Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.6 MPI

  1. Host Makyn20
    Zahájeno uživatelem Host Makyn20,

    Ahoj, chtěl bych Vás poprosit o radu co je to za díl na fotce? Mám Octavii 1.6 MPI 2011. Je to hned nalepený na palivovou nádrž. Je to mezi nádrží a pravým prahem. Někdy se mi stává, že ldyž přijedu do garáže, kde je ticho, tak je z toho slyšet lupání v intervalu cca jednou za 30s. Nebo stačí otevřít dveře řidiče aby spustilo benz. čerpadlo a po chvilce se to zase ozývá. Takový lupnutí v tom, který se opakuje cca 1 za 30s.

    • 4 odpovědi
    • 4,1tis zobrazení
  2. Letos v létě jsem si koupil novou Octavii II 1,6 Mpi na LPG, ale mám s ním stejné problémy, jako mnozí z vás. Jak se na podzim ochladilo na 0 a níže stupňů (max. – 10), mám problémy s přepínáním plynu. Přepíná se až po mnoha kilometrech (20-50 km). Protože dojíždím do zaměstnání cca 15 km a jinak jen jezdím po městě na nákupy, je pro mě LPG v zimě zcela nepoužitelné. Téměř nikdy se nepřepne, než dojedu do práce (15 km). Vyzkoušel jsem i zimní clonu na motor, ale bez úspěchu. Také jsem se ptal přímo výrobce a bylo mi řečeno, že to „tak má být“, aby se chránil motor, že si mám dát do motoru karton. I to jsem zkoušel, ale bohužel bez nějakého výsledku. Takhle budu muset je…

    • 2 odpovědi
    • 4,2tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem hanesek,

    Poslední dobou studený motor nastartuju a otáčky jsou 900-100. bývaly 1200 (údajně kvůli rychlému ohřátí kat.) Vag hlásí toto na co mám kouknout? Log-Log.txt

    • 11 odpovědí
    • 5,1tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Rtep Ylesev,

    Ahoj, před odjezdem do servisu zkusím položit dotaz. Při akceleraci, je jedno zda při zařazené rychlosti, neutrálu nebo sešlápnuté spojce se zhruba ve 2T otáčkách začne ozývat podivný zvuk. Asi jako kdybyste měli z kola osmičku a ta drhla o brzdu. Čím větší otáčky tím větší frekvence. Zvuk je plechový. Nevíte, co by to mohlo být?

    • 3 odpovědi
    • 2,9tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem KRYSIMLADE,

    Ahoy, Kluci ja sem takovy pako. Pred 2 lety jsem resil problem se svojim autem a v ramci toho ho odstranil zakladnim nastavenim motoru resp. elektroniky motoru na sve O2 1.6 Mpi 75kw. Postup byl, ze pres VAG se dostane auto do specialniho rezimu. Vim ze kat musel byt na 400 stupnu a chladici kapalina kolem 80 a pote se projedou jednotlive testovaci a kalibracni cykly. Bohuzel uz netusim kde jsem to nasel, ale zafungovalo to. Vim ze se stoji na brze a da se plnej plyn a ono to pomalu jde nahoru a pak se to zkalibruje. Jo a pred tim vsim se na 2 hodky odpoji baterie. Poradite ? Ja bych si ji majznul. Uz to heldam 2 hodiny a nic. Diky moc

    • 2 odpovědi
    • 4tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem georgej,

    Zdravím,chtěl jsem se optat na chybové hlášení 19617 P3161 008, píše to Lineární sonda lambda řada válců 1/vyrovnávací vedení proudu čerpadla , přerušení , přechodná závada. Prý by to snad měla být lambda před katem ,ale mate mne tam to čerpadlo... Je Oct II , l.6 - 75Kw,2005. Díky za každou radu.

