Motor 1.9 TDI
1 248 témat v tomto fóru
-
problém se startem! Prosím o radu! Sousedka dneska jela na nákup, vrátila se k autu a už motor nenaskočil... Jendá se o octavii TDi 66kw rok 2000 facelift Normálně otočím klíčem, startér jede, motor bud nechytne, nebo chytne a hned chcípne, nebo chvilku vrčí a po pár vteřinách zdechne. Na VAGu není žádná chyba, vůbec nikde, všude je nula chyb. Na přístrojovce taky žádná kontrolka nesvítí. Když to chytne, vrčí to normálně na 4 válce, myslim že triskama to nebude. Zkoušel sem odpojit hadice mezi čerpadlem a filtrem a z filtru sát pusou naftu a jde to, je možný že odešlo čerpadlo?
-
- 0 odpovědí
- 1,8tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
-
Zdravíčko pánové, poslední dobou cca 2-3 týdny my začalo neco v motoru (1.9 TDi 81 kw ASV 2001) "cinkat". Jde to jakoby od kladky klimakompresoru anebo napínací kladky. Napínací kladka byla asi před púl rokem měnena za novou, takže ta to asi nebude. Klimakomresor to asi nedelá protože to cinká i při zapnuté i vypnuté klímě. Rozvody (kladky,vodní pumpa,řemen i klínový řemen) byly delány asi před 3-mi měsíci. Dneska sem to tak trochu studoval a zistil sem,že když nechám motor na volnoběhu asi tak 3-4 minutky tento cinkot přestane, když se ozve takový puknutí v baňce na nasávaní vzduchu ( vid. foto ) a jakmile přidám plyn, tak to zase začne cinkat. Nevíto co by to mohlo b…
-
- 13 odpovědí
- 6,8tis zobrazení
-
-
Pod kapotou uprostřed je nejaky podtlakovy ventil, ke kteremu vede cca 6 hadicek .. pri zahrati motoru v nem intenzivne cvaka, jakoby se spinalo nejake rele nebo tak neco...nevite nekdo prosim co to presne je a k cemu to slouzi a jestli je to cvakani normalni ? Taky mam problem, nekdy kdyz je treba vlhko kolem asi 2700 otacek do 3000 polevi vykon, jakobych ubral plyn... na diagnostice mi nic nenasli...myslite, ze to je vaha vzduchu nebo nemuze to souviset s tim ventilem co popisuju nahore ?? diky za odpovedi
-
- 20 odpovědí
- 22,4tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Mohl by mi někdo poradit.. mám octavii 1.9 TDI 66 KW, najeto 81 TKM, za studena chytá na 2 až 3 otočení, když to hned zastavím a startuju znovu, na drc chytne. Za tepla není problém žádný. Pro informaci jsou nové filtry i svíčky.Měl jsem tu samou předtím a ta chytala na drc kdykoliv a měla najeto přes 200TKM. Dík za radu P.
-
- 14 odpovědí
- 5,1tis zobrazení
- 2 sledující
-
-
Dnes jsem měnil olej a když jsem sundal kryt motoru tak jsem se podíval na rozvoďák a viděl jsem tam trhliny, je to po ujetí 40tkm normální?
-
- 9 odpovědí
- 2,3tis zobrazení
-
-
Zdravím, ve vlákně od TDifuna o výměně tryeek jsem se dočetl o možném "odkapávání" trysek a propálení pístu. I v jiných článcích se píše že životnost vstřikovačů je cce 150tis. Mechanik zas říkal že 200tis km NP a určitě dají i víc. Chci se zeptat jestli někdo máte zkušenosti s čištěním trysek, našel jsem i tento super návod. Mám totiž možnost nechat si trysky vyčistit ultrazvukem ale nevím abych neudělal víc škody než užitku. Podle návodu není těžké trysky dostat ven ale jelikož jsme to nikdy neviděl ani nedělal je to i dost rizikové. Pomůže vůbec ten ultrazvuk? není lepší nechat je tam kde sou a používat aditiva? doteď dávám co 2 - 3 nádrž od fy STP na čištění vstřiků …
-
- 4 odpovědi
- 19,8tis zobrazení
-
-
Zdravim, předem se omlouvam, jestli to tu někde je, ale procházel sem a nenašel... Tak zed tem problem, mam 1.9 tdi 66kW 98, AGR a po nastartování mi to za chvilku chcípne a pak to nejde natočit, jako by to bylo suchý, je to hodně přemlouvání, aby to naskočilo, co sem přišel, že pomáhá je zaplnit palivový filtr a pak to jde líp naskočit. Jako by byl problem s taháním nafty z nádrže...diky za postřehy. Lukas
-
- 8 odpovědí
- 2,3tis zobrazení
-
-
