Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.6 MPI

  1. Zahájeno uživatelem cermi_petr,

    Dobrý den, neporadil by jste mi nekdo? Auto jezdilo v pořádku a když jsem vyčistil kontakty u baterie a vynadal a zandal kádinku na vodu, auto mě začalo chcípat, kolísat otáčky, při rozjezdu škube jako kdyby jelo na tři válce. ve vysokých otáčkách už moc taky netáhne. Při volnoběhu nebo při dojetí na křižovatku auto chcípne. a je to asi čím dál horší. Jinak stalo se to opravdu zničeho nic. Vyměňoval jsem klapku a rozdělovač svíčku a zatím vůbec žádná změna.Byl jsem na diagnostice a bylo mi řečeno, že je něco s prvním válcem ale nevědí co. Prosím o radu čím by to mohlo být. Jinak mám octavi 1.6 55KW. Nemohla by to být třeba zapolovací cívka? Nebo já už fakticky nevím.

    • 2 odpovědi
    • 2,6tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem citronicek,

    Chalapi mam problem, skoro pokazde kdyz stojim delsi dobu v zacpe a popojizdim na jednicku, dvojku, tak mi zacne strasne kourit z vyfuku. Dym je husty, bily a smrdi to jako bolava noha... Kdyz vyjedu ze zacpy, tak asi po 1km to prestane a vse je v normalu. Teplotu to drzi, olej neubyva, katalyzator jsem menil na jare, vse se zda byt ok az na ten dym. Poradite nekdo co s tim? Diky

    • 2 odpovědi
    • 2,4tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem Balrog,

    Je možné že s toho to ventilu teče olej?Mám to i na fotce kolem masné a může to být s toho čerpadla?Je možné že díky tomu mi po nějaké době se auto zastaví a nejede a po asi 3 protočení klíčku auto naskočí a jede dál?

    • 1 odpověď
    • 3,3tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem wladko1307,

    ahojte kluci, riešim doma jednu octavku po buračke, karosarinu mám spravenú. Motor ma trápi, pred búračkou šlapal OK. A teraz k tomu môjmu problému. Motor naskočí má nepravidelný voľnobeh motor sa dusí a neustále strieľa do sania. Všetko mám ponapájené ako má byť. Klapka je OK, sanie je tiež OK. Ak šlápnem na plyn tak motor ide do otáčok a v otáčkach má dobrý zvuk a ido normálne. Ako náhle pustím pedál na voľnobeh motor vkuse sa dusí a strieľa do sania. Vag nehlási nič. Díky za každú pomoc

    • 4 odpovědi
    • 7,1tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem radek123456789,

    Ahoj tento týden mě začalo zlobit auto octavia 55kw, motor najednou při jízdě chcípne. Musim zastavit. téměř okamžitě ho natočim a vše ok. Stalo se mi to na cca 100 km 3x. díky za rady.

    • 0 odpovědí
    • 1,7tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem tomasstoupa,

    Dobrý den,mám Octavii 1 1,6 74kw AAE při studeném startu mi auto párkrát škube,pak když se ohřeje tak je vše OK.Na diagnostice mi Vag ukazuje chybový kod 00525-lambda sondastráta plus napětí-závada sporadická.Hned po vymazání se závada objeví znova.Myslíte,že je lambda potřeba vyměnit.A jakou a kde koupit?Děkuji za každou radu:

    • 2 odpovědi
    • 2,4tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem nismo8,

    Ahoj.mám takový problém se studenými starty.pokud nastartuji ráno svou octavii 1.6 75kw která alespoň 8 hodin stála,tak se vyhoupnou otáčky na cca 1200 ot/min a jde slyšet jak pracuje sytič,ovšem doprovází ho i tento divný zvuk co jsem zde nahrál.Po minutce se vše uklidní a je to v pohodě.Nedělá vám to někomu taky?rád bych věděl jestli je to normální a co by to mohlo dělat.díky moc maroš Zvuk. klip 02.mp3

    • 27 odpovědí
    • 12,9tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Faren,

    Pánové měl bych dotaz: Octavia tour combi r.v. 2004 , motorizace 1,6/75 kW BFQ, kombinovaný provoz N95 / LPG Od začátku co ji mám po startu teplota nastoupala na 90°C ( ručička teploměru svisle vzhůru ) a tam držela. Bylo jedno zda je zima nebo parné léto, stále jedna hodnota. Nyní mě i přes to, že je parno a motor by měl být spíše problém uchladit mám opačný problém. Motor je pod provozní teplotou caa na 75 - 80°C dle stupnice teploměru. Vím, že dlouhodobý provoz podchlazeného motoru má vliv na životnost motoru a spotřebu. Jinak pro upřesnění, motor má elektronicky řízený termostat. Vše vypadá, že termostat zůstává otevřený a nepřivírá okruh vody dle teploty. Možná je…

    • 1 odpověď
    • 3,5tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem kalousek,

    Jsem majitelem Škody Octavia 1,6i - 75 KW, 2001, 190000 Km a mám problém, že mi poškubává motor. Zajímavé na to je, že to dělá jenom když držím jednu rychlost třeba když jedu 60 nebo 90. Když se rozjíždím, přidávám anebo jedu bez plynu s rychlostí tak mi to nedělá. Mněl jsem to v servisu napojili to na PC a neukázalo jim to žádnou chybu právě naopak mi řekli, že mam suprové hodnoty. Jediná věc co mi poradili, že mám špatnej benzín. Na základě toho jsem vytáhnul z nádrže palivo a natankoval na Shell. Ale bohužel ani to nepomohlo. Prosím o radu v čem by mohl být problém. Dík.