    • 1 odpověď
    • 5,3tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem marek_h,

    Nazdar chalani. neviete my niekto poradit, svieti kontrolka motora na oct.II 1.6 Vag hlasi zavadu:19058 linearni lambda sonda B1 S1:uprava proudu čerpadla

    • 0 odpovědí
    • 3,6tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem samdes,

    Zdravím Škodováci, mám problém se svojí Octavií II 1,6MPI, r.v.2005 (+LPG). Rozsvítila se mi kontrolka motoru a diagnostika hlásí u obou sond zkrat na kostru na obvodu vyhřívání viz příloha. Po vymazání to naskočí hned po novém zapnutí klíčku. Přijde mi nepravděpodobný, že by odešly obě najednou. Sonda 1 před katalyzátorem je vyměněná a změna žádná. Druhou sondu mám taky, ale obávám se, že ta ten problém taky nevyřeší. Plyn je seřízený a pracuje bezchybně (koneckonců to dělá i při provozu jen na benzín). Poraďte prosím kde hledat. Nebo kdyby se našel někdo šikovný z okolí Pardubic, tak k němu bleskem přijedu. Díky

    • 3 odpovědi
    • 10,9tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem ajvn,

    Ahoj, podle sevisni knizky mam interval QG1 (promenlivy, 30k nebo 2 roky) a olej longlife ale ja bych radej presel na normal a menil po 15k nebo po roce, a ukazatel vymeny na budiku ignoroval(az se dostanu k VAGu tak prenastavil) v manualu pisou ze pro QG1(promenlivy interval) je potreba olej normy VW 503 00 nebo VW 504 00 a pro QG0 (normalni interval) je potreba olej normy VW 501 00, VW 502 00, VW 504 00 muzu tedy pouzit oleje nizsi normy pro QG0 s tim ze budu menit oje castej (po 15k), nebo musim vzdy pouzit oleje vyssich norem i kdybych je menil castej?

    • 12 odpovědí
    • 13,4tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem deto,

    Ahojte, dnes sa mi pocas jazdy rozsvietila kontrolka ECU a rapidne sa znizil vykon motora. Nejak som dosiel na miesto urcenia (cca 3km) a po 1,5h mi po nastartovani sa rozsvietili aj kontrolky ASR + vyfukove plyny a mal som pocit, ze auto chce zdochnut (automaticky sytic zachranoval situaciu). Auto bolo schopne ist max. cca 10-15km/h a cukalo, takze som pekne zavolal odtahovku. Auto bolo odtiahnute do Autonovy v Brne. Octavia Tour II 1,6 MPI, 7 mesacne, najazdenych cca 5.500 km. Nejake napady co to moze byt? Mna napada jedine sonda lambda, ale to si nie som isty ci by sa motor prepol do nudzoveho rezimu. Alebo este skrtiaca klapka spolu s ERG ventilom? Vzhladom na t…

    • 7 odpovědí
    • 4tis zobrazení
  11. Host Makyn20
    Zahájeno uživatelem Host Makyn20,

    Ahoj, mám novou Octavii II 1.6 MPI a po studeném startu, zhruba 10sekund po nastartování se ozve jakoby 2x takové krátké zavrzání. Nemáte stím někdo zkušenost? Nemůže to být nastavování nějaké klapky nebo ventilů? Slyším to jelikož bydlím na vesnici kde je klid. Za tepla to neudělá. Dělá to třeba až po 3 hodinovém stání. Takováhle věc se nedá moc dobře prokázat tudíž ani reklamovat. Myslím si, že vzhledem k tomu, že je to nové auto, tak je to normální ale jestli stím nemáte někdo zkušenosti. V návodu se píš: Po nastartování studeného motoru může krátkodobě dojít k zesílení hlučnosti motoru, neboť se v hydraulickém vymezování vůle ventilů musí nejprve vytvořit tlak oleje.…

    • 6 odpovědí
    • 4,4tis zobrazení
  12. Host Makyn20
    Zahájeno uživatelem Host Makyn20,

    Ahoj, chtěl bych se zeptat, mám úplně novou Otavii II tour 1.6 MPI 75 kw a když vypnu topení a rádio, tak nepatrně slyším v kabině pískat benzinové čerpadlo ale musí bejt úplně ticho i venku. Nekoumali jste to někdo. Je to i slyšet u LZ kola venku. Je to nové auto, tak předpokládám, že je to normální ale raději se ptám jestli by jste to někdo neposlechl u svojí. Předtím jsem měl Favii II 1,2 HTP a u kola vzádu bylo taky trochu slyšet jak vrčelo ale nikdy jsem si nevšiml zda to bylo slyšet i vevnitř. Všem předem děkuji za postřehy.

