Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Motor 1.6 TDI CR

  1. Zahájeno uživatelem GalTibor,

    Zdravím, mám nasledujúci problém: - auto stráca výkon pri rýchlosti 130 km/h a vyššie - cez leto v teple - keď je chladnejšie alebo počas iných ročných období - tak s tým problém nie je - jednoducho auto stratí výkon, a po istom čase sa výkon znovu vráti - žiadna kontrolka nevisvieti, dával som to aj počas jazdy / straty výkonu na diagnostiku, nič neukázalo.... Mal niekto podobný problém?

    • 5 odpovědí
    • 4,1tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem rogi.rogi,

    Dobrý den,rád bych se podělil o zkušenost s odpojením EGR ventilu. Motor 1,6 CR,rok výroby 2010, přes 70 000km. Začala svítit kontrolka a motor padal do nouzáku. Ve dvouch servisech konstatováno: nutná EGR výměna. Na internetu jsem našel firmu, která dokáže ventil mechanicky a softw. odpojit.Cena asi 4tis. Kč. Na téma odpojení EGR ventilu jsem našel v různych recenzích pouze pozitiva, takže jsem si to nechal provést. A nyní mé zkušenosti. 1. spotřeba nafty se měla snížit min. o 0,5 litru. I když jsem tomu moc nevěřil,netušil jsem,že se mi spotřeba zvedne o 0,3 l (měřeno dlouhodobě po dobu 10 měsíců od odpojení) 2. při jízdě do 15 tis.ot. na 4. a 5.převodový stupě…

  3. Zahájeno uživatelem Reky,

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat. Dnes jsem jel autem Octavia II Facelift 1.6 TDI a při jízdě se mi rozsvítila kontrolka žhavení a začala poblikávat + auto ztrácelo výkon a padaly otáčky, jakoby auto jelo na 3 válce, dovolilo mi to jedst pouze na 1 převodový stupeň, při sešlápnutí plynu a zařazení 2 auto začalo škubat a opět jsem musel dát 1. Je možné, že odešla žhavicí svíčka, nebo čim by to mohlo být?

      • Pozitivní
    • 27 odpovědí
    • 34,5tis zobrazení
  4. Tusim dnes zverejnili riesenie pre nase motory 1.6tdi. Aky mate nazor nato ? pojdete si dat upravit auto alebo nie? Mne sa to velmi nepozdava asi sa nato vykaslem

  5. Zahájeno uživatelem Octaviaa,

    Ahoj dúfam ze mi niekto poradí,mám octavia 2 facelift r.v 2011 najeto 185 000 mam problém so studeným štartom pod 15 stupňov mi toci dlhšie motor asi 3-4 sec , druhýkrát ked uz startujem je ok, nad 15+ vse ok tak isto ked mi auto stoji 2-3 dni môže byť aj 20 stupňov tak mi naskočí motor az po piatich sekundách,otáčky sa po štarte pochybujú okolo 900-1000 a potom klesnú na 600-700 , rozvody menené ,zhavice su ok ďakujem za každú radu .

    • 12 odpovědí
    • 4,5tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem HynX,

    Ahojte. Rozsvietila sa mi kontrolka motora a diagnostika ukázala nasledovnú chybu: 7308 - snimac teploty nasavaneho vzduchu (G42) P0113 00 [172] - signal prilis velky Kontrolka závad ZAP - Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 80 Kilometry: 391462 km Datum: 2127.14.31 Čas: 12:03:16 Otáčky motoru: 1494.75 /min Normovaná hodnota zátěže: 17.3 % Rychlost vozidla:…

    • 0 odpovědí
    • 1,5tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Tony350z,

    Zdravim, zaciatkom tyzdna mi spadol motor do nudzoveho rezimu, blikalo zhavenie a tocil max do tych 2600otacok... screen z diagnostiky je tu, neviete niekto poradit? DAKUJEM m.bmp

      • Pozitivní
    • 23 odpovědí
    • 39,3tis zobrazení
  8. Host
    Zahájeno uživatelem Host,

    Zdravím, již delší dobu bojuji s problémem s moji octavii 2 FL 1.6 tdi CR, najeto 305K.....při zmačknutí plynu nebo při úplném puštění auto cukne, občas cukne víc, občas méně a občas vůbec....je to velmi otravné a už jsem z toho zoufalý... Auto jinak startuje a jede úplně bez problémů, jen to cukání....cukání se projevuje jen za tepla respektive jak se ručička teploty vody dá do pohybu směrem k 90. Pokud jedu na půl plynu a dám plný auto normálně bez zaváhání zrychluje a žádné škubnutí se nekoná, nebo když jedu pod plným a pustim ho třeba jen na půl plynu, cukne to jen když ho pustím úplně nebo ho z puštěného lehce zmačknu. Diagnostika neukazuje žádnou chyb…