Zdravím všechny, prosím o radu. Mám O1 r.v. 01, 1.9 TDI 66kw motor AGR, zhruba před 3 dny mi začalo zlobit řažení, všechny stupně šly z ničeho nic zařadit velice ztěžka, někdy vůbec, pomohlo až nové nastartování. Na druhý den bylo vše v pořádku a řazení fungovalo na jedničku, avšak včera se mi již bohužel nepodařilo zařadit žádný stupeň a s autem jsem neodjel. Bez nastartování jde řadit vše bez problému, takže chyba v převodovce nebude. Známý mi řekl, že nejspíš bude problém v dvouhmotovém setrvačníku, přecijen má auto najeto něco málo přes 300tis. a ještě se neměnil. Chci se zeptat, zda-li lze na motor AGR použít setrvačník se spojkou z novějšího modelu ALH (66kw), neb…
-
- 3 odpovědi
- 5,7tis zobrazení
-
-
Ahoj všem OC.Mám malí ale pro mě dost velký problém.Koupil jsem si starší OC 1.9tdi 66kw 2001 elegans najeto 77000km.Vše se zdálo v pohodě než se my začalo pri zapnutí zapalování oběvovat na displeji "servise"a čtyřikrát to zapipalo,při tom co jsem se tady dočetl jsem se to nedozvěděl co to znamená,jestly už mám zajet na servisní prohlidku nebo co? jinak podle servisní knížky mám ještě 5000km čas na výměnu oleje i filtrů a zřejmě i rozvodů.Ještě jsem se chtěl zeptat jestly je hodně na škodu že v servisní knížce jsou tři servisní kontroly ale není tam uvedeno razítko autoservisu který prohlýdku dělal,mám podezření že minulí majitel auta si to podepsal sám.Jsem u Oc nováče…
-
- 16 odpovědí
- 2,8tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Ahoj, chci se zeptat jestli je normální samočinné zvyšování volnoběžných otáček z 900 na 1100 ot.Motor občas při běhu na volnoběh přidá na otáčkach,není v něčem závada ? O..CTAVIA 1.9 tdi,81 KW. Dík. Pavel
-
- 4 odpovědi
- 2,2tis zobrazení
-
-
-
Ahoj lidi už mam dlouhou dobu problém Mam octu 1.9 TDi 66KW a ze dne na den auto ztratilo výkon dřív t otáhlo i když jsem to lochtal.Jde i poznat že to víc žere.a to kopce to nejede.Jsou i dny kdy jde poznat že to jede.Bylo to na 3 diagnostikách i ve Škoda servisu a žádná závada.ve škodě mi řekli že by to mohli bejt vstřiky ale jen naznačili.Kámoš z bosche mi to taky říka.Už si nevím rady. Tlaky turbo Váha je prej v pořádku. mam naměřeny naké grafi co jsme zkoušeli s kámošem ale moc se v tom nevyznam. Zde ke stažení grafy v různejch úsecích http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/00537/...ar_33.13KB.html
-
- 3 odpovědi
- 2,4tis zobrazení
-
-
ahoj vsici byl sem nechat delat dozvody auto normalne jelo a druhy den rano sem nemoch nastartovat bo dlouhem premlouvani a koure auto chitlo jakmile se trochu zahreje uz je to bez problemu co s tim??
-
- 5 odpovědí
- 1,8tis zobrazení
-
-
Když šlápnu na plyn, tak se motor trošku přidusí a pak vyrazí. Dělá to ale jen za studena. Může to bejt čidlo teploty? Je to 1,9TDi
-
- 0 odpovědí
- 1,2tis zobrazení
-
-
Ahoj,dneska jsem měřil vagem při volnoběhu davku paliva pohybovala se mezi hodnotami 3,2 až 5,5 a otáčky v závislosti na tom mezi 870 a 920. Asi to není normální,že jo. Dá se s tím něco udělat? Jedná se O1 TDI 81Kw. Díkec,martin
-
- 6 odpovědí
- 5,1tis zobrazení
-
-
Potřeboval bych radu.Mám O1 TDi81Kw najeto 210000Km a začíná mě kouřit motor.Pokud máte někdo zkušenost tak prosím pisnite.Dík
-
- 1 odpověď
- 1,5tis zobrazení
-
-
Dobrý den. Včera mě auto začalo pěkně zlobit. Po sešlápnutí plynového pedálu auto divně zabrble a až po sekundě naběhne do otáček. Při rozjíždění je to peklo. Hned sem auto napíchl na SuperVAG a skontroloval motor. Vyskočila me tato chyba: 17743 Kontrala momentu motoru 2 - nahodilá závada. Hledal sem v příručkách a bohužel sem nic nenašel, proto se obracím na vaše skušenosti. Předem děkuji za vaši pomoc
-
- 2 odpovědi
- 3,8tis zobrazení
-
-
Tak bohužel se mi objevila nějaká nová závada. Dnes dopoledne při startování se ozval takový zvuk,jako zuby na zuby.Motor už jako by vrčel,ale ty zvuky tam byly společně a než jsem to stačil vypnout tak to chcíplo. Myslím že mi asi zůstal vyskočený starter. Na druhý pokus už vše dobré. Odpoledne se to stalo opět,ale při opakovaných pokusech asi 3x za sebou. Pak napočtvrté to teprve chytlo. Lidi okolo se docela bavili, myslím že takový zvuk z oktávky ještě neslyšeli. Může to být něčím jiným než starterem ? Rozhodl jsem se že koupím nový a vyměním ho. Kde se dá koupit levně ? Já našel v autokelly starter STARLINE za 2200,-kč. Je to dobrá nabídka ? Starter j…