    • 2 odpovědi
    • 2,4tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem octavia,

    Zdravím, nemáte někdo zkušenosti s ventilem pro přepínání sacího potrubí. Po nastartování mi začne za chvíli piskat od motoru, jako když je volný klínový řemen, dělá to jenom na volnoběh, ale nedělá mi to pravidelně. Ozývá se mi to pod krytem motoru. Pokud odpojím hadičku od ventilu a zacpu ji , tak to přestane. Vyměnil jsem už ventil a nepomohlo to. http://www.cc-autodily.cz/ventil-magneticky-2_2?brand=SKODA&model=OCTAVIA

    • 3 odpovědi
    • 3,6tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem sevix,

    Zdravím, potřeboval bych od Vás radu. Octavia II, 1.6 MPI, 75 kW, 7 let stará. Po každé nastartuji na 1. pokus, ale cca 1 startování z 5 trvá déle, startér ''škytá'', ale motoru trvá 2-3 sekundy než se chytne. Svíčky byly vyměněny před 3 měsíci. Baterie je v pořádku (po kontrole zátěžovým testem). Stav nádrže, teplota okolí nebo čas, kdy s autem nejezdím na to nemají vliv. Díky za radu

    • 2 odpovědi
    • 2,9tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Robo27,

    Zdravim, mam octaviu 2 1.6 75kW, ked stlacim plyn na podlahu v ktoromkolvek rychlostnom stupni (okrem prveho), zacne motor skubat (vynechavat), ked pridavam s plynom zosliapnutym na 1/3, motor pridava plynule. Na volnobehu je to plynule, 700 ot/min. Zacalo to tak pred dvoma dnami, predtym to islo v pohode. Akurat som vymienal predne brzdy (kotuce a oblozenie) ale to s tym asi nesuvisi (ale po tej vymene sa to zacalo diat). Nevie mi niekto poradit? Dakujem.

    • 2 odpovědi
    • 3,3tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem lopina,

    Zdarvím, dnes ráno když jsem nastartoval auto tak jsem slyšel z pod kapoty neobvykle divný bzučení a po otevření kapoty jsem nedokázal identifikovat odkud to bzučení jde a po zahřátí motoru se to uklidnilo a je to slyšet minimálně.Nevíte v čem by mohl být problém?Ještě mě napadlo jestli to nemůžu být tím že je tam málo oleje už jsem ho dlouho nekontroloval, nechám auto ustát a pak se mrknu,ale kdyby někdo věděl jakým směrem bych se měl dát uchýlit, tak bych byl rád.Díky

      • Pozitivní
    • 14 odpovědí
    • 4,6tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Xfree,

    Zdravim , mám OII 1,6MPi s klimou , jenže nevim jak ten chladič vody vyndat , jestli musim vyndat oba chladiče nebo pujde samostaně vodní..... (hrozně mě tam matou ty zku....ny plasty) Pokud máte někdo nějaky manual jak na to byl bych moc rád.... Diky

    • 2 odpovědi
    • 3tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem tomson1,

    Ahoj kluci , mám OII 1.6 MPI, když nechám chvíli motor běžet na volnoběh tak mi v motoru něco zaskřípe zhruba na 2 sekundy přestane a za chvili zase...Nevíte co s tím? vypadá to někde od řemenu, ale nedá se poznat přesně odkud. kompresor, napínák...kdyby někdo měl s tím zkušenost, budu rád.