    • 29 odpovědí
    • 16,5tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem HanyZ,

    Ahoj, mám problém se škubáním motoru ve vlhém počasí. Poprvé jsem si škubání - cukání všiml po vyjetí z myčky, kde jsem měl kompletní program i s mytím podvozku. Po cca 200 m byl klid. Dnes však znovu - venku déšť, vlhko a auto cukalo. Po vytočení motoru přestalo cukání. Tak nevím kde hledat závadu, objevuje se to jen při vlhku a vodě. Že by se voda dostala na rozdělovač ? P.S.: svíčky měněny nedávno, vše fungovalo v pořádku, na diagnostiku se teď nedostanu Díky za radu:)

    • 39 odpovědí
    • 12,4tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Gaucman,

    Zdravím všechny, potřeboval bych poradit s určením příčiny následujícího problému. V posledních dnech mám zvýšené volnoběžné otáčky motoru (1,6l 74kW). Otáčky se drží zhruba na 1200 - 1300/min. K tomu jsem si všimnul výšené spotřeby benzínu (tedy podle palubního počítače), zvláště při jízdě z kopce se zařazenou rychlostí, kdy dříve aktuální spotřeba klesala na nulu, teď jedu z kopce za 3 - 4 litry, podle toho, jestli jedu na 5. nebo 4. kvalt. Takže cestu do práce, kterou jsem jezdil za 6,6 litru, teď dojedu zhruba za 8l/100km. Zhruba na začátku měsíce jsem nechal měnit čidlo teploty vody a škrtící klapku sání, nevím, jestli by to mohlo mít nějakou souvislost. Na VAG js…

    • 5 odpovědí
    • 4,9tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem selen,

    Mám novou Octavii Tour motor 1,6 75kW rv. 2010 najeto 400 km a docela hlasitě mi cvaká v něčem co je umístěno mezi nádobkou na chladící kapalinu a nádobkou ostřikovače.Je to v příloze označeno.Potřeboval bych vědět co to je a hlavně jestli je to ok?Dík za rady.

    • 3 odpovědi
    • 5,2tis zobrazení
  13. Ahoj, mám takovej zvláštní problém. Když se mi rozsvítí kontrolka benzínu resp. přepne se na rezervu v nádrži tak motor párkrát krátce cukne a řekněme že po 3 - 5ti vteřinách je vše už OK.Pak když jezdím dál na rezervu tak už to neudělá, je to jakoby chvilku nedostal palivo, ihned poté se mi na VAGu objeví tyhle 2 závady : 16554 - rada 1: system odmerovani paliva Chybna funkce P0170 - 35-10 - - - Sporadicky 16514 - rada 1 -sonda 1 El.zavada v obvodu P0130 - 35-10 - - - Sporadicky Když je smažu, udělám novej readyness kód a dám do. zákl. nastvení i klapku, tak už se do doby kdy zase začnu jezdit na rezervu neobjeví. Neví někdo co by to mohlo bejt…

    • 0 odpovědí
    • 1,7tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem mikyhu,

    Čau chlapi nevíte někdo o fakt dobrym přípravku na pročištění olejových kanálků. Nebo o jinym způsobu čištění. Mám motor 1.6 a klepe když je studenej všechno vyměněný (hydroštosy,žádný vůle) mám podezření že se špatně dostává olej nahoru do hlavy můžete někdo poradit díky

      • Negativní
    • 10 odpovědí
    • 3,9tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem sparc,

    Ahoj všem mam octavii I rok 1997 o objemu 1,6 74 kw nová palivová pumpa , nový palivový filtr , nové svíčky , na diagnostice bez závad , ale studený motor nejde ochotně do otáček je buď s dírou nebo začne střílet jako by do sání a háda se ,, je možné že by zatím stálo nějaké teplotní čidlo ?? prosím poraďte moc děkuju ..

    • 0 odpovědí
    • 1,1tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Mishak,

    Nazdar vospolok... Kedze sa nejedna o zavadu adavam to sem. Ide o to ze som si robil diagnostiku a podla VIS ma mat lamda v motore AEE cca 30 krat za sekundu hodnotu od 0 do 1 Mne to ale beha iba od 0 do 0,7 Otazka takto ra prejavuje opotrebovanie alebo je to normalna hodnota? ale onak ako sa prejavy na diagnostike opotrebovana lamda?