-
- 4 odpovědi
- 4,5tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Ahoj lidi Do nedávna jsem si lámal hlavu nad výkonem sve Octavy.Do kopců nechtěla jet a padala do nouzového režimu.Po různých radach a spoustě diagnostik (Zbytečně vyhozené peníze )kde mně jen byl každý schopen na pouhých 50% tvrdit že problém se skrývá a to jen možná ve váze vzduchu tak ať ji vyměním.To jsem udělal a výsledek byl nulový.Při poslední jízdě do Olomouce kdy jsem opět bojoval s táhlým kopcem (pot na čele cihla na plynu a vduchu tiché prozby ať nespadne do nouzaku) jsem zažil VRCHOL ODPORNOSTI kdy mně jen tak v klidu začala předjíždět početně naložena Š.Felicie 1.3 Mpi Napsal jsem svůj problem zde na forum a následně mně byl doporučený "Indi" Tady jsem se…
-
- 9 odpovědí
- 2,6tis zobrazení
-
-
Zdravím , chtěl bych se zeptat , zřejmě mám problém s vahou vzduchu , neukazuje mi hodnoty přes 1000/1100 ale pouze max 750 , chci se zeptat jakou vahu koupit ?? jestli origo BOSCH anebo bude fungovat stejně i jakákoliv jiná ,levnější??? myslím že jsem viděl BOSCH váhu za 3600kč i za 2900kč , je někdo schopný mi říct jakou váhu vzd. koupit na motor 1,9Tdi 81kW , r.v. 2001 , AHF díky předem
-
- 12 odpovědí
- 17,3tis zobrazení
-
-
Zdravím, v motoru někde kolem turba mi něco pořád syčí při volnoběžných otáčkách, když přidám, tak mám pocit, že se to nezvětšuje. Už jsem se koukal na spony, co drží hadice k turbu, měnil jsem těsnění kolem EGR ventilu a trubky splodin, hadici od IC jsem také už měl dole, jestli to nedělá a na nic jsem nepřišel, hadičky od podtlaku se mi zdají v pohodě, je sice pravda že mi to už 2x při akceleraci netáhlo, zatím jsem na Dia s tím nebyl, ale to syčení mne docela štve, nemáte s tím někdo nějaké zkušenosti? Díky za radu , mám 1.9TDi 81kW 2003
-
- 9 odpovědí
- 12,2tis zobrazení
-
-
Ahoj mam problem, pri startu se ozyva z motoru zvlastni praskavy, piskaci zvuk jakmile je motor teplej je to pryc, zaclo mi to delat vcera, nemate s tim nekdo nahodou zkusenost? Jedna se o Oct Combi 1,9 TDI 66KW, rv. 2003. Po chcipnuti jsem si jeste vcera vsiml s otevrenou haupnou jako by si v motoru neco oddychlo, nevim jak jinak to vysvetlit, treba mi nekdo poradi co by to mohlo byt. predem moc dik Tom
-
- 5 odpovědí
- 2,4tis zobrazení
-
-
Dnes jsem očíhnul klíňák a zjistil jsem,že jsou hrany drážek popraskané.To chce asi výměnu co?Jak mám postupovat?je to tak že vezmu očkový klíč přesně nevím jakou velikost a ten nasadím na napínací kladku a potlačím směrem do zadu tím ji zvednu,vytáhnu vadný a dám druhý samozřejmě správným směrem.
-
- 4 odpovědi
- 22,5tis zobrazení
-
-
nazdar chlapi chcel by som kupiť váhu a na kolko tisíc by to vyslo ale taka dobrá kvalitka , a kde sa to dá zohnať aj na objednávku mám 66 kw AGR rok 2000 , dík
-
- 3 odpovědi
- 1,7tis zobrazení
-
-
zdravím. po drobné závadě s vahou vzduchu jsem tu opět... olej v sání , nebo od IC až po EGR olej. Pokud je příčinou turbo , prosim o radu .. nejlíp asi nové turbo... poradí někdo? turbo - kde , za jakou cenu.. ?? Díky moc Tdi 81kW - 2001.AHF - 160tis.km
-
- 2 odpovědi
- 2,8tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
nazdar chlapi, potrebujem sa informovať jazdím s mojou octaviou 66kw dosť kludne , neprehánam ručičku na otačkomeri nad 2500 ot/min. ale spotreba na palubnom nejde nižšie ako 5.3 a niekedy je tam aj 6.0 litrov na 100 km priemerná , myslim si že či to neni sposobeno turbom že dotláča málo vzduchu alebo vákou vzduchu. a taktiež si myslim ze by malo viacej tlačiť do sedačky ked akcelerujem. DAKUJEM este niečo : mal by sa po dlhej jazde mototr shladiť naštartovaný v neutrále , presnejšie turbo ? ,, nerozteču sa lopatky na turbe ked sa nebude turbo schladzovať lebo z motora idu vyfukove exhalatý a niekedy dosahuju teplotu okolo 950 C. dík
-
- 13 odpovědí
- 3,1tis zobrazení
-