Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.8 T

  1. Zahájeno uživatelem Tomik07,

    Zdravím hoši, netušíte někdo kdy se mění rozvody na 1.8T kód mot. AUM. Dnes jsem si ji přivezl - má najeto 127000, tak bych nerad něco podcenil.

    • 113 odpovědí
    • 68,2tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Jergus,

    Ahojte, mam Octaviu 1.8 T, r.v. 2002, a problemom je kazdy zaciatok jazdy po studenom starte. Otacky lietaju medzi 500 -1500, a neda sa ani pridat plyn. V lepsom pripade sa da rozbehnut a auto cuka a trha, v horsom pripade sa neda ani pridat plyn a auto skapina asi pol minutu, prip. aj skape. V zime to bolo ovela horsie, ale mam taky pocit, ze nie teplota ale vlhkost ma to vplyv. Ked cely den prsalo, alebo bolo velmi vlhko (hmla), tak to bolo najhorsie. Po polminute az minute je vsetko v poriadku. V servise nula bodov, iba zo mna vytiahli kopec penazi a nic nezistili. VAG diagnostika iba sporadicky hlasi "pokles tlaku medzi turbom a skrtiacou klapkou", ale toto hlasi u…

    • 115 odpovědí
    • 78,4tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem bArt_Teschen,

    Hi all, pročetl jsem příspěvky, nenarazil jsem na podobný problém, když jedu a vyřadím, nebo když stojím na místě a přidám plyn a oustím, tak otáčky spadnou pod volnoběh a potom se vrátí a drží to OK. Stalo se mi i že asi 5-10 sekund kolísaly nahoru a dolu. Při jízdě spotřeba OK, výkon OK. Napadá vás čím by to mohlo být ? Myslel jsem na tu váhu vzduchu, ale to by zase ztrácelo tah při jízdě nebo ne ? Na VAGu nehlásí žádnou závadu ... díky za rady.

    • 202 odpovědí
    • 97,2tis zobrazení
  4. VŠEM co tady s turbem řeší kontrolku motoru a dokonce i kontrolku ASR (zřejmě kvuli zmatenosti tlaku v sání není ASR schopno omezovat výkon...) , škubání, díru v tahu, chod na 3 na volnoběh bych doporučil aby přiložili své velectěné ucho k měrce oleje (máničky pozor ať vás neskalpuje altík) biggrin.gif a budou možná překvapeni jako já - na auto 145 000km a 2003 bych problém v hadicích nečekal a to už je druhá.... Mě se to chovalo střídavě, je tam hromada hadiček a ventilů a podle toho jak je ten který otevřen či zavřen to pouští ten falešnej vzduch různě jinam a podle toho i ty projevy jsou různý..... Tak dnes jsem se do toho pustil a zde je popis pro ty co to čeká. Tím…

      • Pozitivní
    • 73 odpovědí
    • 97,5tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem mayday,

    Zdravim, chci se zeptat zda-li nekdo nema s timto zkusenost. Mam O I r.v. 99 1.8T 110kW (bez chipu), spojku citim ze je nejspis na odchodu, jelikoz zabira o neco vys, ale neprokluzuje. Kazdopadne se mi dneska stalo, kdyz jsem jel pri nizsich otackach a dal jsem plny plny, tak citim jako motor sebou jednou skubne, dela to pouze v nizkych. Zatim jsem prokluzovani spojky nezpozoroval. Nekdy se mi i stava ze jde hur zaradit 1. Musim vymacknout zkousim zaradit, ale nechci ji tam tlacit nasilim, tak zpet na neutral a pak tam padne. Ted k tomu skubani, muze to delat spojka popripade setrvak? Nebo vstriky? Vaha? Diagnostika je bez zavad. Problem s razenim, olej v prevodovce, …

      • Negativní
    • 41 odpovědí
    • 49,7tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Pawouk,

    23 1,8l T 110kW.pdf

    • 0 odpovědí
    • 3,6tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem hanysek33,

    ahoj chlapi co si myslíte o spotřebě?říká se,že jet na neutrál je přežitek.no nevím nevím myslím si,že to je potymální.když jedu na rychlost tak je nulová spotřeba ale zase ně brzdí motor a tak dojedu míň.na neutrál jedu za 1,5-2,3 ale zase dojedu dál a to bez přidání plynu.co vy na to?

      • Pozitivní
    • 142 odpovědí
    • 72,1tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Kaplan,

    Zdravim, poslední dobou se mi stává , že mi auto za jízdy chcípne. Stáva se to při nižších rychlostech a nižších rychlostních stupních. Vždy tomu předchází tuhnutí posilovače a kontrolka nabíjení.... Poté auto chcípne a já jedu jak s tankem... Vozidlo jde ihned bez problému nastartovat... Stává se mi to především při vlhkém počasí. Napadá Vás něco? Díky

    • 35 odpovědí
    • 24,6tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem bArt_Teschen,

    Chystám se na výměnu a nevím pro jaké se rozhodnout ....

