Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 2.0 TDI PD

  1. Zahájeno uživatelem Pawel51,

    Ahoj potřeboval bych porafit, mám motor 2.0TDi 103kW r.v.2005 DSG najeto 81000km. Dneska při nastartování mi při zařazení na D a sešlápnutí plynu začal motor vibrovat a dělalo to celou cestu do práce při každém sešlápnutí plynu to stejné - vibrace. Při volnoběhu nebo nesešlápnutém plynu vše tak jak má být. Nemáte někdo podobnou zkušenost? Díky moc

      • Pozitivní
    • 9 odpovědí
    • 10tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem avus,

    Ahoj kluci, muzete mi pomoc s identifikaci tohoto dilu? Je to na motoru 2.0TDI 125kw BMN. Je to podtlakove ovladani cehosi co je pobliz rozvodu. Je to na stejne podtlakove vetvi jako ventil, ktery ovlada podtlakem ventil na turbu pro naklapeni lopatek. Ten ventil, ktery nevim na co je, mi propousti podtlak. Potreboval bych tedy vedet k cemu ma slouzit , abych jej mohl v Etce najit a objednat. Predem dekuju za vecnou radu.

    • 0 odpovědí
    • 1,4tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem golfinek,

    Ahoj potreboval bych poradit mam OCT II 125 KW 2.0 Tdi auto me pada obcas do nouzoveho rezimu nevim co s tim, napojili ho na vasila wag a namerili ze turbo nedava tlak nedostatecny tlak, prekontrovali vsechny trubky vymenili ventil N75 a taky nic. pak to meli znovu na vasilu wag a uz namerili tlak na turbu jak my byt za tyden se objevila zavada stejna motor do dilny uz sem z toho nasrany nevim co s tim, myslite ze to bude turbem?? jakou pricinou ?? dekuji mam na jeto 99 tis km diky kluci poradte my

    • 8 odpovědí
    • 11,1tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem alcotn,

    Vsimol som si ze na mojej OII 2.0tdi, 103Kw, pocas jazdy pocut z pod motora nejake fucanie, tiez som spozoroval ze do interieru ked vnika smrad od vyfuku niekde hlavne ked stojim na semaforoch. auto sme dali na dvihak a zistili sme ze jedna suciastka je cela odymena pravdepodobne je chyba tam. neviete poradit co je to za suciastku, pripadne jej objednavacie cislo, priblizna cena? dakujem za pomoc.

    • 1 odpověď
    • 6,2tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem lubakar,

    Zdravím všechny, Octavia II generace přestala vždy táhnout když jsem se dostal na rychlost kolem 100km/h, pak jsem měl problem vyject i menčí stoupání na dálnici. Když se vypne motor tak zas nějakou dobu jela cca k té stovce. Po nějaké době se rozsvítila kontrolka výfukovích plynú a při nastartování to psalo emise do dílny! Dnes jsem byl ve Škodovce a tam mi řekly že to bude turbo cena je 40000kč + práce a nebo oprava 20000kč + práce. Při dotazu na číslo dílu který potřebuji se zaměstnanec cukal:-) nakonec mi napsal na kousek lístku číslo viz foto. bohužel podle toho čísla se mi nedaří nic najít, nevím jestli mi ho napsal schválně špatně... Dá se vyčíst z diagnostiky?…

    • 12 odpovědí
    • 3,8tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem johnweb,

    Dobrý den, dnes jsem se stal majitelem octavia rv 2006 najeto 92000 ale poctivích ale mam problém když jsem vyjížděl od původního majitele tak auto jsem nešetřil a než jsem projel prahou tak tam začalo něco cvakat, jako by něco štrejchalo o řemen nebo tak prostě na volnoběch tam něco drhne a s rostoucíma otáčkama se to stupnuje. Nechal jsem auto vychladnout a když jsem po hodině jel znova už to nedělalo. čím by to mohlo být? Šlo to z právé strany motoro což je mi dost divné.