    • 3 odpovědi
    • 2,9tis zobrazení
  9. Ahoj, zkoušel jsem hledat ve fóru a nenašel jsem. Auto mi za studena po rozjezdu po cca 300-400m během řazení chcipne , stane se to 2x poté již běží, když auto za studena nechám stát cca 5 minut a poté jedu nestane se to. Začalo to až teď s příchozími mrazíky ...léto podzim to nědělalo. Diagnostika napsala 6035- rada valcu 1 :snimac polohy vac.hrid..(g40)/otacek motoru g28. p001600 (104) nespravny poměr sporadicka - potvrzeno - testováno od smazání paměti Hodně jsem se tady dočetl že to může dělat elektrický svazek nebo přímo mohou být poškozená čidla na výměnu. Prosím o radu kde mám čidla hledat abych skontroloval svazek…

  10. Zahájeno uživatelem Tony350z,

    Zdravim, chcel by som sa podelit s mojou skusenostou a tak isto by som sa chcel spytat ci niekto nepozna vysvetlenie. Jedna sa o Octavku 1,6 TDI 2011, cez 50 000 najazdene.... obcas v zime sa mi stavalo ze otacky na motore boli zvysene na 1000 povazoval som to za normalne, ked sa oteplilo tak volnobeh bol zasa v norme, no tento mesiac sa mi uz dvakrat stalo ze zastavim auto a otacky sa drzia na 1000, a co navyse aktualna spotreba 0,2 litra pri vypnutych svetlach a ventilatore, pritom ked su otacky na normalnej hodnote spotreba sa pohybuje od 0,3-0,4 pri vypnutych svetlach a ventilatore. Co sa mi zda cudne tak je to ze som mal pocit ze auto bolo zivsie.... pre istotu som s…

      • Pozitivní
    • 39 odpovědí
    • 30,3tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Tučňák887,

    Zdravím všechny na fóru. Po roce používání auta mi začala blikat kontrolka žhavení , pichneme na diag objevila se první chyba P242 po týdnu kdy neslo dřív dát auto na servis se objevila chyba druhá P2251 , stačí vyměnit snímač teploty spalin ? Podotýkám auto nejde do nouzového režimu , regenerace fungují , jen průměrná spotřeba je vyšší 6.5l , má někdo s tímhle zkusenost? KM 108000 Díky za odpovědi . Edit: Po návštěvě autorizovaného servisu zjištěno obě sondy byly vadné , tudíž jejich výměna .

  12. Zahájeno uživatelem maxop,

    Zdravím, poprosím o radu, názor. Mám 1.6TDI CR CAYC, 250.000km. Pri jazde cez spomalovač /na jednotke/ mi zhasol motor, rozsvietili sa kontrolky. Skúšal som naštartovať, už, už chcel naskočiť, ale ako keby tam nebola nafta. Pritom som mal 1/2 nádrže. Kúpil som na pumpe 5 l nafty ,nalial, autom poriadne potriasol z boka na bok, a na druhý raz naskočilo. Bol som dotankovať do plnej a prešiel som asi 230km. Auto má ťah, chodí hladko, žiaden problém, žiadna kontrolka nesvieti. Kde začať hľadať chybu? Pal. filter má odjazdených cca 11000 km. Dík.

  13. Zahájeno uživatelem annl00l,

    Zdravím, zhruba 3000km som menil kladku a klinovy remeň, zhruba pred 2 týždňami sa mi stala taká nepríjemnosť, keď bolo auto odstavené vliezol doň potkan a pri naštartovaní ho chytilo ku klinovemu remeňu, kladka ani remeň poškodený nie sú, on bol zaseknutý z vonkajšej strany o hadicku z chladiča. Ale auto vydáva divný zvuk ako keby syčalo, iba za tepla, za studena nie ,taktiež sa s narastajúcimi otáčkami zvýši aj ten hluk. Taktiež by som chcel dodať že kvôli tomu zvuku som menil kladku a remeň predtým a nemám odsledované či ten zvuk nerobilo aj po výmene. Máte niekto nápad čo by to mohlo spôsobovať ? Za každú radu ďakujem . Pekný večer prajem.

    • 0 odpovědí
    • 848 zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem crucinal1,

    .

    • 0 odpovědí
    • 1,8tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem jakub1234,

    zdravim, mam o2 1.6tdi, najazdene cca 196k km. Včera sa mi auto na bežnej ceste po preradení do 3 vyplo. Auto stratilo otáčky, plyn neťahal, zablokovalo mi volant a rozsvietila sa kontrolka baterky. Po naštartovaní už auto išlo normálne. Predtým v teň deň prešlo cca 200km bez problémov. Olej a filtre mám naplánovane meniť pri 200k.. Baterka je pôvodna z roku 2012, myslite že ju stači vymeniť, alebo to môže byť iný problem? ďakujem

    • 1 odpověď
    • 1,7tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem lubinob,

    Aj mne už začínala slziť, prišiel na to kamarát pri výmene rozvodov pri 286500 km.. Milan ty si mi ju pri rozvodoch v 150t km menil, že?

