.6 TDI na 1.4 TSI u Octavie III falelift. Stříkal jsem dutiny u Octavii a všiml jsem si , že TSI mají menší krytí motoru než TDI a prostor za motorem včetně vyfuku je daleko v horším stavu u TSI než TDI. Možná to je i způsobeno dalším přidaným krytem u TDI který kryje DPF filtr uprostřed auta. Ten by se asi taky mohl namontovat na TSI a prostor kolem vyfuku by byl daleko více chráněn. Děkuji za jakoukoliv odpověď. Martin

    • 1 odpověď
    • 2,4tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Stifmajsta44,

    Ahoj, kupoval sem v roce 2018 Octavii se 120tis km, dnes má nalitano 250 tis a nejspíš na ni budu dávat šestou sadu zadních kotoučů což mi nepřijde úplně normální. Naposled v servisu mi řekli ze zůstává vyset jeden brdovej trmen, vyměnili ho a problém je zpátky po par tisich km, zadní kotouče jsou opět zkroucený. Neřešil někdo podobný problém ? Neví někdo čím by to mohlo být ? Přední kotouče jsou původní a rovny. Dekuju za radu

    • 1 odpověď
    • 2,1tis zobrazení
  11. Host PetrHravec
    Zahájeno uživatelem Host PetrHravec,

    mám ještě dotaz, nevíte co je pravdy na tom, že orig. sportovní podvozek u O III se liší jen v pružinách a tlumiče zůstávají?

  12. Ahoj, všem, rád bych ae Vás chtěl zeptat, dříve než půjdu do servisu, zda byste někdo neměl tušení, co může způsobovat "hučení" z podvozku u vozu Škoda Octavia 3 Scout r.v. 2016 (DSG, Haldex) při brždění motorem a při nastavené poloze DSG převodovky "D". Dobře je to slyšet při jízdě na dálnici a to pouze v případě, že vůz zpomaluje, i mírně při sundání nohy z plynu. Přesněji, pokud naleznu přesně úroveň polohy plynového pedálu tak, že opravdu mírné ubrání plynu, při kterém začne vůz téměř neznatelně zpomalovat, se ozve ono hučení, a naopak pokud jen velmi mírně přidám a vůz začne téměř neznatelně zrychlovat, tak hučení okamžitě přestane. Ještě jedna indicie, pokud za…

    • 8 odpovědí
    • 7,8tis zobrazení
  13. tak už jsou sady KW sport podvozků pro O III - zde se píše o combi, ale jsou již i pro liftbacky - vyhledávání podle vozidla zde stabilizátory Eibach jsou dle briskoda.net shodné s G7 - zde je odkaz jen je třeba objednat ten správný, tedy multilink nebo ne víceprvková zadní náprava a benzín nebo nafta, dají se samo najít i další odkazy, např zde

      • Díky
      • Líbí se mi
      • Pozitivní
    • 110 odpovědí
    • 57,3tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem drjery,

    Ahojte,menil som na náprava . Tyčky stabilizárora, uloženie ramien , spodné čapy, čapy riadenia , a uloženie tlmiča. všetko som podotahoval na maximum.. + som priesiel 30KM a zasa som to podotahoval.Ale ked razantne zabrdzim v zákrute alebo na tomu šliapnem tak počujem taky kovovy puk .. čo by to mohlo sposobovat? Proste dám tej náprave zabrať v zákrute a niečo tam pukne.Preto som to ešte 2x išiel dotiahnut a nič ani nepohlo.Môže to byť klb? vonkajší , vnútorný lebo niekedy citim že auto vybruje pri akcelaracii. Dik za odpoved

    • 2 odpovědi
    • 2,1tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Dedek007,

    Ahoj, má někdo zkušenost s oběma verzema? Jak velký rozdíl bude v "komfortu"? Verze bez DCC. Je to blbost? Mám Gemini a nějak vyloženě nekomfortní mi to nepřijde. Mám jen jednu sadu kol a každý rok 2x přezouvám. Je čas koupit nové letní gumy a když juknu na bazoš, tak se kolem 28tis dají sehnat nové X-Trem i s novýma gumama, tak že bych se konečně vyprd na to věčné přezouvání a zkrášlil i celkový look auta. Díky

  16. Zahájeno uživatelem Jenss,

    Zdravím, vím, že se to už řešilo, ale nenašel jsem přesnou radu co. (zvuk klepnuti vychází někde od předních kol),které se objeví v případě kdy pri couvani zabrzdim. Pokud zabrzdim a opakuji to (tzn. znova pri couvani zabrzdim), tak jiz se to neopakuje... opakuje se to zase az kdyz popojedu dopredu a pak zacnu couvat. Nemate nějaký tip? Škoda Octavia III 1.6tdi

    • 2 odpovědi
    • 5,9tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Romaxik,

