Přejít na obsah

Motor 1.6 FSI


66 témat v tomto fóru

  1. 1.6 FSI (85 kW) 1 2 3 4 31

    • 755 odpovědí
    • 309.8k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 15.6k zobrazení
    • 53 odpovědí
    • 61.1k zobrazení
    • 56 odpovědí
    • 37.6k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 22.3k zobrazení
  2. FSI 1.6 - výdrž motoru

    • 16 odpovědí
    • 20.8k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 14.4k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 13.5k zobrazení
  3. motor nemá výkon

    • 21 odpovědí
    • 13.5k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 10.6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 10.4k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 10.4k zobrazení
  4. Vag chyba 000022

    • 5 odpovědí
    • 10.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 9.1k zobrazení
  5. Rozvody, Vymena

    • 5 odpovědí
    • 8.3k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 7.2k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 7.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 6.9k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 6.8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 6.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 6.1k zobrazení
  6. Problémy s 1.6 FSI

    • 3 odpovědi
    • 6k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Tady ji rozhodně neseženeš, téma o dílenské příručce tady dávno je. LOCK.
    • Je otazka,jak se ti to houpa,jestli cely auto nebo myslis naklony... Ja jsem supa prodal a uvidim,jakou cestou se vydam... Zatim me nic extra neoslovilo.
    • Ahoj všichni, sháním dílenskou příručku, která by seděla k autu Škoda Rapid liftback 1.0 TSI 70kw po facelift r.v. 2017. Fórum jsem prolezl ale dostupnou příručku jsem nenašel.. 
    • Zapomněl jsem zmínit, že to není stálá závada. Dělá to jen občas, ale poslední dobou stále častěji.  Třeba ve čtvrtek normálně zabzučelo a start na benzín v pořádku. Pak jsou starty, kdy prostě čerpadlo nezabzučí a musím udělat přímý start na Lpg. Mám asi potvrzeno, že to se zamknutím, nahnutím auta a stavem paliva (teď mám větší polovinu nádrže) nesouvisí.  Asi začnu připojením kontrolní žárovky na čerpadlo a hlídáním zda tam po otevření dveří vůbec přijde šťáva. 
    • Rozhodne sa dejú nejake zvláštne veci vrámci energy manažmentu. Možno gateway? Prečo tak uvažujem?   U mňa štart bez problémov zatiaľ po 2 mesiacoch jazdenia. Ale, občas ak prídem do cieľu, vypnem auto a nechám otvorené dvere nejakú dobu tak počujem ako po dlhšej dobe cvakajú relátka (asi BCM) a zapína/vypína digi budíky. Po odchode od auta a následnom príchode sa pri ďalšom štarte resetujú budíky do východzieho zobrazenia a neostane to na tom, čo bežne používam. Prehľad o napätí vidím v reálnom čase, keďže používam Carnet aplikáciu na súkromné/firemné jazdy. V nej napätie palubnej siete nikdy nepadne pod 12,5V.   BTW: predchádzajúca FL octavia, ktorú som si preberal z firmy stala 2 mesiace bez pohnutia. Štartla na ihneď na prvú. Obe FL mhev octavie.
×
×
  • Vytvořit nový...