Přejít na obsah

onboard videa


19 témat v tomto fóru

    • 152 odpovědí
    • 74,5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 5,2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3,4k zobrazení
  1. Jaký typ Škody je ve videu?

    • 8 odpovědí
    • 6,3k zobrazení
  2. Slovensti ridici 1 2 3 4 6

    • 127 odpovědí
    • 41,6k zobrazení
  3. Motorkar

    • 3 odpovědi
    • 7k zobrazení
  4. 50, ZV - KE (time-lapse)

    • 0 odpovědí
    • 6,3k zobrazení
  5. Plyn

    • 1 odpověď
    • 6,7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 6,4k zobrazení
  6. Moja nehoda

    • 17 odpovědí
    • 8,7k zobrazení
  7. Nahanacka kamionu v Rusku...

    • 0 odpovědí
    • 7,2k zobrazení
  8. Ujetí od nehody

    • 0 odpovědí
    • 7,2k zobrazení
  9. azriel - onboard

    • 7 odpovědí
    • 8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 7,9k zobrazení
  10. "Hřebíček" na dálnici

    • 10 odpovědí
    • 7,5k zobrazení
  11. Rozdil medzi kockou a psem

    • 3 odpovědi
    • 7,6k zobrazení
  12. Road 59 (time-lapse)

    • 0 odpovědí
    • 7,6k zobrazení
  13. Road 66 (time-lapse)

    • 0 odpovědí
    • 7,6k zobrazení
  14. Škoda Auto Gang

    • 4 odpovědi
    • 7,8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Svíčky by měly jít ven lépe z teplého motoru. U 1.4 TSI možná není nutné sundávat vysokotlakou část vedení vzduchu mezi turbem a škrtící klapkou/chladičem stlačeného vzduchu. U 1.2 TSI EA211 jsem minulý víkend dostal všechny svíčky i cívky ven pouze po demontáži těch částí sání, které jsou „před turbem“. Největší pakárna je odpojit konektor cívky 4. válce. U 1.5 TSI musí dolu trochu víc částí a mají se měnit i dva o-kroužky. Spona jde ven blbě, ale s trochou štěstí se to dá, aniž by praskla. Svíčky bych použil NGK nebo VW AG, zkoušel jsem svíčky Brisk a mají blbě udělanou elektrodu, po dotažení má špatnou pozici. Utahovací moment je 22 Nm, ale lze to obejít, pokud víš jakou má mít svíčka orientaci po dotažení. Tolerance polohy elektrody je +/- 30°. Mazací tuk má za úkol zamezit připečení gumové objímky na keramický izolátor. Doporučuji trochu vyčistit závit i dosedací plochu pro svíčku. Před vyjmutím svíčky je vhodné vyfouknout její dutinu tlakovým vzduchem a mít jistotu, že nepropadne nějaký čurbes do spalovacího prostoru. Závity svíček se ničím nemažou, stejným momentem by byla dosažena výrazně vyšší utahovací síla/ namáhání závitu / špatná pozice elektrody. Kdyby i po výměně byl problém tak to chce diagnostiku, zjistit na kterém válci je špatný zápal to jsou chyby P0301 až P0304. Někdo mění všechny cívky někdo jen tu špatnou. Na fotce je, co jsem u 1.2 TSI musel odstrojit, abych svíčky mohl vyměnit, fotky z stejné akce na 1.5 TSI bych možná našel.
    • + chcem dodať, že keď pri vyšších otáčkach pustím plyn a stlačím spojku, otáčky vyhodí hore a potom zas klesnú.
    • Auto vezu na montáž až v pondělí. BRC mi taktéž nabídli ale pro TSI doporučuji HLAVNĚ! Landi Renzo, je to prý nejlepší na ty TSIčka.  Přívstřik benzínu záleží na způsobu jízdy.
    • prednastavene percento ambient osvetlenia je asi toto
    • Dobrý deň, vyskytol sa mi nový problém na fabii 2004 1.2htp 47kw. Auto ide v poriadku dokým nedosiahnem 3000 otáčok, potom auto začne šklbať/trhať a stratí celkovo výkon. Občas sa stane, že úplne prestane reagovať plynový pedál a po vypnutí a zapnutí motora ide všetko ok, dokým ho zas vytočím nad 3000 otáčok. Už sa mi aj stalo, že keď som ho dlhšie vytáčal nad 3000 a zastavil som auto, začalo s ním triasť. Opäť keď som vypol a zapol motor všetko išlo ako má. Neviete čím to môže byť? Kamarát mi poradil, že to môže byť snímačom klepania, ale ten som nedokázal ani nájsť a nenašiel som žiaden videonávod, alebo fotky, kde sa nachádza. Predom ďakujem za rady.
×
×
  • Vytvořit nový...