Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI


1245 témat v tomto fóru

  1. Dým Tdi66 Kw 1 2

    • 35 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
  2. Předvstřik opožděn

    • 12 odpovědí
    • 28.6k zobrazení
  3. Čierny dym

    • 8 odpovědí
    • 12.8k zobrazení
  4. Olej v sání

    • 5 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
  5. Výdrž turba TDI

    • 9 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 5.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 16k zobrazení
  6. velký problém s chlazením

    • 7 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  7. uchyceni motoru

    • 4 odpovědi
    • 2k zobrazení
  8. alternátor?

    • 20 odpovědí
    • 6.6k zobrazení
  9. turbo přestalo táhnout

    • 16 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 13.3k zobrazení
  10. Vstřikovače nafty

    • 10 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  11. pop off na TDI

    • 4 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  12. Katalyzátor na TDI

    • 1 odpověď
    • 2.3k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 8.3k zobrazení
  13. startování

    • 3 odpovědi
    • 2k zobrazení
  14. Hydroštely 1 2 3 4

    • 99 odpovědí
    • 102.8k zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 22.4k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 5.7k zobrazení
  15. Snímač tlaku

    • 11 odpovědí
    • 7.7k zobrazení
  16. chlazeni

    • 11 odpovědí
    • 2.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • passat ma dlhe ramena  tt je krasna vec ale ako sa pise hore , otoce a spol , prakticky nezohnatelne pre 99% ludi bez prinosu 81A407183  origo diel audi , zaroven aj nove predne 5q0407182 , roky odskusane , x krat tu spominane 
    • Tohle ale přece taky nijak nebije do očí.
    • Přesně tak, 1.5 TSI v Superbu a v Kodiaqu je právě propastnej rozdíl, zde ty Newtonmetry prostě hrozně chybí, Kodiaq je velká a těžší krabice. Kdybych se rozhodoval u Superba, tak bych tu 1.5 TSI asi taky zvolil. Žádná starší verze TDI zde není, je to ta poslední inovovaná. Co se týče hlučnosti, je v Kodiaqu rozdíl minimální, na dálnici pri vyšších otáčkách naopak u TSI i trochu vyšší, to je z mé zkušenosti. Jinak mám i Fabii IV 1.0 TSI 81kW a ta také ve 170 na dálnici zrychluje... ale kvůli tomu jí nemám.
    • Přesně tak, inteligentní systém nabitou baterku rychle vysaje a pak začne ne-dobíjet. Stačí strčit do zapalovače V-metr a sledovat.
    • Já odtrh kontroluji. I na nové svíčce může být z továrny odtrh různý, viz značení svíčky. https://www.brisk.cz/technicke-informace/zapalovaci-svicky/informace/system-znaceni/1-elektrodova-vzdalenost
×
×
  • Vytvořit nový...