Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.9 TDI

  1. Zahájeno uživatelem loksik.lubos,

    Zdravim v poslednej dobe som zistili ze mi oneskorene zacina tahat turbo predtym mi ho zapinalo uz pri 1500 trojka v kopci a islo a teraz pomali az od 2000 zacina tahat v com moze byt pricina diagnostika nic nehlasi. Auto taha ako ma ked je v otackach len neviem prist preco zacalo turbo oneskoreno tahat az nad 2000 otacok.Motor 1,9tdi 81kw

    • 15 odpovědí
    • 31,3tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem JohnyMX,

    Dobrý večer všem, měl bych dotaz ohledně divného zvuku při startu motoru. Je to víceméně pokaždé, jediného čeho jsem si všiml je, že při zahřátém motoru je to o něco méně. Přikládám dnešní nahrávku při startu. Je to octavia I sedan, 1.9 TDI 66kw ALH. Najeto 326 tisíc cca. https://youtu.be/rD59BQmUbPk Díky všem předem za rady

    • 1 odpověď
    • 2,9tis zobrazení
  3. Ahojte, včera se mi zničehonic začaly v téměř náhodných intervalech ozývat kvílivé zvuky (skoro jakoby něco prokluzovalo nebo chrčelo) z motoru u pravého předního kola. Objevilo se to po sjetí z dálnice a vjetí do města. Motor táhnul tak jak má, vypadalo to že to nezávisí na otáčkách ani rychlosti - spíše se to ozvalo při snaze o vypnutí klimatizace. Trochu (možná placebo) pomohlo přepnout Climatronix na foukání na sklo. Nevíte někdo co by to zhruba mohlo být za závadu? Jestli se třeba jedná o zavodnění palivového filtru nebo jestli je to závada na klimatizaci, či něco úplně jiného (podle toho, odkud se zvuky ozývaly, by to mohlo být něco v kompresoru nebo nádržce od klim…

    • 0 odpovědí
    • 777 zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Brando,

    Zdravím,na trubke od intercooleru sa mi hromadí olej a občas sa objavia kvapky na zemi,a neviem odkial to môže isť,intercooler vymenený,podla mechanika turbo nepúšta olej tak už neviem napadla ma vec či to nejde s vačky ďakujem za rady

    • 2 odpovědi
    • 3,8tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem funess,

    mam problem s motorom. Medzi 1000 a 1200 v 2 a 3 mi trha motor.Ak pustim plynovi pedal na otacky su v norme a ide v pohode tak tiez ak ho sklbe a pridam do vizsich do otacok tak ide v poho. co si otom myslite?

    • 12 odpovědí
    • 23,3tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem dandy2004,

    Čau lidi, předevčírem mi volala vyděšená manželka, že když jela z práce, tak asi po 2km jí začalo blikat žhavení. Auto ale jelo beze změn, to je v pohodě. Večer jsem to jel zkusit projet, jestli to uvidim, ale žádné blikání už nebylo a do dneška už taky nic. Nevíte, čím by to mohlo být? Samozřejmě, když se spolehnu, že manželka neměla vydiny ) Je to Octavka 1.9 TDI 66kw 2000. Svíčky jsem měnil před 3 roky a startuje v poho i při nízkých teplotách. Někde jsem četl, že to může snad být i signalizace na špatné světlo brzd, ale to jsem fakt jen četl na nějakém starém foru o VW. Co vy na to?

    • 37 odpovědí
    • 35,4tis zobrazení
  7. Ahoj, příznivci značky Škoda a odborníci na koncernová auta. Máme doma O1 1.9 TDi AGR a už nějakou chvíli řešíme jeden problém. Auto jede v podstatě úplně normálně, ale když se vytočí do vysokých otáček nad 3.000 ot/min. tak lze v určitých momentech (nepravidelně) na moment pocítit pokles výkonu, jakoby autu na chviličku došel dech, než zase zrychluje normálně dál. Nechali jsme si auto změřit na výkonové brzdě a tam je to zřetelně vidět - průběh výkonové křivky je normální, ale ke konci ve vysokém spektru otáček to začne lítat nahoru jako sinusoida až do konce otáčkového pásma. Pokusně byla vyměněna váha vzduchu za novou originální a výkon poklesl z 65 kW na nějakých 51 k…

    • 0 odpovědí
    • 1,9tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem miysho,

    po nastartovani studeneho motora padaju volnobezne otacky vidno to aj na rucicke otackomera spravi to tak cca 4-5 krat. pocut to aj na motore. diagnostika vypislaa pociatok vstreku. po vymene cerpadla sa to zlepsilo ale stale spadnu otacky ta o cca 100 otacok nevie si udrzat volnobeh po cca 5sekundach je vsetko uplne ok. alebo po opatovnom prestartovani studeneho motora to uz nespravy iba prvy start auto staruje uplne bez problemov aj za tepla aj za studena. motor nevynechava. -predstrek nastaveny presne -na skusku vymeneny treti vstrek -teplotne cidlo paliva a teplotne cidlo vody ukazuke hodnoty OK -vstreky hodnoty OK -po odpojeni teplotneh…

    • 0 odpovědí
    • 1tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem ladis13,

    Zdravím všechny, prosím o radu.O 98 66kw,dodělávaná klima údajně v origo servisu. Prasknul mi klíňák, klima+ alt,přes jednu drážkovanou kladku,takže oboustranný. Změřil jsem potřebnou délku a naměřil jsem cca 645- 650 mm.Všude mi ale nabízejí 1150, nebo 1195 mm.Ostatní kladky pohání 6PK 1005. DPK 645 nemužu nikde sehnat.Děkuji za jakoukoliv radu.