  19. Zahájeno uživatelem KRYSIMLADE,

    Ahoj potrebuji poradit. Nevi nekdo v jakem kanale na VAGu nactu hodnoty obou lambda sond. To co mi to ukazuje je podivne. Jedna lambda zda se leta od 0.0 do 3.6 procent ale druha ukazuje stale 2.3 procent. Proc se ptam auto mene tahne vice zere a na neutral se obcas lehce zachveje tedy nepravidelny beh otacek mezi 630-670 Svicky jsou nove BOSH novy palivovy filtr a VAG neukazuje zadnou zavadu v RJ motoru. Takova ta mala hadicka od sani vzduchu je sice omotana paskou pac nedrzi na tom stekru u filtru ale to bylo davno a auto makalo. Diky a budu rad za pomoc

    • 6 odpovědí
    • 15,1tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Luk1s,

    Ahoj chlapi, nemohu se dozvědět, jestli OII 1.6 MPI BSE má váhu vzduchu nebo ne. Pokud vněkdo víte, napište mi kde je umístěna. Díky moc

    • 2 odpovědi
    • 3,8tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem tinima,

    ZDRAVIM VAS PROSIM POMOZTE MI PO NASTARTOVANI A UVOLNENI KLUCA V ZAPALOVANI MI STARTER VELMI ZARAPCI, AKO KEBY SOM STARTOVAL NASTARTOVANY MOTOR.NEVIEM CO STYM DIKI ZA ODPOVEDE.

    • 7 odpovědí
    • 9,9tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Honza777,

    Potřeboval bych poradit. Když nastartuji tak nejspíš ze sání vychází hlasité sičení. Navíc to nedělá pokaždé, ale jen když je motor odpočatý pár hodin a jen u prvního nastartování. Když nastartuji napodruhé tak je to normální. Vůbec nechápu čím to může být. Moc díky za odpovědi

    • 3 odpovědi
    • 2,9tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Jarys13,

    Ahoj,chtěl bych se zeptat,jestli někdo neví když - nastartuju auto 1.6 55KW (studené) a chci se HNED rozjet,tak to prostě nejede,jako jede ,ale když přidám plyn na doraz,tak je to přidušené a až po chvíli se to rozjíždí,ale musím trošku plyn ubrat . Když ale nechám auto zahřát tak cca.2-5min,tak je všechno OK.Když je motor už zahřátý úplně,není problém. Je tam něco jako, že si to potřebuje řídící jednotka všechno "obšlápnout" a až potom je auto připravené na jízdu? Mám tam nové svíčky,káble,filtry - chybí jen palec a víčko rozdělovače,může to být třeba i jednou z těch věcí a nebo ještě čidlo teploty motoru? Děkuju moc za pomoc

    • 0 odpovědí
    • 2,5tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem radla,

    Zdravím kolegové, mám problém na výše zmíněném voze. Auto ma najeto origo necelých 80tis km. Svítí mi kontrolka řízení motoru. Diagnostika hlasí chybu P3161 něco ohledně nějaké přečerpávání lambda sondy řada 1. Auto je trochu línější jinak spotřeba normal. Nemá prosím někdo s tímto zkušenosti? díky

    • 0 odpovědí
    • 3,1tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem pajaja,

    Ahoj, jsem tady novacek, tak se omlouvam za neznalost. Octavia II, r.2004, 1.6 mpi 75kw BGU, najeto 210tis km. Mame nasledujici problem- min.tyden zacla svitit kontrolka ASR off (bez predchoziho zasahu) a pridala se kontrolka emise. Zaroven byl zrovna cas na pravidelnou prohlidku po 15ooo, takze jsme to dali do servisu. Vymenili olej, filtry, udajne byly svicky v desnem stavu, takze i svicky, palivovy filtr. Uz driv se obcas stavalo, ze ve volnobehu samovolne zacly stoupat otacky, ale jen pri studenem motoru a po chvili to preslo. Takze jsme nechali vycistit skrt. klapku. Zjistili dal zavadu na snimaci otacek-vymena+ hadice sani-vymena (byla praskla) Celkem oprava z…

    • 3 odpovědi
    • 4,4tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.