Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 2.0 TDI PD

  1. Zahájeno uživatelem V3nd3lin,

    Ahoj, může mi někdo doporučit nějakou formu kde koupit repasované turbo ? Na netu je toho hodně ale rád si nechám někoho doporučit

    • 3 odpovědi
    • 2,1tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem kitt,

    Nemáte někdo zkušenost s repasí vstřikovačů u dieselpoweru?

    • 0 odpovědí
    • 3,6tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem tomyzima,

    Ahoj, potřebuju pár rad. Mám OII RS Combi TDI PD DPF (2008 r.v.) 185 000 nalítáno, motor BMN. Na autě už jsem vyměnil snad vše, krátkej výčet: nová hlava, nový vstřikovače s lištou, rozvody, pumpa, nova nadobka na chladici kapalinu, novej egr, chladic spalin, chladic, komplet brzdy atd. Řešili jsme furt kouřivost auta. Dal jsem to do servisu a tam mi borec řekl, že auto nemá DPF. Že to něakej pitomec vykuchal. Problém je, že potřebuju jezdit do německa. Takže nový DPF. A zde jsou moje otázky 1) jaký máte zkušenosti s druhovýrobou ?? 2) našel jsem např. http://www.primafiltry.cz/f/-koda/octavia-ii/"]http://www.primafiltry.cz/f/-koda/octavia-ii/ ale nerad bych vyplácnul 1…

    • 0 odpovědí
    • 2,1tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem VasekRS07,

    Zdravím, mám octavia RS 125kW 2007 r.v. Včera jsem jel a z ničeho nic mi začlo blikat žhavení a začalo to psát "motor do dílny". Zajel jsem hned ke krajnici, zhasl motor, nastartoval a nic, jelo se dál. Do nouzáku to nespalo. už jsem tu četl nějaké fora, ale nedočetl jsem se řešení toho problému. Zatím se to neopakovalo. Je tam nová škrtící klapka a nové vstřiky, které mají cca 30tkm za sebou, měněny v rámci svolávačky škoda auto v MB. DPF dle diagnostiky ukazuje ještě 81% životnosti. Dvakrát se mi teda ještě stalo, že mi zhasnul xenon a pak se rozsvítil. Což jsem koukal na forech, že by mohla být taky příčina blikání kontrolky žhavení, kvůli vadnému čidlu nebo vysvíceným…

    • 0 odpovědí
    • 5,9tis zobrazení
  5. Zdravim.potrebuju poradit.mam octaviu 2 tdi rs jednoho dne auto skublo a od te doby nejede do 1500 otacek a to vubec plyn na podlaze a nic a po delsi dobe stani chvilku trva nez vubec zacne reagovat na plyn,nad 1500 pak jede jak ma.problem se uz resi delsi dobu a zatim se na to neprislo.jsou vymenene ty plastove klapky na sani a ted tam jsou i nove vstriky,auto je cipovane a bez dpf filtru.diagnostika nehlasi zadnou chybu.taky jse zjistilo ze kdyz se vypoji vaha vzduchu tak z motoru zacne nekde neco sycet ale v zadnym servisu na to neprisli prej to syci nekde uvnitr tak bych chtel nekoho z vas pozadat jestli na sve rs muze nekdo vyzkouset pac ja si myslim ze to normalni n…

    • 0 odpovědí
    • 2tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Marian1,

    Zdranim vas chlapi, mam Octaviu II 2.0 TDi PD (posledny model pre faceliftom). Nepravidelne sa mi stava, ze po vyradeni rychlosti a dobrzdeni (napriklad pred krizovatkou) mam nizsie volnobezne otackty (zhruba o 150-200 ot/min menej ako obvykle). Motor pri tychto otackach nema pravidelny chod, vibruje a navyse sa ozyva neprijemne klepanie (najazdene 100.000 km, zotrvacnik je OK). Pri diagnostike nebola zistena zavada. Pokial to moze mat nejaky suvis, tak mi navyse pri rychlosti 60-90 km/h kmita rucicka tachometra (pri jazde s aj bez tempomatu), vykmit je cca +/-2 km/h. Prosim o radu, co s tym, dakujem. Marian.

