Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI PD


509 témat v tomto fóru

    • 2 odpovědi
    • 3.9k zobrazení
    • 39 odpovědí
    • 17.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 21k zobrazení
    • 42 odpovědí
    • 44.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.6k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 9.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  1. Motor - klepanie

    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
  2. Kovový šelest

    • 0 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 12.4k zobrazení
  3. Výměna filtrů

    • 4 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
  4. Zpřevodování

    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
  5. Kouř při startu

    • 4 odpovědi
    • 13.2k zobrazení
  6. Vysoký nájezd km

    • 2 odpovědi
    • 3.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravím. Hlavně při jízdě do kopce, zatočení i mírně doleva a pod plynem slyším hučení. Myslel jsem si, že to jde zepředu, tak se vyměnily obě přední ložiška, ale hučení stále pokračuje. Je to pouze při zatočení doleva a s přidaným plynem. Po čem jít? Díky
    • Název tématu je fakt na jedničku s hvězdičkou 🤔   Jinak Vyhledávání název "problém " Nalezeno 9999 výsledků
    • U moderního motoru dnes není prakticky možné dát 600km bez regenerace (max cca450 na dálnici). Ale OK, když nezastavuješ, jedeš souvisle, nelze regenerace zjistit. O tom přesně mluvím.    Jinak v létě běžnásituace: Klima naplno a auto drží cca 1000 ot na volnoběh. Drtím dálnici, pak zastavím u pumpy a sahara hučí jak prokoplá. V létě běžný jev a žádná regenerace neprobíhá. V zimě naopak. Když je sepnuté PTC, nebo studený motor, klidně je zvýšený volnoběh i se zvýšenou spotřebou. Když hodně mrzne, sahara nesepne ani při regeneraci. Taky když čerstvě zahájí regenerace a vypnu motor, sahara nejede. Prostě ty projevy můžou a nebo nemusejí regeneraci znamenat. Ostatně sahara je v motorech odpradávna a to ještě DPF nebylo.    Navíc ten software je u nových aut tak brutální, že klidně zahájí regeneraci ihned po nastartování studeného, nebo i zmrzlého motoru. To se dřív třeba u motorů CDP.... nedělo. Počkalo to až motor zahřeje na 50°C ikdyž byl požadavek na regeneraci vybaven.    Průběhy regenerací DPF sleduji u aut od r. 2011. A to přes OBD, abych nepodléhal domněnkám a viděl i přlrůběh teplot, délku, stav EGRek atd.... A různých motorů bylo víc jak 10, páč to pro zajímavost občas diagnostikuju i u služebáků. .   Není nic jednodušší než koupit za 300Kč OBD BT adaptér a nepsat o hučení a spotřebě jako dogmatu.     A to jsem nechtěl rýpat, ale fakt mě zajímalo jestli někdo spolehlivě nezjistil nějaký zaručený indikátor u EVO TDI, abych nemusel vytahovat mobil. Pravda, že při zahájení regenerace motor náhle zjemní chod. Ale je to tak slabý projev, že ho vnímám jen když vím, že regenerace právě začne. Když jedu a myslím na hovadiny, nic nepoznám. Nebo občas převodovka přestane vyřazovat na neutrál. Tak mě to ťukne a zapnu apku na mobilu. A kolikrát se mi stalo, že regenerace neprobíhá, takže zase nic jednoznačné.    Jen podotknu, třeba u motorů s piesovstřikovači šlo nádherně a jednoznačně zjistit probíhajíci regeneraci. Protože ty vstřikovače při dlouhých vstřicích vydávaly specifický zvuk. Ale tyhle doby jsou pryč. Stejně tak když stačilo po regeneraci vynulovat počítadlo km, páč další regenerace začala s železnou pravidelností přesně za 750km.         
    • 1. Den jsem ujel 500 km vsechno okey 2. Den jdu do auta ze nastartuju a jedu , strčím klíč do zapalování otočím o polohu vic a nerozsvítí se budiky , nic necvaká , auto nejde nastartovat , baterka neni vybitá , jdou zapnout světla blinkry radio , druhy klíč nepomohl , nevim čím by to mohlo byt , mam objednanou celou novou spinacku ale nevim jestli to bude tim nebo ne 🫠
    • V nemecku som na ňom ešte nebol ale 140-150 jazdím na dialnici celkom bežne bez problému, tam je ešte slušná rezerva  Predtým som mal Karoq 4x4 2.0 tdi 110 kw a rozhodne mi neprijde superb nejak lenivejší na dialnici, skor naopak asi díky aerodynamike. Odpich z miesta mal ale samozrejme lepší Karoq s 4x4. Určite si ho skús, niekde ho predsa musia mať na vyskúšanie.
×
×
  • Vytvořit nový...