    Dobrý den všem, prosím o radu na O III 2016 se mi ozývá v zatáčce pod sedačkou řidiče jakoby povalující se kámen. Podle zvuku je to někde pod sedačkou řidiče. Musí to být kulaté (není to matka), zvuk to má, jako by se to valilo někde po plastu, ale to není 100procentní. To místo, kde se to kutálí tam podle délky zvuku musí být alespoň cca 8cm. Ten plastový kryt pod autem jsem měl sundaný, umytý a tam to není. Nemá někdo nápad, kde by se ta potvora mohla kutálet? Je tam někde nějaká dutina, nebo něco podobného? Díky za případné rady

    • 1 odpověď
    • 2,9tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem andy109,

    Na octavii 3 2,0tdi 4x4 najazdené 150 000km nefunguje dobre haldex. Keď je auto dvihnuté zadné kolesá sa točia, ale keď sú pod záťažou tak to len píska a nezaberajú. Oleje v haldex spojke boli vymenené asi pred 30 000km. diagnostika nič nehlási. Po vytiahnutí poistky na haldex, to prestane pískat, čiže to pískanie určite spôsobuje haldex. Myslím si ze je vadne čerpadlo na haldexe, ale bojím sa ze vyhodím 300e a bude to robiť to iste. Čo by mohlo spôsobovať to prešmykovanie? vadny haldex.mp4

    • 12 odpovědí
    • 23,5tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Billy11,

    Zdravím , mám problém při sebe menší nerovnosti mi něco zabouchá na levé zadní straně , jako kdyby gumová palička o železo tupé rány. Najeto 290k km Motor 2.0tdi takže vlečná náprava , uložení nápravy , zadní tlumiče , pružiny , uložení tlumiče , vše vyměněno a stále zvuk přetrvává . Zkoušel jsem i vše vytáhnout z kufru a sklopit sedačky ale bez efektu . Nesetkal se někdo s něčím podobným?

    • 0 odpovědí
    • 3tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Krtek6,

    Zdar Mistři! Potřeboval bych pomoct s pár informacemi v rámci koncernu 1) Jak velké má OIII/Leoš/A4 standardní kotouče v předu a jak velký brzdič? (Motory TSi) 2) Zadní náprava je buben nebo kotouč? Pokud kotouč jak velký? 3) Jaký největší kotouč může mít v předu v kombinaci s brzdičem pro 16" a 17" kolo, aby se tam vlezl a byla tam vůle? nikde to nemůžu dohledat :( asi jsem už lama

      • Díky
    • 17 odpovědí
    • 9,7tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem 15degren,

    Ahoj, měnil jsem ALU kola 16" ET46 za nová ALU 16" ET43 - obojí je originál a vypadají stejně, jen ty ET43 mají tmavší odstín a ET43 ale je to originál škoda. Problém je že v technickém průkazu mám u 16" ET 46 a 48. ET43 zde bohužel chybí. Má to smysl řešit nebo to na STK projde ?

    • 5 odpovědí
    • 4tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem lh13,

    Ahoj, jsou tu snad i členové, kteří mají rádi nízká auta 🙂 mám na mé O3 štelovák od německého AP a jezdím více složený k silnici. Zadní pneu jsou v pohodě, ale přední pneu - vnitřky vždy brzo KO. Vím, že je to častý jev u nízkých aut, protože kola při větším snížení jdou do tvaru A, ale neexistuje nějaké řešení, jak tomu pomoci? Předpokládám, že zkusit předělat geometrii (sbíhavost, odklony apod.) na předku, asi nepomůže? Nebo neexistuje štelovatelné horní uložení na O3, kde by se to dalo dohnat? Neřešil někdo a nebo nedokázal by někdo pomoci? Jezdím 19 pneu, tak není úplně ekonomické, pořád měnit pneu, když 3/4 gumy jako nové a vniřní proužek pomalu na dráty prodřený...d…

    • 1 odpověď
    • 2,8tis zobrazení
  23. Článek o rozšíření rozchodu OIII předfacelift pomocí podvozkových dílů z faceliftu. Jen upozorňuji, že rozšiřovací podložky se řeší jinde. Rozšíření rozchodu OIII předfacelift.pdf

  24. Ideálně včetně polystyrenové vložky na nářadí. Nabídněte prosím .

    • 1 odpověď
    • 2,3tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem mufi,

    Zdravím, včera mi začalo niečo búchať na prednej náprave. Pokiaľ motor ťahá, búchanie nepočuť. Ale akonáhle pustím plyn- otáčky idú dole a vtedy začnú dosť výrazné búchance (povedal by som že bližšie k vodičovej strane). Nepomôže ani zaradenie neutrálu, ani zmačknutie spojky. Nemáte niekto tušenie čo by to mohlo byť? Auto má 225000km, nič okrem rozvodov nebolo menené... Vďaka

    • 2 odpovědi
    • 5,1tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.