Motor 1.6 MPI
157 témat v tomto fóru
-
Při studeném nebo teplém motoru když nastartuji motor v tahu cuká. Zastavím, vypnu motor, znovu nastartuji a je to už v pohodě....Když během jízdy zastavím a vypnu motor a znovu vyjedu i třeba jen po pár minutách, tak se situace opakuje. S Oktávkou 1,6 Mpi 75 kW nemám zkušenosti, přešel jsem k ní od Fel. 1,3. Je to 08rok,má necelých 80tis. Nové svíčky a LPG, dělá to v obou režimech. Nemáte někdo nápad, čím by to mohlo být? Já zatím v diskuzích našel možnost EGR ventilu, ale nesedí to zcela... dík za názor..
-
-
- 3 odpovědi
- 3,4tis zobrazení
-
-
-
Vůz je rok starý a od samého začátku asi minutu po nastartování začne pracovat, tj. klapat rychlostí cca 3x za vteřinu, ventil u nádobky s aktivním uhlím pro odvedení benzinových par do sání. S vyjímkou náhodných, několik desítek vteřin trvajících prodlev při zastavení na křižovatce, činnost ventilu trvá po celou dobu jízdy. Nevím, zda ventil takto pracuje i při rychlejší jízdě, poněvadž přes hluk pneumatik není slyšet, ale při dojíždění a zastavení nezklame. Tuto věc jsem reklamoval záhy po koupi vozu a při ročním servisu ve značkovém servisu Škoda. Rezumé bylo, že je to normální stav s ohledem na snížení exhalací. Podotýkám, že u dvou mých předchozích Octavií, které měl…
-
- 10 odpovědí
- 3,8tis zobrazení
-
-
-
Chtěl bych poprosit zdejší zkušené borce jestli poznají co mi to vypadlo z motorového prostoru při sundání spodního krytu motoru. Teoreticky to může souviset z kompresorem klimatizace, která už nefunguje delší dobu.
-
- 1 odpověď
- 1,4tis zobrazení
-
-
Dobrý den. Mám škodu octavii II r.v. 2009, 1.6 mpi. Před nějakým časem mi v motoru naměřili špatné komprese ( hodnoty zhruba 7,5 9 10,5 11). Známý mi dělal opravu, říkal, ze vyměnil písty, kroužky, těsnení pod hlavou. Co všechno se dělalo na hlavě nevím, každopádně teď, po najetých 3000 km přeměřené tlaky kolem 8,5 na každém válci. Měl by nekdo radu, co s tím může být?
-
- 11 odpovědí
- 6,4tis zobrazení
-
-
Zdravím, nemá někdo zkušenost se záměnou převodovky na motoru 1.6mpi BGU za nějakou s delšíma kvaltama nebo třeba i se 6kou? Chtěl bych při dálniční rychlosti srazit otáčky, momentálně točím při 130km/h 3500 otáček Coz mi přijde docela dost. Děkuji za odpovědi.
-
- 3 odpovědi
- 3,7tis zobrazení
-
-
Zdravím, obracím se na Vás s prosbou o radu s mojí Ovcí II před facelift. Ovce je 1.6 75 kW, rok výroby 2004, motor BSE, chvěje se motor na volnoběhu (vypozorováno převážně při zahřátém motoru), ale až tak, že je to cítít i v kabině a chvěje se celé auto. Měněno: škrtící klapka, lambda samba, svíčky (včetně kabelů) i váha vzduchu. Auto na přístrojové desce žádnou vadu neukazuje a při poslední diagnostice (před výměnou všeho, viz výše) taky nic neukazovalo. Otáčky při vypnuté klimě jsou cca 650 a při zapnuté vyskočí na 900. Vyšlápnutí spojky nic neudělá. Co by mohlo být příčinou?
