Motor 1.8 T - Stránka 20 - ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz Přejít na obsah

Motor 1.8 T


600 témat v tomto fóru

    • 12 odpovědí
    • 7k zobrazení
  1. sportovy filter

    • 13 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  2. spotreba oleja 1 2

    • 31 odpovědí
    • 7.7k zobrazení
  3. Spotreba oleja 1,8 T 1 2

    • 35 odpovědí
    • 18.2k zobrazení
  4. Spotreba oleja 1,8T AGU

    • 15 odpovědí
    • 7.2k zobrazení
  5. Spotřeba oleje 1.8T RS

    • 20 odpovědí
    • 15.8k zobrazení
    • 54 odpovědí
    • 18.4k zobrazení
  6. stara RS za novy RS?

    • 5 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  7. štart

    • 8 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  8. Startér alternativa

    • 1 odpověď
    • 1k zobrazení
  9. Startér Octa 1.8T AGU

    • 2 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
  10. Startér??

    • 2 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
  11. Startování 1.8 turbo

    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
  12. Stráta výkonu O1 RS

    • 5 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 26 odpovědí
    • 13.1k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 7k zobrazení
  13. Svody na 1,8T

    • 7 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 6k zobrazení
    • 45 odpovědí
    • 32.9k zobrazení
  14. teplota motora 1 2 3

    • 55 odpovědí
    • 17.1k zobrazení
  15. Teplota motora 130°C

    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • mám dvouvařič v záruce a jedna plotýnka nefunguje ,kde je servis na opravu ?
    • Po přechodu na S24 Ultra se mi mobil nevešel do originálního držáku a tak jsem si musel odkládací plochu trochu upravit.   Slabá plastová fólie a na ní nalepená otočená podložka pod myš. Decentní tmavě šedá barva, kde nebude vidět moc prach a celkem protiskluzová. Uvidím co to bude dělat za jízdy a kdyžtak vyměním za nano podložku z Ali.   Výhoda je, že uvidím na celý displej mobilu a bez zvedání z podložky si přečtu zprávy atd.  
    • Jenže odpojením tohoto konektoru přechází řídící jednotka J367 do nouzového módu. A kromě permanentní chyby v diagnostice pak hrozí ještě další potenciální problémy. Vyjádření ŠA: “Popsaným odpojením systém vozu ztrácí informaci o kapacitě nabití případně stavu baterie. Kromě toho, že důsledkem tohoto zákroku zákazník přichází o komfortní funkce, jakými jsou například nezávislé topení nebo aktualizace softwaru infotainmentu, ovlivňuje tento stav vozu i bezpečnost posádky. Kombinace staré, vybité nebo poškozené baterie a velkého zatížení palubní sítě „spotřebiči“ (klimatizace, dobíjení externích zařízení, využívání infotainmentu, elektronika řízení, asistenční systémy) může vést při případném vyhýbacím manévru vozu za podpory ABS a ESP ke skokovému zvýšení odběru proudu. Tím dojde k poklesu napětí v palubní síti a následovat může výpadek funkcí a komunikace mezi řídícími jednotkami.”
    • Zdravím, zvládne někdo nahrát parametrizaci do jednotky 5. dveří, Praha a okolí? Jednotka ze Superb 3 Kombi a potřebuji na klasiku 3V3.
×
×
  • Vytvořit nový...