    • 89 odpovědí
    • 53,9tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem michal_1,

    Dá se nějak změřit multimetrem zapalovací modul svíček? Motor 1.8T popřípadě prosím i o správné hodnoty, děkuji

      • Pozitivní
    • 33 odpovědí
    • 28,9tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Speedy20V,

    Zdravím, potřebuju pomoct, mám Octu 1.8T, rok 99, AGU a když jedu občas mi maxidot napíše STOP - TLAK OLEJE - VYPNĚTE MOTOR - ČTĚTE NÁVOD K OBSLUZE. Dělá mi to teď čím dál častěji. Kontroloval jsem stav oleje, ten je v pořádku, to je jediné co mě napadlo.....

    • 17 odpovědí
    • 16,5tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem siebenerman,

    Zdravím, mám problém. Od včera mi začala ísť oktávka 1.8 T 1999 na 3 valce. Vymenil som sviečky, skúšal cievky, všetko OK. Spočiatku na volnobehu šla občas na 3 a občas na 4 valce, teraz už stále na 3. Mohol by to byť vstrekovač? Nechce sa mi zas vyhadzovať zbytočné peniaze do Škoda servisu. Vďaka za radu

  13. Zahájeno uživatelem lukas.vysinsky,

    AHOJ vsetci. Mam velky problem.V piatok som prisiel s autom domov.Rano idem startovat a nic.Motor toci ale nechce nastartovat a po chvili sa mi rozsvieti a blika kontrolka oleja na cerveno. Cim to je a co robit dakujem

  14. Zahájeno uživatelem davidzidkad,

    čau neví tu někdo jak vyrušit zapalovací modul u filtru saní a nebo jestli existují nějaký delší kabely aby se to mohlo natáhnout na jiné místo

  15. Zahájeno uživatelem Clooone,

    Ahoj, řeším problém se sekundárním obvodem. Při studených startech když běží na ten sekundární obvod tak autu haprují otáčky v docela velkém rozpětí a přijde mi že auto ztratilo i trochu výkonu, tak jsem prošel hadice a našel jednu prasklou, tu jsem zalepil a kolísání otáček se ve velké míře zlepšilo a i se vrátilo trochu výkonu ale pořád to není 100%. Otáčky pořád kolísají ale už ne tolik a výkon si myslím že by taky mohl být ještě lepší. Všechny hadičky jsem prošel ale už jsem žádnou díru nenašel. Neví někdo čím by to mohlo být ? K tomu je spojená ještě otázka na tu vzduchovou pumpu toho obvodu. Protože když sepne tak z ní normálně fouká vzduch z pod auta nevím právě je…

    • 0 odpovědí
    • 884 zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem tomi asv,

    Zdravim Vas, prehladal som snad vsetky podobne temy, no nikde som nenasiel taku v ktorej by riesili ten problem co mam aj ja, alebo to nedotiahli dokonca = nebolo doriesena vec... tak preto sa obraciam na Vas s prosbou o pomoc moj problem je nasledovny, kupil som pred par mesiacmi 1.8T octaviu (AGU), uz pri testovacej jazde som citil ze pri kazdom vytoceni motora mal iny tah, raz islo lepsie, raz horsie, ked som sa s tym zacal zaoberat, zacal som s hadickami, jednu som nasiel prasknutu, co je pod sanim to tzv. S-ko, vymenil som ale nepomohlo, odvtedy trhanie o dost zosilnelo, az tak ze sa s tym bojim predbiehat. Tak som zacal vymenou oleja a vsetkych filtrov ,…

    • 5 odpovědí
    • 7,3tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem patrikderka,

    Zdravím, mám na octavia 1.8t nové turbo. Dělá to takový pěkný zvuk při přeřazení, puštění pedálu... (suttututu) :D Myslíte, že když koupím lepší vzduchový filtr, tím pádem bude nové sáni tak i zvuk bude lepší?

  18. Zahájeno uživatelem Renáta Zaplatova,

    Dobrý den, mám dotaz,škoda Octavia,1.8 20v turbo 4x4 ,vyměněné čerpadlo,klidně hodinu nastartované a když se chcete rozjet,tak chcípne , nevíte někdo co by to mohlo být?