-
- 3 odpovědi
- 3,6tis zobrazení
-
-
Zdravím. Octavia 2 facelift 1.6mpi (163000km) si začala v poslednej dobe pýtať viac oleja(cca 800km-2,5dcl) a pri dolievani som si všimol na viecku emulziu, chladiaca zmes neubúda (len malo) a je čistá , z výfuku nič zvláštne. Viete mi poradiť čo by to mohlo byt? motor sa neprehrieva
-
- 8 odpovědí
- 8,2tis zobrazení
-
-
Ahoj, pri vyřazení kvaltu za jízdy se stává, že mi otáčky hned neklesnou kam mají ale třeba 4 sekundy se drží kolem 1500 a pak teprve ručička spadne kam má. Je to normální?
-
- 5 odpovědí
- 2,3tis zobrazení
-
-
Mám prosbu, neví tu někdo číslo dílu víčka sání vzduchu (1.6MPI 75kw) ? Moc děkuji
-
- 2 odpovědi
- 1,7tis zobrazení
-
-
-
Ahoj všem, u Octavia 2, kód motoru BSE odešla lambda sonda 1 (před katalyzátorem). Vzhledem k tomu, že ceny autorizovaných servisů jsou poněkud "přepálené", přemýšlím o montáži vlastními silami, nebo u neautorizovaného servisu s tím, že díl bych si dodal sám. Sondu kterého výrobce byste mi z vlastní zkušenosti doporučili? Pokud jde o cenu samotného dílu, nemám problém jít ani do originálního, který používá ŠA, pokud to dává smysl. Zatím jsem tady v jednom příspěvku vyčetl doporučení na japonského výrobce NGK. Ještě nějaké jiné pozitivní zkušenosti? Předem díiky za radu.
-
- 8 odpovědí
- 6,8tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Zdravím vás. Chtěl bych se zeptat co může způsobovat hluk od předních kol nebo motoru nebo převodovky. Nejvíc to jde slyšet při zařazené pětce, pod plynem více při zatáčení doleva. Měnili se ložiska na předních kolech, převodovka mi před rokem odešla a mám z vrakace nějakou. Montoval strýc. Zvuk jde pěkně slyšet od času 3:15 na níže uvedenem odkaze. Schválně jsem lehtal plyn aby to bylo co nejvíce zřejmé. Ne, není to zdravý běžný hluk auta ale fakt nezdravy. Čím by to mohlo být když jsou ložiska nové? Předem moc děkuji. Odkaz https://www.dropbox.com/s/r4yxvcqk5ga1rjw/D46.m4a?dl=0
-
- 1 odpověď
- 2,1tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Prosim vas kde sa nachadza Halov snimac u Skoda octavia 2 ,1.6 mpi, r.v.2011, motor BSE , mam problem so startovanim ako som tu uz v jednej teme spominal, riesili sme cievku, no volal som si do skoda servisu a povedali mi ze tam mali taky isty pripad ze auto raz startovalo raz nie, ze mam skusit vymenit snimac vackoveho hriadela, ale nemozem najst nikde schemu kde sa nachadza... nasiel som schemu ze sa nachadzia pod rozvodmi, ale cast snimaca je na plechu a to vyzera uplne inak ako pre moj rocnik, a to nemozem najst, nasiel som podoby ale ten bol pri skrt.klapke a po odpojeni auto islo a vyhodilo na palubovke chybu kde a auticko smyka..takze ten by to neni nakolko je to n…
-
-
- 17 odpovědí
- 6,9tis zobrazení
-
-
Ahoj, chci požádat o radu s chybovou hláškou. Mám Octavii II 1.6 MPi, 74kW, ročník 2005, najeto 190 tisíc. Před měsícem semi objevila hláška Emise. Do dílny! Chybu jsem smazal, byla označena jako občasná. Po ujetí 200km se objevila znovu a teď vždy po ujetí kratší vzdálenosti. Zde je výpis z VAGu. Prosím o radu, co by to mohlo být. Auto se chová normálně. 16804 - Catalyst System; Bank 1 P0420 - 006 - Efficiency Below Threshold - Intermittent Freeze Frame: RPM: 3264 /min Hex Value: 0x0078 Speed: 104.5 km/h Temperature: 624.0°C …