    • 2 odpovědi
    • 1,7tis zobrazení
  7. Potřeboval bych poradit. octavia2 2.0tdi 103kw signalizuje mi konrolka systém kontroly výfukových plynů a po otevření pojistek je spálená pojistka číslo f24 (Filtr s aktivním uhlím, ventil zpětného vedení výfukových pllynů) a pokud jí vyměním, tak hned praskne. Zároveň mi nechce chladit ventilátor klimatizace a klima jde jen za jízdy. Dík za radu

    • 1 odpověď
    • 3,2tis zobrazení
  8. Předem omluva,už jsou tady o tom témata,ale nenašel jsem odpověd. Mám octavii 2,0tdi 103kw r.v.05 11měs. Auto píše chybu na displeji EMISE! DO DÍLNY a rožne jse žlutá kontrolka motoru. Na VAGU to napsalo,že jse jedná o chybu číslo 16785 systém zpětného vedení výfukových plynu-prutok příliš malý. Tak jsem rozdělal a vyčistil klapku (byl tam maz a trocha oleje,ale chodila dobře), na ní bylo vše v pořádku,šla lehce,žadný ulámaný zoubky na těch plastových kolečkách. Závadu jsem vymazal,ale po dvaceti kilometrech naskočila znova. Auto jse chová uplně stejně a nepozoruji na něm žádnou změnu (výkon pořád stejný,nekouří,spotřeba stejná). Prosím o radu na co jse mám zaměřit. Díky!

    • 0 odpovědí
    • 7,2tis zobrazení
  9. jak jsem už avizoval v jiným tématu, autíčko stojí zase jako mrcha v servisu a čeká na opravu. Závada je zřejmá, důvod nikoliv. Ve čtvrtek jedu asi 5 km od baráku a najednou začne auto vibrovat a drnčet, jak na dlažebních kostkách. Nejdřív jsem fakt chvíli myslel, že jedu po nějaký roletě. Jenže to dělal motor. Tak jsem zastavil a motor s sebou i na volnoběh mlátil, div nevyskočil ven. Jednoznačně to jelo na 3 válce, ale kupodivu nekouřilo. Klika, že asi 2 km odtud je náš domovskej servis, kam dáváme všechny firemní i soukromý auta. Tak přijel mechoš, napíchnul to a že prej závada na 1. válci. Ovšem to mohlo bejt cokoliv. Podezření bylo na vstřik, tak jsme to dopravili na…

  10. Zahájeno uživatelem Johnny,

    Lidičky, po delší době mám závadu, která se hodí do tohohle postu. (OII 2.0 TDI (103 kW)) Delší dobu (řekněme půl roku) jsem si všímal že voda v chladiči trošku ubývá, za tu dobu jsem tam dolil dohromady cca půl litru. Při doplňování jsem si všiml, že i při ohřátém motoru můžu víčko otevřít, aniž by unikl v podstatě jakýkoliv tlak. Když mi před cca dvěma týdny začala voda ubývat mnohem rapidnějším tempem (Začalo být vedro:), vzal jsem auto do servisu, kde mi soustavu natlakovali, ale žádný únik nenašli. Stejně tak olej byl podle jejich slov normální. Vzal jsem si teda alespoň nové víčko, abych zkusil, jestli se voda nevypařuje právě přes špatné těsnění v něm, ale zdá…

    • 1 odpověď
    • 1,8tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem zralous,

    Ahoj, včera jsem se koukl pod auto a hele olej na podlaze.. Začal jsem pátrat od čeho to asi tak může být a našel jsem díru velikosti vpichu šroubováku na sací hadici k intercoleru. Po demontáži hadice na mě vytekl olej. Ne teda nějak moc, ale přeci něco. Je to normální? Auto má najeto 27tis. motor 2,0Tdi RS. Olej jsem kontroloval, ten se zdá se neztrácí (stále na horní úrovni).Když jsem měnil hadice na mondeu tátovi(2004 2,0Tdi), tak byly úplně suché. Trochu mi to zaskočilo. Díky

    • 4 odpovědi
    • 12,1tis zobrazení
  12. Tak začínám mít podezření, že něco nehraje Auto má najeto 70tis a teď jsem za posledních 7tis (najel jsem s ním 7tis od doby kdy jsem ho koupil tj. před 3 měsíci) musel dolévat celou flašku oleje (1 litr). Taky by mě docela zajímalo kolik doléváte když to zahlásí kontrolka? Jasně že tam mám drát na hladinu oleje ale když to dolévám do teplého motoru tak to hned nepoznám ne? Proto bych to raději naléval podle nějakého odhadu (řekněme 0.5l). Další věc co mě zaráží je, že někdy když zajedu do garáže, nebo parkuju vidím za sebou mokrou čáru, které ale nejde z výfuku (nevím přesně odkud to teče) ale kapalina nemá žádný zápach, je to normální? Díky R.

