Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.9 TDI

  1. Zahájeno uživatelem schrek,

    nazdarek lidicky tak jsme vcera byl na vykonove stolici si necht zmerit auto jelikoz uz jsme vymenil uplnevsechno a spotreba je nahovno a vykontaky nejak: vykonova stolice ukazala naprosto tabulkove hodnoty, zadne straty podtlaku dokonce vyssi KW 84 pri 4150otacek jak dynamickej test tak statickej a teda uz nevim co dal asi uz to prestanu resit jen ta spotreba o 1 litr vic jak normalne me sere 1. spotreba 6,5 dlouhodoby i kdyz jezdim sebevic na spotrebu vyrazuji dojizdim, zbytecne tonedusim podotykam gumy 205/55/16 2. audo to 150 vylidne susperrychle pak do 160 pomalejc a do 190 to leze jak snek a tam to taky skonci dal ani tuk tak uz nevim co stim kdyz sednu kmosov…

    • 11 odpovědí
    • 4,3tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Tomkk,

    Mám O1 rv98, TDI AGR 66kW. Najeto tachometrových 200 000. Spotřeba oleje byla cca 1litr/15 000. Najel jsem zatím cca 20 tis km, motor byl v pohodě, tichý. Problém je, že cca poslední tři měsíce začal motor výrazně víc klepat. Přišlo to současně se studenými starty v mrazu, tak jsem to přičítal zimě. Potíž je, že klepání stále narůstá, řekl bych, že každým týdnem je to horší. Oproti stavu před zimou je nyní cca 2x hlučnější. Nejvíce je to patrné na volnoběh, s otáčkami/výkonem se to až tak nezhoršuje, nebo je to maskováno běžným hlukem. Je to takový hrčivě - klepavý lokomotivní zvuk. Je to, jako bych místo posledních 5tis najel 100tis km. Kdybych motor dříve neznal, řekl…

    • 10 odpovědí
    • 15,8tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem RogerRog,

    Zdravím všechny, mam dotaz odkaloval jsem naftový filtr tim, že jsem musel vyndat i zpetný ventil na filtru. A ted se mi stáva , že nastartuju a motor za 5 vteřin chcipne a nechce nastartovat, musim drzet plyn pedal a pak to po 1-2 startovani chytne a vše je O.K. , jedna se jen o startování po delším stání ( přes noc ). Jinak motor chytá výborně, nehoupe, nekouří, rovnoměrný zvuk. Bojím se abych nepřidřel vstřiky když to tu chvilku startuje na " sucho" Nekde jsem se dočet l že když se vytahuje ten zpětnej ventil na naftu, že se musí pak vyměnit ty 2 O-kroužky? když jsem koukal na průhlednou hadičku a motor běží na volnoběh tak od filtru jsou takový menší bublinky. S…

    • 16 odpovědí
    • 8,2tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem zdenouch,

    Ahoj , rád bych vás poprosil o vaše zkušenosti s POWER BOXEM. Mám možnost jeden použitý koupit. Má ho z vás někdo? Dočetl jsem se na cimbu.cz tzv. POWER - BOXem což je "mezikus" do elektrické instalace motoru, který dává nepravdivý signál řídící jednotce motoru o velikosti účinku turbodmychadla. Výsledky těchto opatření jsou v zásadě známé : 200 totálních havárií motorů v Německu a podle našich informací minimálně 4 u nás. Seřízená řídící jednotka reguluje jednotlivé veličiny kontinuálně a ve vzájemné závislosti, čímž nedochází k neduhům powerboxů jako je škubání, nadměrné kouření a hlavně výše zmíněné destrukci motorů. Děkuji za vaše rady a připomínky. zdenouch O1…

    • 11 odpovědí
    • 18,9tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Martan,

    řídící jednotka motoru mi píše chybu 19561 - Prepinaci Ventil klapky v sani (N239) Preruseni/zkrat ke kostre P3105 - 35-10 - - - Sporadicky co to znamená?setkal se s tím někdo?