    • 3 odpovědi
    • 3tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Octavia 2.0 Tdi,

    Zdravim lidi,mám škoda octavia II 2.0 Tdi Bkd a mám dotaz,v servise mi urvali jeden z výstupů na hadičky u magnetického ventilu,konktrétně na ovládání podtlaku turba a co je nenapadlo...slepili to silikonem a ten se mi dostal až na sítko v mag. ventilu,snažil jsem se to vyčistil ale nvm kam až se silikon dostal,ale otázka zní k čemu slouží podtlak v turbu,co ovládá? jak poznám že vše funguje jak má ? poznám to na výkonu? Díky za odpověď Ps: už tam nikdy nejedu

    • 1 odpověď
    • 2,1tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem jurika,

    Ahoj chtel jsem se zeptat mam skodu octavii II 1,9 TDI 77KW sttoupla mi spotreba asi o litr na 100km pak jsem zjistil jak jsem mel zahraty motor na 90 stupnich jsem chvilku stal s nastartovanym motorem a teplota mi spadla na 70stupnu myslim si ze to je pokazeny thermostat pokud mate nekdo zkusenosti s vymenou napiste... kde se nachazi a jak vymenit jestli je zapotrebi jeste neco vymenit dekuji

    • 14 odpovědí
    • 15,4tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem camron,

    Ahoj, po výměně rozvodů (včetně vodní pumpy) a plochého řemene u Octavie 2.0 Tdi BMM to začalo dělat tento prapodivný zvuk. Když si v mozku odfiltrujete typický zvuk Tdi, zbude fakt hnusný cizorodý pravidelný zvuk, který je slyšet i 20 m od auta, brrrr. Poslechově to jde od skříně s rozvody. Byl opětovně zkontrolován nový rozvodový řemen, ale vše je napnuté, řemen bez defektů. Měnily se taktéž kladky a pumpa. Tak co to může být? Před výměnou to stopro nedělalo! Jo a je to patrné až po pořádném prohřátí motoru. https://www.youtube.com/watch?v=LcswKN2GEqU&feature=youtu.be

    • 31 odpovědí
    • 18,2tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem kapo1222,

    zdravym jedna sa o oktaviu r.v. 2006 kod motora je BMM 2.0 TDI 103kw. diagnostila ukazala : P1495 - Prepinaci ventil,chladic recirkulace spalin, preruseny obvod/skrat na kostru - trvale. P161C - zhavici svicka tretieho valce preruseny obvod prerusovany P2453 - snimac tlaku cistice castic - nespravny signal - trvale Sruha chyba bude len zhavic ale co ta prva a tretia??? nejake rady?? dakujem

    • 3 odpovědi
    • 9,6tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem V3nd3lin,

    Zdary jake hodnoty by meli mit vstriky....jake jsou v poradku a jake uz signalizuji ze je vstrik KO ?

  12. Zahájeno uživatelem gula221,

    Má niekto skúsenosť ako sa auto správa ak sú chybné vstreky alebo aspoň jeden. Jeden mechanik mi tvrdil, že mám nízke otačky preto lebo je chybný vstrek

      • Pozitivní
    • 72 odpovědí
    • 68,3tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem JardaTomeczech,

    Ahoj ve spolek, před časem mi začalo auto padat do nouzového režimu. Na palubce nic nesvítilo, ale diagnostika ukázala na G450. Koupil jsem novou, vyměnil jsem ji, resetoval jsem její hodnoty, spustil jsem vypálení filtru, auto jsem projel. Jenže auto od té doby zlobí ještě víc. Na palubce se čas od času objeví problém s filtrem, v diagnostice se krátce po startu objevuje: Saturday,24,January,2015,16:04:11:62939 VCDS Version: Release 12.12.0 (x64) Address 01: Engine Labels: 03G-906-021-BMM.clb Control Module Part Number: 03G 906 021 MC HW: 03G 906 021 AB Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 9093 Software Coding: 000017…

    • 6 odpovědí
    • 3,8tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem padros,

    Zdravím, začalo se mi stávat, že při jízdě motor ztratí výkon. Nechcípne, jen se rozsvítí žhavení a netáhne!!! ČÍM TO? Že by se mi chtělo měnit turbo???? Děkuju

    • 13 odpovědí
    • 5,9tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem tomino300km,

    Zdravím.Koupili jsme octavii 2 rok 2008 2.0 TDI 100kw s DSG a při rychlosti zhruba od 130 km/h začně něco celkem dost intenzivně pískat,ale vždy až od této rychlosti,dřív ne.A otáčky motoru na to taky nemají vliv a upozornění o překročení rychlosti to taky není.Na místě při držení otáček jsem nic nenašel,ani když tomu naložím.Známý mi tvrdil,že mu to dělal chladič od egru,ale to se mě tomu nechce věřit.Máte s tím někdo zkušenost?Díky za rady.