      • Negativní
    • 3 odpovědi
    • 4,4tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem def,

    ahoj chcel by som niekoho porosiť o radu.od turba ide podlaková hadička do niejakej skrinky kde sa sustreduju všetky hadičky ale tu všade čítam o niejakom ventile ktorý reguluje turbo a já ho tam nemám ide priamo to tej skrinky , mám oct.2.0 TDI 103KW 2005

    • 2 odpovědi
    • 3,5tis zobrazení
  14. Ahoj, nedávno som si všimol zvláštneho zvuku, ktorý ide z motorového priestoru. Niečo ako odfukovanie alebo šúchanie v pravidelných intervaloch. Detekovateľné vo voľnobežných otáčkach (alebo veľmi nízkych), po rozbehnutí to pravdepodobne prehlušia ostatné zvuky motora (alebo to prestane). Zvuk sa opakuje pravidlene prebližne po 3-7s, mám pocit, že závisí od otáčok... Nejaké tipy, čo mám skontrolovať? Vozidlo viz podpis, najazdené 68k. Á ešte jedna záležitosť ma trápi - rozbeh. Pokiaľ sa rozbieham pri nižších otáčkach (1200-1400), mám pocit, že je auto lenivšie a má sklon k chípaniu, musím dotovať plynom. Je jedno, či je motor zahriaty, alebo nie. Takmer rovnaké auto MR…

    • 1 odpověď
    • 2,2tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem DAN 46,

    chtal sem se poptat jak poznam jestli mam 8 ventylovej nebo 16 ventylovej 2,0tdi motor... ?? mam octavii rok vyroby 2006 / 10 sem slysel ze 16 ventyl je dost nepovedenej.... ??? ceho bych se mel asi obavat u 2,0 tdi motoru, mam najeto 100 tisic.. laka me cipovani ze zvedavosti.... ale zase bych to nerad nak posra.. diky za nazory-----

    • 0 odpovědí
    • 2,1tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem LuckyLuke™,

    Zdravím, nedávno se mi rozsvítila kontrolka agregátu na budíkách, VAG hlásí: Motor 2.0 EDC Nalezena 1 chyba: 000306 - rada valcu 1 - sonda 1: signal prilis vysoky P0132 - 000 - - - Sporadická info o závadě: Stav závad: 00100000 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 4 Kilometry: 158036 km Indikace času: 0 info o závadě: Otáčky: 2163 /min Rychlost: 68.0 km/h Výkon/klapka: 0.0 % Váha vzduchu: 645.0 mg/str bez jednotek: 25.4…

    • 2 odpovědi
    • 6,1tis zobrazení
  17. Prosím o radu začla mi svíti kontrolka EPC motoru a EMISE do servisu tak jsem zajel do Škodovky a udělaly diagnostiku a vyjelo : 12547 P3103 000 Motor klapky v sacím potrubí V157 vadný cena prý 6606,60 Kč Prosím o číslo dílu moc děkuji není jiná možnost jak to opravit nebo vyčistit?Jsem nováček s tímto autem Je možné že je to škrtící klapka špinavá? děkuji moc za odpověd.

  18. Zahájeno uživatelem ado223,

    zdravim pani mam otazku da sa nahradit riadica jednotka v octavii rs 2,0tdi riadiacou jednotkou z motora 2,0tdi 140k? alebo musi byt len origo ?jedna sa o rok vyr 2006. motor PD. popridade vie niekto zohnat? origo? ak ano poprosim sz.vdaka

    • 3 odpovědi
    • 3,6tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Lancelote,

