Přejít na obsah

Audio, Infotainment, Konektivita


235 témat v tomto fóru

    • 3 odpovědi
    • 4.2k zobrazení
  1. MIB1 -> MIB2 1 2 3

    • 69 odpovědí
    • 58.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 744 zobrazení
    • 44 odpovědí
    • 19.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 859 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 7.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
  2. Media in na USB

    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 16.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 843 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 15.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 17.2k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 16.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • F3 je vzadu v těchto místech kratší, takže by se pravděpodobně musely zkrátit. A tvarově to bude taky nejspíš lehce rozdílné.
    • @Talla2xlccv Jestli pamatuji, tak byla zaruka na brzdy pul roku a do 10tis.km, treba nekdo upresni.
    • Stačí si poslechnout Vaculíka, který jasně říká, že v moderních vozech (konkrétně se vyjadřoval ke Škodě) je zcela zbytečné měnit olej dříve, než Vám řekne samo auto. To si samo olej průběžně proměřuje na základě Vaší jízdy a interval dle potřeby zkracuje. Nedůvěřivcům, kteří si myslí, že jde o zcela orientační hodnotu, to vymlouvat nebudu, ale trochu si o diagnostice vozidla něco každý přečtěme a pak posuzujme. Samozřejmě, pokud si někdo vozidlo pořídí s vidinou jeho provozování více jak 5 let, tak pro dobro duše se dá dřívější výměna chápat.
    • Delší dobud jsem pozoroval divné zavrčení v zámku nádrže při odemkykání po delší době stání. Zámek se odemknul ale divně zavrčel.   Tak jsem oteřel plastový kryt, "prozkoumal" vnitřek, vyndal jsem malý plastový úlomek a sesadil dohromady. Zatím vše funguje a nic nevrčí. Když jsem to měl rozdělané a zkusil zamknout a odemknout, motorek se točil jak čamrda bez jakýchkoliv problémů. Tak jsem ho ani nerozdělával.   Nad výše zmíněnou pružinkou jsem si taky chvilku lámal hlavu. Pak jsem pochopil funkci a sesadil. Jen poznámka pokud někdo bude také rozdělávat. Sesazovat komponenty a zavírat plastové pouzdro je potřeba v pozici "zamknuto".
    • Známej mi říkal že prej se vědělo že scala má nějak kotouče hovňáky. Že snad bylo i doporučení od škodovky výměna v záruce. Ale ve škodovce prej nic nevědí, ale upozrnění že jsou ko to mi technik řekl. Jenže škodovka v Chomutově je taková nijaká. Jejich šéfík je tak trochu zmetek. Takže je klidně možný že mi něco zamlčel. Protože ten známej to u dvou scal řešil v servise přímo. Že nechtěl lidi obírat o peníze když to není třeba.
×
×
  • Vytvořit nový...