@Durannn bohužel Scala po FL dostala z výroby nejnovější diagnostickou ochranu SFD2, takže bohužel s kodováním všeho zatím konec, jak to bude do budoucna nikdo neví.
predpokladam ze si vsechny chyby zkusil smaznout???
a kdyz nactes nejakou jednotku, jaka chyba tam je.. Ono to totiz asi je kompletni vypadek canu... Bud odesla gateway nebo jeji napajeni... Co pojistky??? a konktretne gateway???
Ahojte,
ma kodiaq obal/box na akumulator?
na oktavke som mal tu nie je.
skusali ste niekto z inych koncernovych aut? Viem ze koncernove suv mavaju ale netusim ci je kodiaq vynimka.
Dakujem za reakcie.
Dlouho se tu nic neobjevilo. Asi Rapidy vymírají anebo druzí majitelé z řad mlaďasů jedou FB.
Objevil jsem na LEDPODSVICENI.CZ tyhle LEDky P21 do blinkrů https://www.ledpodsviceni.cz/py21w-bau15s-blinkry-vysokosvitive/. Jelikož mám novou tmavou folii na zadních světlech trochu tmavší, než byla původní (původní JOM 20% zatmavení jsem na našich e-shopech nenašel), říkal jsem si, že na slunečné dny se bude vícesvítivá LEDka hodit. Na Alíku se mi typ z uvedené stránky nepodařilo najít a tak jsem investoval 700Kč s tím, že díky inzerovanému výkonu 21W možná budu moct deaktivovat moje "oblbovátko" přerušovače blinkrů. Při prvním spuštění blinkru s novou LEDkou to vypadalo, že tomu tak bude, dokonce při spuštěném motoru hlídání žárovek (zrychlené cvakání) nereagovalo. Varovná světla taky OK. Při popojetí autem dozadu a zabrzdění ale cvakátko zareagovalo. Tak holt "oblbovátko" muselo být aktivováno.
Původní MAXGTRS nebyly žádné bludičky. Ale toto vyadá velice dobře, hlavně při vypnutém zapalování je svit varovných světel daleko větší.
Porovnání nová a původní LEDka
A ještě dvě porovnávací videa. Rozdíl je snad viditelný, samozřejmě mobil trochu upraví expozici. Ale i tak je myslím plnost světla a větší zářivost u pravého blinkru vidět. Je to točeno při běžícím motoru.
Zdravím. Tohle forum je asi moje jediná naděje. Auto bylo už asi 10 automechaniků a nikdo si neví rady. Auto je škoda roomster 1.4 16v a na autě bylo vyměněný alternátor. Tenhle problém auto dělá už asi rok a nedaří se ho vyřešit. Děkuju moc za každý příspěvek. Doufám že mě zachráníte. Vypsal jsem tu všechno co mě teďko napadlo že auto dělá.
-Při zatáčení vlevo nebo vrácení volantu doleva v nízké rychlosti pípá auto a ukazuje se symbol abs a ruční brzdy někdy vyskočí symbol volantu a probliknou všechny světla v autě jako například celá balubní deska a rádio se restartuje
-občas se vypne posilovač řízení nejčastěji v nižší rychlosti, ale stalo se to i ve vyšší, když se zatáčí vlevo a nebo když se volant vrací doleva. Jsou dva stupně, někdy je jen trošku těžší zatáčení a někdy se posilovač vypne úplně a jde zatáčet těžce
-Snižuje se jas světel při zatáčení vlevo i vpravo při jakékoliv rychlosti a taky při zapínání rádia, zapínání mlhovek nebo stahování oken
-Stahování oken se seká a musí se klikat na tlačítka místo držení, aby okno sjelo nahoru nebo dolů
-V nejhorších situacích se vypne celé auto i s motorem a to nemusím ani zatáčet vlevo
-Auto se někdy samo odsebe zamkne
-Na + na beterce se roztekla vazelína
-Po opravě klimatizace se po dvou měsících znovu rozbila a funguje jenom na nejvyšší stupeň
-Jednou se stalo že při jízdě přestal fungovat reproduktor u řidiče, ale po týdnu začal zpátky fungovat
-Po použití šmirgl papíru na konektory na baterce a na + a - kabely auto přestane blbnout na nějakou dobu. Jednou to vydrželo týden a jednou až 2 měsíce.
Video 1
Video 2
Video 3