    • 3 odpovědi
    • 12,5tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem zdenouch,

    Ahoj kolegové, rád bych vyměnil ložiska a uhlíky na starteru a alternátoru. Můžete mi prosím poradit kdo jste to už dělal postup popřípadě nějaké foto. Zvládnu to doma sám když si potřebné věci kopím? Něco málo jsem už tady nastudoval a rád bych se dozvědět podrobné informace týkající se náhradních dílu a postupu práce. Název a číslo dílu: Starter BOSCH 001 125 012 02A 911 023R Pokud se nepletu, tak k jeho demontáži potřebuji 18 ořech a dlouhé prodloužení na ráčnu. Prosím o číslo uhlíků, ložiska a kde se levně koupit ? Alternátor Bosch 70A - 14V 038 903 023K další číslo si nejsem jist ale je asi / 0124 315 001 Jsou tam ložiska 6003 RS2 a 6303 RS2 ??? Kolik …

    • 5 odpovědí
    • 8,8tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem tonda vento,

    čau kluci octávaci,mám 1.9TDI 66kw r.1997 při startu neco zapíská,motor naskočí relativně dobřě ale drobek více začoudí šedočerně,ale jen u studeného motoru za tepla je to OK piskne asi tak .2-3sek a stichne,co může odejít.dík,nebo co udělat jako preventivku.)najeto 200000km

    • 4 odpovědi
    • 2tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Alibaba I,

    Tak mi v jiných vláknech zaujalo dohadování o "originálních" a tudíž kvalitních a "levných" a tudíž nekvalitních filtrech, jakož i různé názory na dodavatele, že jsem se jal věc trochu prozkoumat. V současnosti dodává Škodovce filtry PĚT výrobců, jejichž jména mi sice zástupci firmy nemohou sdělit, ale dají se poměrně logicky dohledat. Mně se po výzkumu podařilo objevit: 1. Mann Filter 2. Mahle-Knecht 3. Hengst 4. Filtron 5. ? Ani nemusím široce rozpitvávat, že jiný dodavetel nežli Škoda Auto, dokáže tytéž filtry dovézt podstatně levněji. Zajímavostí je, že jak Škodovka, tak výrobci uvádějí u kabinových filtrů klasickou variantu pouze pro vozy bez klimatizace, za…

    • 8 odpovědí
    • 4,6tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Hrazda,

    Dnes jsem se vrátil z dalekých cest, kde jsem jel převážně po silnicích I. třídy a narazil jsem na zajímavý jev. A to, že když autu šlápnu pořádně za krk, tak se stejně nic moc nestane a auto si pozvolna zrychluje, jako kdyby se nic nestalo a palubák mi ukazuje třeba jen aktuální spotřebu 10l/100km na pětku,což mi přijde málo, podle mě by tam mohlo téct více nafty aby ten motor jel. To jsou všechny octavie I tak "škrcené"?

    • 12 odpovědí
    • 4tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem marecek,

    Ahoj, mám následující problém a chtěl bych vás tímto požádat o radu. Stalo se mi následující: - na cestě do německa (po dálnici) mi po sešlápnutí plynu auto nejdřív cuklo (jakoby bez výkonu), poté ale akcelerovalo normálně dál - druhý den ráno po nastartování motoru (garáž) mi při volnoběhu začaly létat otáčky - padaly pod 800 a pak zase vylétly k 1500 a zase spadly - to vše v cca 3-5 vteřinových cyklech - auto pak při přidání plynu vždy na cca 1 vteřinu ztratilo výkon, pak ale v akceleraci pokračovalo (v podstatě na všech převodech a rychlostech), žádné padání do nouzáku jak se tu popisuje při problémech s turbem Při jízdě večer domů již bylo zase vše v pořádku,…

    • 5 odpovědí
    • 4,3tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem florenc007,