    Zdravím všechny, mám dotaz, dnes jsem startoval svoji octavii 2,0TDI (najeto 200 000km) a posledního půl roku žhaví jen 3 vteřiny, což při dnešním startu při -17,5 sice naskočila, ale vůbec se tomu nechtělo (nafta je dobrá), točilo to, ale chytal válec po válci. Po startu šel motor na tři válce a po 20 vteřinách se uklidnil. Auto je servisované a nikdy takové problémy nemělo. Když to srovnám se svým roomsterem 1,9 TDI, tak ten při stejné teplotě žhavil 10 vteřin a pak chytl krásně na 4 válce. Odhadoval bych to na žhaviče, protože by měly pomoci udržet volnoběh po startu, měnil jsem je při 120 000 km. Myslím, že doba žhavení by se měla stanovovat dle teploty chladící kapal…

    • 1 odpověď
    • 1,8tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem karel,

    Ahoj,před nějakou dobou jsem se začal potýkat s problémy na mém autě.Zprvu mi auto tak jednou za dva dny chcíplo po vyřazení rychlost jak z kopce,tak před křižovatkou.Po dvou týdnech pohoda,auto týden bez problému šlapalo.Teď pozoruji opačný efekt,samovolně se mi zvednou otáčky na 1000ot.Auto na tempomat divně poškubává.Po opětovném nastartování otačky jsou v normálu cca 800-830.Studené starty se pohybují kolem cca 900(vše jen dle palubáku).Na Vagu nic.Octavie II RS TDi,cca 70tkm.Dík za radu.

    • 6 odpovědí
    • 2,8tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem indet,

    Ahoj stala se mi nepříjemná věc že v interieru šel celkem dost cítit pálící se olej a to hlavně ve chvíli, kdy jsem někde tak 10s musel zastavit. Při prohlídce motoru jsem si všiml že hlava je v místě spojení s víkem ventilu na straně u svodů hodně zaolejovaná a stejně tak víko kolem plnícího otvoru na olej. Mechanik v servisu mi mou domněnku jednoznačně potvrdil a tak jsem vyměnil těsnění pod víkem ventilů a těsnění pod víčkem na plnění oleje. Budu doufat že to bylo ono. Má někdo podobnou zkušenost s OII 2.OTDI 16V?

  22. Zahájeno uživatelem igorbiro,

    CHLAPI KUPIL SOM NOVU OCTAVIU II 2,0TDI MAM 130 KM NAJAZDENE UPLNE NOVE A VOLNOBEZNE OTACKY MI VYSKOCILI NA 1000 OTACOK A NEDAJU SA ZNIZIT A V SERVISE MI POVEDALI ZE JE TO SLABO NABYTA BATERIA BATERIU NABYLI A NEPOMOHLO POTOM MI POVEDALI ZE JE TO FILTER PEVNYCH CASTIC A JE TO VYPALOVANIE TOHO FILTRA . NEVIEM ALE PO 130 KM JE TO NEZMYSEL ZE AUTO BUDE VRCAT 1000 OTACOK STALE VIETE CHLAPI PORADIT AKO POSTUPOVAT

  23. Zahájeno uživatelem michal.kubik,

    Zdravím, mám celkem problém s motorem 2.0 TDI (103 kW) - po nastartování cca po 15 vteřinách se ozývájí nepravidlené rány (tak jako kdyby se zadíralo nějaké ložisko). Po zahřátí motoru se tento zvuk ztrácí. V sevisu mi tvrdily, že je to převodovka - na jejich rady jsem ji celou vyměnil a co se stalo? Vůbec nic situace se vůbec nezměnila. Nemáte s tím někdo zkušenosti??? Děkuji za radu Michal

    • 38 odpovědí
    • 15,5tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem pajko,

    Ahoj, mam octavia II tdi PD 2,0 103kw bkd. chcem menit olej a filtre ale neviem jake filtre mam kupit... na tejto stranke pisu ze octavia II, 1,9 aj 2,0 ale niektore maju rozdielne velkosti. http://www.lacneautodiely.sk/octavia-ii-9/?paging=4 poradite mi? diky

    • 3 odpovědi
    • 2,2tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Tvido,

    Ahojte, dnes sa mi stala jedna zavada a to: ako som cuval tak som tukol zadkom o betonovy mur. Ziadne viditelne poskodenie proste nic, ani skrk. Akonahle som nastartoval tak sa mi ukazala kontrolka vid obrazok z napisom na pocitaci : Emise, Nastiv Dilnu! nevete co sa mohlo stat? :o Vdaka.

    • 13 odpovědí
    • 3,1tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.