    • 0 odpovědí
    • 780 zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem vitnet,

    Zdravim, mam o1 66kw najeto 407 000. Pri pridani plynu od 1500 do 2000 motor divne zni drnci nebo nejak vybruje nevite nekdo co to jee? Obcas na volnobeh neco klepe a kdyz vymacknu spojku je to ok. Muze to s tim nejak souviset? Diky za odpoved

    • 0 odpovědí
    • 1,3tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem dizma,

    Zdravím všechny. Potřeboval bych poradit. Podařilo se mě na lesní cestě prorazit olejovou vanu, jakmile kontrolka oleje začla blikat, motor jsem za cca 3 vteřiny zastavil a nechal se odtáhnout. Po namontování nové olejové vany a nalétí oleje, motor nechtěl naskočit. Chytnul a hned zdechl. Zkonntroloval jsem rozvody a jsou v pořádku. Ted, když motor nastartuji, tak kolisají volnoběžné otáčky a po chvilce motor sam od sebe zdechne. Když se třeba chci rozjet bez plynu, moto při minimálním zatížení hned taky chcípne, nebo, třeba když zmáčknu občas jen spojku a pustím, taky někdy motor zdechne. Připadá mě to, že motor nemá vůbec sílu. Mám obyč. diagnostiku Delphi a t…

    • 2 odpovědi
    • 1,5tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem armanny,

    Zdravím. Nemám s kým porovnat. Mám O1 66kW MR 2003 Když vyřadím (motor zahřátý) spotřeba se pohybuje okolo 0,9 až 1,4l. Auto jede pěkně, nekouří, pěkně drží otáčky. Spíš mě zajímá jestli je ta spotřeba normální? Stejnou mám u V5 benzínu KLIMA OFF, jakmile zapnu tak se pohybuje okolo 1,5l/100km edit: - VAG bez chyb - váha dává dobré hodnoty (cca půl roku stará) - EGR OFF

    • 8 odpovědí
    • 3,3tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem maniak,

    Ahoj udělal jsem nové rozvody v serviśu a ted se mi zdá že to tolik netáhne poradte jak to skontrolovat na vagu 304 myslím kde to najít ---předvstřik --kolik nasávaá(váha vzduchu ) a jestli to v servisu dobře nastavily dík za radu

      • Pozitivní
    • 43 odpovědí
    • 34tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem acjaja,

    Procházel jsem fórum, ale nikde jsem stejný problém neobjevil. Mám octavii 1,9TDi 81kW (s čipem od Cimbu) se šestistupňovou převodovkou z 96kW octavie. Nedávno jsem se rozhodl vyměnit setrvák, protože auto při dojíždění na křižovatku na neutrál v malé rychlosti těsně před zastavením zavibrovalo a během těch vibrací byl slyšet i jiný zvuk motoru (takový neklidný chod). Abych tomu předešel, stačilo dojíždět se zmáčknutým spojkovým pedálem a problém zmizel. No a když už šla převodovka ven, tak jsem ji vyměnil za šestikvalt (samozřejmě i s poloosami, startérem, atd.) Nechal jsem si tam dát novou spojkovou sadu LUK. Po sestavení ale problém nezmizel, auto se chová dál stejně. …

    • 33 odpovědí
    • 19tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem tonda vento,

    potrěbuji radu čím to je? studený motor hned po startu klepe 2-3sek pak stichne,podle mě to stichne jak natlačí olej. nebo co to a proč to?jedná se o 1,9tdi66kw rv.1997 najeto 180000km? začlo to delat po výměně oleje.

    • 17 odpovědí
    • 8,5tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem vitnet,

    Zdravim mensi dotaz tece mi olej z intercooleru spise pokapava. Nevite nekdo presne rozmery cooleru? Jelikoz na strankach s dily ma kazdy intercooler jiny rozmer. Mam octavia 1 66kw r.v. 2002 . Diky

    • 2 odpovědi
    • 1,8tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Casonim,

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat. Týden zpátky se mi rozletělo turbo, takovým způsoben že se mi roztrhl blok. Sehnal jsem si jiný motor, s turbem, nasadil do auta a spokojeně jezdil. Pak mi nové turbo chytlo olej, motor v omezovači i když jsem měl klíček venku. Udusil jsem motor, sehnal nové turbo, nasadil a sice sepne ale auto úplně krutoextrémně kouří, bíle, smrdí to po naftě. Dusí se, ale jakmile sepne turbo kouří míň a i docela jede. Jde to ruku v ruce s brutálním klepáním motoru.