    Dobrý den, předem chci říct, že jsem tady pročetl všechny příspěvky o turbech, ale nikde jsem nenarazil na stejný problém jako mám já. Takže klasika, nastartuju jedu klidnou jízdou a až je motor zahřátý a já chci zrychlit tak mi vypne turbo. Většinou se vypne tak při rychlosti kolem 170km/h. Po vypnutí motoru a opětovném nastartování turbo jede. A teď ten trochu jíný problém. Když vypne turbo tak mi teplota klesne na nulu!!! Ještě uvádím, že mám octavii r.v.98 s motorem 1,9tdi, ale větší turbo,větší interkoler, na brzdě 113kw. Děkuji

    • 1 odpověď
    • 2tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem zdenouch,

    Zdravím vás kolegové a prosím o pomoc, ráno když startuji svoji O1 1,9 TDI 66KW r.v.00 motor točí ale nechce chytnout. Žhavící svíčky jsou v pořádku. Měnil jsem palivový filtr , ale problém jsem nevyřešil. Po několíkátém pokusu nastartovat sešlápnu plyn a motor chytne jakoby na 3 válce a pomale s oblaky černého kouře chytne. Začalo mi to dělat o víkendu. Problém nastartovat mám pokaždé ráno. pokud startuji přes den je všechno bez problémů. Děkuji za vaše rady.

    • 4 odpovědi
    • 3,9tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Swingal,

    Mam oktavku 1.9 TDI (110k) a stava sa mi ze ked prejdem asi 20km a vypnem motor a po velmi kratkom case (do 1 min) ho chcem zase nastartovat tak toci starterom ale nastartuje az na asi 10 otocenie startera. Ked je motor studeny vsetko je v poriadku a startuje uz na 2-3 otocenie startera. Nemyslim otocenim kluca ale startera (pre niektorych . Neviete co s tym moze byt? Akoze vada velmi velka to neni ale chcel by som sa popytat ci sa s tym uz niekto stretol a tak ...

    • 24 odpovědí
    • 8,6tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Smooth,

    Mozna se to nekde uz psalo ale hledam a nemuzu najit. Mam octavii 99, 81kw + chip Auto prestalo nejak ject a zvysila se spotreba o cca 2 litry.. Napadla me vaha vzduchu, ale je to pul roku, byla menena.. jezdim v praze, je tu velka prasnost, napadlo me zda li to na to nema nejaky vliv, zda li to zas vahu neznicilo... Vaha je Bosh Predem dikes za rady..

    • 5 odpovědí
    • 2,1tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem xaker,

    Ahojte! Mám octaviu 1,9 TDI, r.v. 2002 Stala sa mi taká vec: po naštartovaní dobíjanie nesvietilo (v poriadku), ale pri rozjazde začalo svietiť. Pri ubratí plynu a klesnutí na 900ot. kontrolka zhasla. Pri opätovnom pridaním plynu do ot. cca 1200 - 1300 a viac začalo znovu svietiť. Toto trvalo asi 8 km jazdy a potom sa všetko vrátilo do normálu. V servise mi premerali dobíjanie a všetko ukazovalo v poriadku. Ide o alternátor 120A 14V VL2 26/02 VW AG. Vie niekto poradiť ?

    • 20 odpovědí
    • 7tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem mario1977,

    ahojte, kolko litrov chladiacej zmesy je v celom systeme??? potrebujem ju celu vymenit, tak neviem, ako ju odpustit a kolko jej tam naliat. diky

    • 10 odpovědí
    • 16tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem goliash,

    Jestli už to tu někdo řešil, tak se předem omlouvám, ale nenašel jsem to. Mám Oktu 1.9TDI 66kw, r.v. 2002 najeto 140 tis a občas se mi stane, např.když chci odbočit, přibrzdím a podřadím, třeba na 2, že se auto po spuštění spojky chová, jako kdyby byl sešláplý plynový pedál, i když není. Auto prostě jede i bez plynu. Jako, když jel člověk u 105 s vytaženým sytičem. Nedělá to ale vždycky. Většinou, když to nejmíň čekám. Nenapadá vás někoho, co by to mohlo být? Díky všem za radu.