    • 0 odpovědí
    • 718 zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem tomiza,

    Čavte borci, mám problémik ktorý ma už pomerne dlho trápi a nie a nie ho odstrániť. stáva sa to vačšinou po preradení a na začiatku akcelerácie, auto pridá a zrazu ho akoby "vypne", prestane reagovat na stlacený plynový pedál, ale pritom stačí iba pustit plynový pedál a šlapnuť znovu a všetko ide. motor sa nevypne, len proste nereaguje na plyn. niekedy mám ocit že to urobí ked zatáčam, ale to už mám možno haluze. tiež mám pocit že ked je zima to robí menej, v lete viac. niektorú jazdu to neurobí ani raz, niekedy aj 20x na 5 km. po výmene je: plyn pedál skrtiaca klapka sviečky podtlak vedenia skontrolované smo…

    • 4 odpovědi
    • 1,1tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem kyoob,

    Čau borci. Mám ofcu s AGUčkem, měsíc a cosi. Nikdy se mi nestalo, že by za ten měsíc a cosi dělala to, že se mi hryzne otáčkoměr na 4.5k na pětce a dál nic. Neztrácím otáčky, ale víc jak 4.5k a 180km/h nejedu. Diag čistá. Od minulého majitele tady bylo dáno turbo z TTčka (165kw), jednotka je nedotknutá zatím a taky blow off. Zároveň jdu s otázkou. Při plným plynu se mi vysmekne spojka u koncovýho tlumiče na výfuku. Což není jako napiču, ale spíš mě napadá, jestli nemůžu mít nějak zasraný výfuk a proto nemůžu na pětku točit víc jak 4.5k 1.-4. pustí v pohodě až k 6,5.. Díky za tipy.

    • 0 odpovědí
    • 595 zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Nemo e30,

    Mám poslední dobou problém s motorem (Octavia 1.8T 4x4 ARX). Asi před třema týdnama jsem jel v noci domů a z ničeho nic najednou vyletěla rafička teploty chladící kapaliny nad 110°C. Od té doby se to pořád opakuje. Prvních cca 10 až 15 km vpohodě a potom se začne motor přehřívat. Na motoru byly dělaný komplet rozvody, termostat, čidlo teploty chladící kapaliny, nové hadice a trubky. I když je teplota nad 110°C, tak se nerozjede ani jeden ventilátor u chladiče (mám klimatronik a při zapnuté klimatizaci jedou oba ventilátory, ale teplota i tak letí nahoru). Horní hadice ke chladiči je vařící a spodní skoro studená, takže mě napadá už jen znovu vyměnit termostat (je tam 2 mě…

    • 6 odpovědí
    • 7tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem tomiza,

    ahojte, máme meší problém s autom, v oleji sa našli šupiny ako na obrázkoch ďalšie symptómy: - studené maže (aj tak ale hluk (silný klepot) spod veka ventilov) - teplé - strata tlaku mazania (totálny randál, cvaká vsetko ozýva sa, evidentne nemaže) - dymí - moj názor že cez turbo motor asi čosi zažil, onoho času tam bolo k04 a vačšie vstreky ale dalo sa spať do série. otázka je či opravovať alebo meniť, ulomky niesu ani hliník ani železo, majú skor takú farbu ako niečo medzi mosadzou/medou/brondzom. magnet to nebere...podozrievam kompozit z ložísk... auto ja opravujem, nieje moje, s týmto som sa ale ešte nestr…

    • 1 odpověď
    • 2tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem matuw1234,

    Ahoj, mám problém se zahříváním auta, velmi pomalu se ohřívá, termostat jsem vyměnil za nový před pár měsíci (neorigo z Německa) a vše pak v pořádku, asi po 2-3 týdnech přestalo auto zase topit, našel jsem, že se to někomu stalo taky a vyřešil to originálním termostatem (prý to ty neorigo, i ty lepší, ne čínský dělají z nějakého důvodu), tak jsem před 3 týdny vyměnil termostat za origo a vše v pořádku až do dnes, kdy auto zase netopí. Nesetkal se s tím někdo tady?

    • 0 odpovědí
    • 2tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem DeathMaster,

    Dobrý den, zoufalost mě dohnala až na forum. Děje se mi to, že přefukuje turbo nad 3000 otáček. Někdy to končí až limp modem. Jednotka a mapy jsou netknuté tunerem. Na autě je již měněný DV, N75, váha vzduchu. Dnes jsem kontroloval tlak od turba po válce a motor drží v pohodě 1.5Bar. Dokonce jsem celé odpoledne jezdil stejnou trasu do kopce a dolu a zoufale zkoušel ladit nastavení wastegate (neúspěšně). N249 jsem neměnil, jelikož s odvětráním při řazení atp. nebyl problém a nevím jak by s regulací při záběru mohl souviset. Taky jsem zkoušel napojit manometr za turbo a tlak co ukazuje diag odpovídá realitě (s rozdílem cca 1 Bar, jelikož čidlo tlaku auta ukazuje absolu…

    • 4 odpovědi
    • 3,6tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Vojczech,

    Dobrý den nedávno jsem se byl v autobazaru podívat na Octavii 1.8T 2003. Za danou cenu nebylo co očekávat ale při přidání plynu se objevila mezera bez výkonu asi tak na půl vteřiny. Co by to mohlo být za problém a má cenu takové auto koupit? (Cena auta je 30 tisíc.)

    • 0 odpovědí
    • 1,5tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.