      • Pozitivní
    • 26 odpovědí
    • 10,6tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem milan1111,

    https://streamable.com/cgggc3 Caute mam octaviu 2 2012 1.6tdi 77kw a všimol som si tento zvuk vo videu ktory ide asi z motora a čo som čital že to može mať suvis niečo s rozvodmi.. neviete čo to može byť? Mam ešte jednu octavku rovnaky motor,rocnik len 2x taky najazd a nerobí ten zvuk. Počut to aj na volnobehu aj ked pridám a tiež to počut za studena aj ked je zohriaty motor.. tu je videjko snad to pocut

    • 0 odpovědí
    • 1,4tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem heggy98,

    Ahoj, koukám po nějakém blow offu a sportovním vzduchovém filtru. Jde mi hlavně o ten zvuk. Máte někdo nějaké zkušenosti a doporučení? Případně nemusím se bát nějaké softwarové chyby při tom blowoffu? A co STK? Problém / neproblém? Díky!

    • 0 odpovědí
    • 1tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem ovechkin999,

    zdravím, vůbec se nevím rady s tímto problémem: nepravidelně se mi rozblikává kontrolka žhavení a motor padá do nouzového režimu, na palubovce to píše ještě závada Start/Stop. Měl jsem to již ve 3 servisech, prosím o radu zda někdo neví co by to mohla dělat. Díky. V poslední době čištený filtr pevných částic, brzdové čidlo, najet kolem 71500

    • 6 odpovědí
    • 14,9tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Saxo98,

    Ahoj, rozsvítila se mi kontrolka DPF a na chvíli na to začalo blikat žhavení a auto v nouzáku. Po napíchnutí diagnostiky, chyba snímač tlaku po výměně a vyvolání regenerace dpf teplota vylezla pouza na 280°C místo 600+..... Žádnoz jinou chybu to nehlásilo. Nesetkal se stím někdo? Bylo mi řečeno ať jezdcem u uvidíme ale bojím se aby se nezaneslo dpfko... Budu rád za každou radu.

    • 1 odpověď
    • 2,7tis zobrazení
  21. Ahoj Všem, prosím o radu. Mám Octavii II Combi, 1,6, TDI, 77kW, r.v.2011. Při teplotách pod 5°C a puštěném topení (je jedno jestli s klimou nebo bez), mám zvýšené otáčky na cca 1000 ot/min. Když topení vypnu na off, otáčky se dostanou na běžnou hodnotu 750 ot./min. Pokud jsou teploty nad zmiňovaných 5°C, otáčky jsou OK. Regenerací DPF to není, ta probíhá v intervalu cca 300 -500 klasicky, bez problémů. Je to normální stav, nebo se mám něčeho obávat? Moc děkuji.

  22. Zahájeno uživatelem VasekB01,

    Ahoj, prosím o radu ohledně vytažení vstřiků na OCT 1,6 TDI CR. Existuje jiný přípravek než origo VAG T10402? Hledal jsem na netu ale ničeho konkrétního jsem se nedohledal. Díky Vašek

  23. Zahájeno uživatelem Saxo98,

    Ahoj, jaké máte zkušenosti s druhovyrobním DPF od JMJ. Jedná se o označení JMJ 1234 série 014. Vím o všech těch problémech, ale testovány typ byl série 009 ( označení nevím ) Díky za každou zkušenost 🤜🤛

    • 3 odpovědi
    • 2,1tis zobrazení
  24. Zdravím, ve čtvrtek jsem zakoupil svoji ovečku 2. (rv.2010/1.6tdi) Zatím pecka, až na jeden malý problém. Ze začátku to nedělalo, nebo jsem si toho nevšiml. Na volnoběh, hlavně při startu je slyšet drhnutí, které jakoby se otáčelo. Je to hlavně slyšet, když nastartuji a pouze v kabině. Zjistil jsem, že to dělá při vypnuté klimatizaci. Někde jsem se dočetl, že by to mohl být klimakompresor. Neměl někdo stejný problém? Jak říkám, když Klímu zapnu, nic není slyšet.

    • 2 odpovědi
    • 3,1tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Olis1801,

    Zdravím, mám problém. Minulý týden jsem nastartovala, ujela cca 500m a při rozjíždění na křižovatce mi chcíplo. Nešlo nastartovat. Odtlačeno - zkoušení startování - nic. Odtáhnuto na tyči. O 2 dny později auto normálně nastartovalo. Bez jakékoli závady na diagnostice. Nyní odjeto cca 50 km a zatím funguje, ale všimla jsem si zápachu spáleniny od zadní pravé části vozidla. EGR měněn v červnu. Palivový filtr čistý. Prosím poraďte co s tím. Mechanici už si s ní neví rady.

    • 2 odpovědi
    • 1,5tis zobrazení

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.