    • 7 odpovědí
    • 1,9tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem PavelOD,

    Ahoj koupil jsem octavii kombi TDI 66 kW a při sebelepší jízdě nemám lepší spotřebu jak 6 litrů , naposledy jsem měl 6,7 litrů od plné do plné. Palubák ukazuje 5 litrů. Snažím se jezdit hodně úsporně (podle p. počítače). zdá se mi že to netáhne jak má... Když na to šlápnu tak to vystřelí jak raketa a táhne to jo, ale jakmile třeba v 90Km/h uberu tak mě palubák ukazuje okamžitou spotřebu 5 litrů, takže raději jezdím 120 kdy mě ukazuje taky 5 litrů.... Jenže to opravdu žere i po dálnici 6 litrů, přesně co 100 km to jeden dílek na stupnici benzínu a to jezdím opravdu pohodově. Ráno když to nastartuji tak to docela kouří takovým těžkým bílím až do modra dýmem. Všechny filtr…

    • 4 odpovědi
    • 3,4tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem labac,

    Zdravím Vás, páni. Vedel by mi niekto poradiť na základe svojich vlastných skúseností nejakého odborníka na turbo a veci s tým súvisiace v Bratislave, prípadne v blízkom okolí ? Vopred ďakujem .....

    • 21 odpovědí
    • 3,8tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem LiborS.,

    zdravím vsechny, mám octávii Tdi 81kw a mám problém se studenými starty převážně za mrazu. při teplotě kolem 8stupnů start je ještě dobý,žhavení svítí cca 3sec. problém však nastává jak teplota jde pod bod mrazu. to žhavení svítí cca kolem 25sec. ,skoušel jsem žhavit i dvakrát, žhavičky mám nový, žhaví krásně,předstřik tak v normě, start však trvá asi 30sec a připadá mi spíš jak když startuje liazka. chytá nejprve jeden pak dva a nakonec se proberou všechny válce,ásleduje ohromnej modrej kouř. už nevím co dál zjištovat tak mi prosím někdo skuste poradit co by to mohlo být dál. přemýšlel jsem už i nad tím jestli to náhodou nemohou být i vstřiky. předem díky za názory.

  21. Zahájeno uživatelem Eresto,

    Len chcem vediet ci ste to niekto riesil? Odvetranie podblatniku na strane IC je jasna vec, ale robili ste aj ostrek? Mam ho v plane, ale neviem ci nebude lepsie napasovat tam nejaky vacsi cooler....

    • 11 odpovědí
    • 4,1tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem trava,

    CHLAPI MAM TAKOVEJ PROBLEM.do 2,5tis otacek motor tahne jak das.pak seto na tech 2,5tis otacek jak kdyby sekne a asi po 2s to zacne zas tahnout cim to? dik

    • 9 odpovědí
    • 2,7tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem ERIKB,

    Zdar hoši......ma neaky vplyv čidlo teploty paliva čo je v čerpadle na spotrebu? Ked je teply motor tak zle štartuje a palubny počitač ukazuje dlhodobu priemernu spotrebu o 2litre večšiu ako je v skutočnosti!!! A da sa to čidlo vymeniť a vieťo čo stoji? po pripade ma niekto už ztym skusenosť? Podotykam že mam motor 1,9TDI 81KW a rok vyroby 2002...

    • 7 odpovědí
    • 9,6tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem TGM1917,

    Čaute, nevíte někdo náhodou kolik je udávána spotřeba octavie TDi 66 Kw dle velkého techničáku? Známý to potřebuje pro cesťák a TP má leasingovka.. Moc díky! Tomáš

    • 8 odpovědí
    • 5,9tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem simon321,

    dobry den mohol by mi niekto poslat ako maju byt zapojene podtlakove hadicky octavie tdi 1.9 66kw moj email simon-x@azet.sk ? dakujem

    • 4 odpovědi
    • 7,7tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.