-
- 26 odpovědí
- 15tis zobrazení
-
-
Dobrý den, zakládám nové téma, jelikož jsem v jiných vláknech odpověď k mému problému nenašel. Chci se zeptat, zda-li jste se někdo setkal s touto závadou? Jedná se o "drhnoucí" zvuk linoucí se od motoru a děje se tak výhradně při ohřátém motoru na provozní teplotu. Zvuk je zachycen na přiložených videích, je slyšitelný spíše na pozadí zvukové kulisy motoru a jakoby "pulzuje". Climatronic je ve videích úplně vypnutý. Rok výroby auta je 2005, má naježděno 174 000km. Koupil jsem jej při 172 000km a ten zvuk mě poněkud stresuje, protože nevím, čím by mohl být způsoben. Nedávno byl měněn olej (10w 40) a rozvody. Diagnostika pouze ukáza…
-
-
- 29 odpovědí
- 9,2tis zobrazení
-
-
caute. na octavii 1,6MPI, BSE, naj. 310000km som mal vyssiu spotrebu oleja (1l/2500km), tak som sa rozhodol vymenit piestne kruzky + gufera na ventiloch. Zatial nemam motor uplne rozobraty, je dole hlava valcov a jeden piest. mam na vas tieto otazky: 1. ako je vidno z obrazka, horna salka na ojnicnom lozisku nema dierku pre olej, cize sa nemaze piestny cap - je toto normalny stav pre motor BSE? 2. ake piestne kruzky odporucate - v ponuke su stieracie kruzky dvojdielne, t.j. kruzok + pruzina (tie ma napr. Goetze), alebo trojdielne, t.j. horny diel kruzku, pruzina, dolny diel kruzku (tie su tam namontovane teraz). Teraz trochu k autu: auto som kupil ked malo najazdene …
-
- 1 odpověď
- 7,6tis zobrazení
-
-
Zdravim,je normálne,že niekde pri škrtiacej klapke počuť sičanie.Niekedy pri naštartovaní mám otačky na 1500,trva to asi 10 sekund a spadnu,nerobí to stale. Ešte sa chcem spýtať,ako sa prejavuje vadny vstrek,mám pocit,že sa nejak rozklepali.
-
- 0 odpovědí
- 1,1tis zobrazení
-
-
Rád bych vás požádal o radu a názory na dvě podivnosti v chování jednoho konkrétního (tedy mého...) motoru 1,6/75kW BSE v Octavii II (r.v. 2005, momentálně najeto cca 350 000 km). Možná spolu souvisí, možná ne. To hlavní, co mě trápí je něco, co pracovně nazývám "rozjezd jak v autoškole". Například při rozjezdu na křižovatce zařadím rychlost a pouštím běžnou rychlostí spojku (jak jinak...). Avšak místo plynulého přidání plynu se stane to, že regulace otáček motoru se nějak nepopasuje se zvyšující se zátěží motoru, otáčky prudce spadnou až téměř k volnoběhu, v tu chvíli zaintervenuje v procesu řízení motoru nějaký "krizový manažer" a otáčky prudce přidá. Když…
-
- 13 odpovědí
- 5,6tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Zdravím prosim o radu při startu když otočím kličkem a začnu startovat uďelá puf a kouř z motoru? Jo a poprvé v pojistkovce v motoru povyskočena pojistka č 27.Udělalo mě to dvakrát auto je 1500km po rozvodech. Svíčky vyměněny a udělalo to zase.Nevím co to muže bejt? Startér? Střílení do saní?Jo ten kouř smrdí spíš jako spalenina! Možná jen můj dojem. Auto jede, táhne nežere... Neví někdo?Prípadně někdo s diagnostikou Šumperk a okolí nebo mohu dojet olomouc a kolem...
