Přejít na obsah

Motor 1.2 TSI


40 témat v tomto fóru

  1. Zapalovací svíčky

    • 7 odpovědí
    • 5.9k zobrazení
  2. Vaše spotřeba 1 2

    • 33 odpovědí
    • 24.9k zobrazení
  3. Motor 1.2 TSI EA 211 1 2 3

    • 74 odpovědí
    • 83.1k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 968 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 389 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 266 zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 248 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 466 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
  4. Spotřeba oleje 1 2 3 4 5

    • 100 odpovědí
    • 67.9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 734 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 85 odpovědí
    • 72k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 8.9k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 19.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
  5. Chyba P218800

    • 1 odpověď
    • 3.3k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 9.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ja nez jsem auto objednal, tak jsem o tomto problemu vedel a vedela o nem i Skodovka.  Kdyz jsem jim psal, bylo mi receno ze nynejsi vozy ve vyrobe uz jsou v poradku. Mam datum vyroby pred vanoci 2024 a na volantu nove logo SKODA a tento problem se mi jeste nestal. Jezdim denne a hodne i po meste s kratsimi zastavkami a vzdy startuje napoprve. Na tohle je starter generator naprosto luxusni zalezitost. Auto startuje ok, mam ho od ledna 2025. Pokud se to nekumu stalo i u novejsich kusu dejte vedet. Pak by se dalo spekulovat jestli u novejsich kusu nedoslo k nejake zmene. To vi jen ve skodovce, ale k jake zmene se asi nedovime. I u faceliftu dochazi casem k mensim upravam ve vyrobe.
    • EVO2 se montoval i do trojkové Octavie? 
    • To by ale mělo jít přenastavit ne? V 1:50 je vidět jak přepíná rozsah kanálů:  
    • Jízda po dálnici může mít paradoxně horší vliv na stav chladiče než jízda po běžné silnici. Při vysokých rychlostech je do chladiče natlačeno mnohem větší množství vzduchu pod vyšším tlakem. Spolu s tím se však do systému snadněji dostává i nečistota, která se může zachytit až mezi jednotlivými částmi chladiče. Je to podobné jako u lidského těla – příliš vysoký tlak v cévách může místo lepšího průtoku způsobovat jejich rychlejší ucpávání.
×
×
  • Vytvořit nový...