Přejít na obsah

Motor 1.2 TSI


40 témat v tomto fóru

  1. Zapalovací svíčky

    • 7 odpovědí
    • 6k zobrazení
  2. Vaše spotřeba 1 2

    • 33 odpovědí
    • 25.2k zobrazení
  3. Motor 1.2 TSI EA 211 1 2 3

    • 74 odpovědí
    • 83.4k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 482 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 309 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 269 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 489 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2k zobrazení
  4. Spotřeba oleje 1 2 3 4 5

    • 100 odpovědí
    • 68.6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 784 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
    • 85 odpovědí
    • 72.5k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 9k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 19.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
  5. Chyba P218800

    • 1 odpověď
    • 3.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 9.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Název tématu "Richard" znamená co? Tady není seznamka. Oprav ho tak, aby to odpovídalo obsahu tématu a pravidlům fóra.
    • Samovolně se spouští sahara.  Zdravím, samovolně se mi spouští sahara. Nejde o proces regenerace, už mi to 2x vytlouklo baterku. Po prvním incidentu jsem vyměnil saharu s podezřením na vadnou řídíci jednotku sahary a nyní se mi to stalo zase. Máte s tím někdo zkušenost?
    • Větší verze brzdičů FSIII trpí naprosto stejným problémem a ve výsledku toho příliš neřeší – velmi snadno se přehřejí a kotouče se zvlní. Jediné spolehlivé řešení je použít brzdy z vyšší třídy, které nejsou konstrukčně závislé přímo na kotoučích. Problém u FSIII spočívá v tom, že se v podstatě opírají primárně o kotouče, a u starších vozů je tak velmi snadné je přehřát, protože už postrádají pohyblivost a odolnost, jakou měly jako nové z výroby.
    • Slabší verze měla v minulosti odlišný projev, protože pracovala v úspornějším cyklu. Nové jednotky však již fungují v Müllerově cyklu stejně jako slabší verze, a proto u nich může docházet ke stejnému problému. Na druhou stranu si myslím, že chiptuning by tento problém mohl vyřešit.
    • Tak po 2 týdnech vyměněn díl, co psal Jirkash. Po ujetí cca 100km se problém bohužel opakoval. Kapalina el pohonu pryč, nicméně tentokrát to nevyteklo přes baňku. Únik nebyl vůbec vidět a to sem zastavil hned po zahlášení problému. Ozývalo se divoké bublání a lítání kapaliny v trubkách 😒 Vypadá to na jednorázový únik, ne na pomalé mizení.
×
×
  • Vytvořit nový...