-
- 1 odpověď
- 3tis zobrazení
-
-
ZAJÍMALO BY MĚ KDE V MOTORU BGU NA OCTAVII 2(1Z3)NAJDU EGR VENTIL
-
- 1 odpověď
- 2,1tis zobrazení
-
-
Ahoj, mám OII 1.6MPi se spotřebou oleje ještě v mezích... Jen bych rád vyzkoušel, zda mi funguje hlídání hladiny oleje. Nyní mám totiž hladinu v oblasti minima a zatím kontrolka nesvítí (to bych pochopil, hladina je v horní části minima). Pokud se podívám do VAGu a v kanálu 9 si zobrazím hodnoty, tak: 1. hodnota - hladina oleje "Oil Level" mi píše 48,5mm a 2. hodnota - rozhodovací úroveň "Oil Warning Threshold" je 30 (bez mm?). Toto chápu tak, že oleje je 48,5mm a kontrolka se má rozsvítit až při 30mm?? To mi přijde divné, pod minimum ještě skoro o 2cm? Chápu, že pokud je motor v běhu, tak oleje ve vaně ubude (tj. nebude 48,5mm), ale že by tolik?? Otázka je význam č…
-
-
- 7 odpovědí
- 7,8tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Prosím co je tato věc v červeném kroužku? Po studeném startu se z toho line vysoký pištivý tón, který po 2 minutách přestane. Nebo při druhém startu.
-
-
- 14 odpovědí
- 15,6tis zobrazení
-
-
Zdravim...Mam audi a3 8p 2009, 1.6 BSE Viem, ze to je skoda forum, ale motor a pod. su rovnake ako u oktavky..Nemam sa na koho ani vlastne obratit s otazkami.. Dufam, ze mi poradite... :).. Chcem sa opytat... Moja 1.6 sa mi zda prilis hlucna... Uz pri 3 tisic otacok mam pocit, ze to auto strastne huci... A to nevravim ked to tocim do tych 4, 5 tisic.... Ked to vytocim cca trochu nad 3 tisic a brzdim motorom, tak niekde v predu nieco akokeby zarezonuje... Ale to len na chvilku..Aj ked idem cca 90 km/h tak auto sa mi zda, ze huci... Mame doma este opel atstru 2003 1.4 benzin a ta sa mi zda o dost tichsia ako ta moja... Este jedna otazka.. Ak by bola prasknuta hlava, v re…
-
-
- 1 odpověď
- 1,8tis zobrazení
-
-
Zdravím, řeším problematiku u octavie II 1,6 MPI (kod motoru BSE). Na volnoběh kolísají otáčky v rozmezí mezi 590 - 640 ot/min, což je pro tento motor málo. Doporučené jsou 640 - 900 ot/min. V chybové paměti nic není, klapka je vyčištěná a bylo provedeno základní nastavení. V bloku naměřených hodnot je klapka ale příliš zavřená na volnoběh. Na volnoběh má mít 1,5 - 5 %, nyní má 0,8 - 1,2. Nevíte, v čem by mohl být zakopaný pes? Projel jsem dle příručky všechny bloky naměřených hodnot a hodnoty lambda sond jsou i.O., vynechání zapalování je v pořádku, snímač klepání je v pořádku, délka vstřiku je také vpořádku. Jedniné, co nesouhlasí jsou volnoběžné otáčky, úhel otevření k…
-
- 68 odpovědí
- 45,9tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Zdravím, už několikrát mi vyskočila tato chyba : P2626 - Pohonna jednotka O2 sensor pumping current trim circuit / open bank1 sensor Presneji : http://www.dtcsearch.com/P2626/?from=Torque Co mam zkontrolovat, popřípadě vymenit? Je to závažný problém? Při jízdě jsem nic nepocítil. Skoda Octavia II 2007 1.6MPi 75kw + Lpg (BSE)
-
- 5 odpovědí
- 16,9tis zobrazení
-