    • 1 odpověď
    • 1,6tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem RSthomas,

    Zdravím, mám takový problém, dnes jsem dovezl skodu RS a po příjezdu domu se mi rozsvitila kontrolka filtru pevných castic zlute. Mohl by mi tu nekdo poradit co s tim ? Diky

    • 7 odpovědí
    • 3,1tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Merluzoo,

    Dobrý den, mám škodu octavii Scout 2.0 Tdi 103kw. Má najeto už okolo 300 000,- a je plně servisován. Když se rozjedu např. na čtyřku do mírného kopce a jedu trošku rychleji, tak jakoby vynechával motor. Lehké cukání podobné ubíraní a přidání plynu. Projevuje se to jen při vyšších rychlostech. Opravdu už nevím čím to může být. Vag žádnou chybu nepíše.

    • 1 odpověď
    • 2,6tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem TTomas,

    Tak se mi dneska z niceho nic rozsvitila tahle kontrolka a zacala mi hlasit Emise Do dilny! Budu teda muset nekam v utery zajed. Mate nekdo poneti co to muze byt? Zdali tim muzu jezdit nebo bych to radeji mel nechat stat. Pripadne tip na dobreho servismana? Nemate tu nejakyho klubovyho sikulu? Diky za nazor.

  19. Zahájeno uživatelem Ostik-69,

    Ahoj panove muze mi nekdo poradit kde je na motoru 2.0 TDi 103 Kw BKD r.v. 2005 najeto cca 103 tis. čidlo teploty motoru ? Mam spatne teple starty dele to toci chci vyzkouset pri teplem motoru toto cidlo odpojit nekde jsem cetl ,ze tim se da poznat problem s otackama starteru pokud jsou nizsi neda naftu. Diky za odpovedi. Neresil toto nekdo z Liberecka jsem z okoli České Lípy potreboval bych s timto problemem pomoci. Diky jeste jednou vsem. Márty - tel: 777 625 615

    • 7 odpovědí
    • 10,2tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Pavel 5,

    Jaká je nejlepší volba,ponechat egr ventil a jen ho čistit,nebo ho zaslepit případně odstranit a použít náhradu?Foto přidávám.

    • 0 odpovědí
    • 2,3tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem jendacz,

    Dobrý den chci se zeptat jestli se prodává jednohmota na 2.0 TDI mechanik ze škodováckého servisu mi tvrdí že ano a v jiném servisu mi zas tvrdí že se prodává jen na 1,9 TDI

    • 3 odpovědi
    • 3,2tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem nabijec.84,

    Octavia 2 rs motor netahne ale v servisu vše odskoušeno vše je v pořatku turbo tlači jak ma a ostatni taky akorat neznama chyba i u škodovky v Českych Budějicich a ne ji vymazat chyba p0000000 děkuji

    • 10 odpovědí
    • 4,3tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem creater,

    smazat prosím, děkuji

    • 0 odpovědí
    • 2,1tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Aholy,

    Ahoj Kluci! Chtěl bych požádat zkušené matadory o radu.... Vlastním O2 RS, motor BMN, 2.0 TDI 125kw, 195.000 km Před nedávnem se mi cca 1x za 1000 km začala rozsvěcet kontrolka žhavení a zároveň se motor přepnul do nouzového režimu. Po restartu motoru vždy kontrolka zhasla a auto jelo normálně. Též jsem si všiml, že auto občas odmítalo akcelerovat ze středních otáček - po sešlápnutí plynu se jakoby chvíli rozmýšlelo a až potom neochotně začal motor zabírat. Toto nebylo doprovázeno žádným alarmem. Jelikož mi připadalo, že se auto chová podobně, jako před nějakou dobou, kdy byl zanesený filtr pevných částic, tak jsem nechal provést regenerační program pro PDF - t…

    • 4 odpovědi
    • 4,8tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem msiky4,

    Zdravím, mám Octavii 2.0 TDI PD RS, r.v. 2006 a mám problém s výkonem motoru. Auto nejede, netáhne a při rychlosti cca 100km/h se mi rozsvítí kontrolka žhavení a auto se přepne do nouzového režimu. Na diagnostice mi přečetli chybu v klapce regulátoru. Klapku mi vyměnili, ale beze změn bohužel....auto absolutně neakceleruje, jede tak 100-110 km/h max. Prosím Vás o radu, na co se zaměřit, co může být příčinou... Díky

    • 0 odpovědí
    • 2,9tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.