    • 2 odpovědi
    • 1,7tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem sparc,

    Ahoj lidi mam octavii 1.6i I 1997 74KW , nejde a nejde natočit jiskra je navšech svíčkách , na diagnostice žádná závada není , jediný problém je že ji musim fouknout do vzduchu benzín pak de tak sem vyměnil palivový filtr , pak sem zjistil že čerpadlo ma jiný zvuk , nesetkal se s tim nikdo , že čerpadlo nemuže netlačit , nejspíš čerpadlo jasný ale abych si nenaběhl na ventyl , klapku nebo tak setkal se s tím někdo ??

    • 0 odpovědí
    • 1,6tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem bundis,

    Ahoj, proč mám tak nízký volnoběh? Po nastartování motor točí cca 500oz/min někdy i chcípne.Předtím chodil po startu od 1200 ot/min a postupně klesal až na 700ot/min.Klapka vyčištěna,nastavena,filtry nové,lamda dle VAGU ok.Kde je chyba?Nechají se ty otáčky nějak přidat přes VAG?Jedná se o octavi 1,6 55kW AEE, r.v.6/98.

      • Negativní
    • 4 odpovědi
    • 2,4tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Danniell,

    Chtel jsme se zeptat jestli nevite nekdo kde by se dali sehnat zaslepky děr pro střerače na anglické straně a popřípadě i číslo dílu nebo přesný název - viz. foto 1 A ještě jeden dotaz chci koupit horni kryt motoru pro OI 2001 1.6 75kW ALE NASEL JSEM DVA DRUHY jaky tam ma být? Me se víc libi te z te červené OI. Díky za informce

    • 10 odpovědí
    • 3,7tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem hedy77,

    Čao, je na závadu, když ukazatel napnutí poloautomatické kladky ozubeného řemene nesměřuje do určeného výřezu? Plní kladka v této poloze (mimo ukazatel) svou funkci korekci napnutí? V přípaně, že je ukazatel na svém místě, tak mám řemen velice volný. Je nový cca 1000 km.

    • 0 odpovědí
    • 1,5tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem kali72,

    Ahoj možná jsem jen zbytečně vyplašenej mám 1.6 75kW, při zapnutí klíčku do zapalování se mi na přístrojovce na displeji ,,občas,, objeví nápis ,,snímač oleje do dílny,, olej jsem dával nový.Mužu s autem jezdit.Díky

    • 0 odpovědí
    • 2,1tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem marek_h,

    mam problem z oc.I 75kw.Vykazuje šest zavad,po kontrole a vymazani zavad a vygenerovania readines codu same nuly, hodi stale tie iste zavady: predtym snimač vačky nevypisovalo,namiesto snimača vačky pisalo že EGR ventil regulačni odchylka- nefungoval .Po vymene EGR-ka a prispôsobeni a urobeni readinnes kodu bez zavad. A teraz toto naskakuje,poradte čo môže byt pričinou. Systém a/nebo verze: SIMOS33 1.6l 2V 00HS4600 Kódování: 00031 Číslo dílny: WSC 31480 Další informace: TMBCX41U538668948 SKZ7Z0B1441413 6 závad nalezeno. 16554 - rada valcu 1: system odmerovani paliva: chybna funkce P0170 - 35-10…

    • 0 odpovědí
    • 2,6tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem nismo8,

    Zdravím všechny.Jedná se o octavii 1.6 75kw rok výroby 2001 a Začalo mi nějak bafat z výfuku na volnoběh.Dělá to jak za teplého tak i za studeneho běhu.Už si nevím rady co to může být,střílí to nepravidelně,jakoby kuckalo sem tam,Nevíte prosímvás někdo co by to mohlo být?přikládám odkaz na video na youtube jak mi to plive.Díky za každou pomoc.Odkaz zde:

    • 3 odpovědi
    • 2,2tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem danno1771,

    Poprosim o pomoc, som fakt bezradny motor zacal robit to ze hlavne ked 1-2 dni stalo a bolo chladno alebo prsalo tak po nastartovani si vysoko drzalo otacky okolo 2000 a pri pridani spadli ale motor uplne zduseny do 2100 uplne ako lemra vobec netahal a to pri vsetkych prevodovych stupnoch takze som isiel na 3000 a tam az preradoval popri tom to aj kmasalo ale ked uz bolo teplo tak krasne nastartovalo a islo alebo za jazdy ked bolo zohriate. Vymenil som teda kompletne prirubu/termostat na chladiacu kvapalinu spolu scidlom teploty/ tak teraz otacky za studena sa drzia 1000-1200 teplotu ukazuje hned ale problem nejako ostal zabera az kdesi pri 3000 na 1 a ostatne tak 2600 a …

    • 2 odpovědi
    • 6tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem freeway,

    Zdravim,vim ze tu byli nekolik dotazu ohledne dodelani mensiho turbicka na 1.6 74Kw,nekdo tu dokonce psal,ze se do toho pusti,nevi nekdo kde to bylo?? A tak me napadlo,co dat ciste teoreticky misto turbicka kompresor,je mi jasny ze cenove je to nekde jinde,ale jen me to napadla.Pls nepiste o koupi jineho motoru,jen me zajima,jestli by to bylo mozne

    • 0 odpovědí
    • 2,2tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.