    • 3 odpovědi
    • 7,4tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem pavelt74,

    Ahoj,prosím má někdo namontovaný tento separátor oleje? Co jsem koukal tak z tohoto odkazu to má někdo namontované na 1.9tdi. Díky https://www.aliexpress.com/item/32813783586.html?spm=a2g0o.detail.1000014.41.528516abvXdDQ8&gps-id=pcDetailBottomMoreOtherSeller&scm=1007.13338.128125.0&scm_id=1007.13338.128125.0&scm-url=1007.13338.128125.0&pvid=3ad94997-2f06-471a-b0e7-be42ef441db0

    • 0 odpovědí
    • 2,7tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem klupino,

    Zdravim vsechny. Prosim o radu. Koupil jsem si octavku 1,9, TDI 66kw r.v.2002 a projel ji po dalnici , kdyz ji chci trochu rozjet a vytocit ctyrku tak zhruba u 2500 otacek jakoby najednou nemela tah a otacky nejdou nahoru. Proste jakoby zpomalila. Doted jsem mel jen benzinova auta , tak jsem si myslel , ze nejsem zvyklej na naftu, ale radeji se tady zeptam . Prosim pokud nekdo mate zkusenosti s necim podobnym pisnete , at vim co je potreba. Diky vsem.

    • 6 odpovědí
    • 9,4tis zobrazení
  20. Zdravím, chtěla bych se zeptat, zda někdo nemá podobnou zkušenost. Naše Octavie začala zprvu při studených startech po zařazení jedničky a dvojky sebou cukat, pak to přestalo. Pár dní na to začal černý dým z výfuku, i po nastartování je pod ním černé kolo na zemi a včera už ztráta výkonu při jakékoliv rychlosti, při sešlápnutí plynu žádná reakce, až po chvíli se rozhýbala..po zaparkování divný zápach. Samozřejmě povezeme do servisu, jen mě zajímá, zda někdo netuší, co to může být. Palivový filtr a olej měněný v létě

    • 0 odpovědí
    • 1,7tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem HAWAI,

    Viete mi poradit ako sa presne vola tato hodicka, ktora je zalepena paskou? Ide o hadicku privodu nafty do palivoveho filtra, ale je spojena aj s hadickou ktora je pod nou. Daju sa kupit tieto hadicky uz spojene alebo sa to meni zvlast a ako to viem najst na eshopoch? Dakujem.

    • 1 odpověď
    • 2,7tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem duri26,

    Zdravim Vas borci.Vsimol som si na mojej octavke 1,9 tdi 81 kw AHF ,ze pri pribrzdovani napr. na krizovatke mi ako keby zacal zdochynant motor,ako keby zacal ist na tri valce,ale ked zastavim,potom prestane alebo pri trosku pridani plynu.Vsade som hladal a nikde som nedostal nejaku konkretnu odpoved.

    • 6 odpovědí
    • 4,2tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem bobomanek,

    Zdravím Vás všechny potřebuji poradit zda fakt je spatne tesneni pod hlavou mam O 1 1.9 tdi 81kw a straci se mi voda a zacalo to spatne topit termostat vymenen vymenik tepla taky ale porad to netopi jen obcas foukne trosku teply vzduch a pak zase studeny .dle nejakeho videa jsem zkousel sundat hadicku co vede do expanzni nadobky zpet ta tenka a ponoril ji do vody a me to bubla jak vzduchovy kaminek a jeste hned pri studenenm, motoru s temi bublinkami jde ihned i nejaky kouř či dým jemne .takze se ptam asi to bude tesneni nebo hlava ze ? dekuji za odpoved

    • 0 odpovědí
    • 1,7tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem flanke,

    Pánové, prosím o radu: Motor (81kW) začal vydávat dunivý zvuk - mnohem hlubší a syrovější, než předtím. Projevuje se hlavně při jízdě se zařazenou rychlostí, jakmile dám nohu z plynu - v celém spektru otáček, zatím vyzkoušeno od 1500 do 3500. Na neutrál nic. Při akceleraci dunění zmizí, auto má normální zátah. Startuje dobře, i v zimě. Pokud šlápnu na plyn na neutrálu, zase to je slyšet. Kouřivost výfuku je normální, nevypadá, že by v předním díle byla díra. Co jsem si všimnul, tak se docela rychle motor zahřívá. Naštěstí nevaří. Nevíte někdo, co může být na výměnu?

    • 2 odpovědi
    • 4,5tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem shatter,

    Zdravím, jelikož mám octaviu poprvé v životě trošku se s ní seznamuji. Nicméně mám dotaz, ohřívají se octavia TDI (přesněji mám 81kw - rok 2000) přesně na 90? Jelikož jsem si všiml, že těch 90 většinou je po couračce ve městě, ale jakmile jedu svižněji, tak se teplota drží 87-88 stupňů. Vím, že díky proudění vzduchu co se týče např. ve 100km/h se motor chladí o dost více, tak že by to bylo tím? Díky za odpovědi borci. ;-)

    • 0 odpovědí
    • 1tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.