Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI-PD


171 témat v tomto fóru

    • 3 odpovědi
    • 3.5k zobrazení
  1. EGR ventil 1 2

    • 45 odpovědí
    • 64.2k zobrazení
  2. motor 1.9 TDI 85kw PD

    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 6.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
  3. 1.9 TDI - PD 4X4

    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
  4. Díra v motoru

    • 11 odpovědí
    • 6.4k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 4.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 8.2k zobrazení
  5. motor netaha

    • 5 odpovědí
    • 5.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení
  6. PD 96KW Spina v chlad. kvapaline

    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 7.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 5.3k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.5k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 6.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ložiska v reduktoru. Vyndat a vyměnit
    • Po 7-mi letech provozu jsem si uvědomil, že je nejvyšší čas vyměnit "dle výrobce doživotní" chladicí kapalinu. Již dříve jsem si cosi ne zrovna pochvalného četl o kapalině G13. Poté, co jsem na expanzní nádržce zjistil, že mám v autě právě G13, mírně jsem znejistěl. Zkusil jsem zapátrat v archivu Světa motorů a našel ono článek v čísle 11/2022, co jsem měl v mlhavé paměti a přikládám jej. V kostce - problém s kapalinou G13 trápil diesely s letovanými spoji vodních mezichladičů (vznik kalů a úsad, paralizující topení - náročná a drahá oprava v řádech desetitisíců). Motory TSI EA 211 mají tyto mezichladiče plastové a jsou i s G13 bezproblémové. V článku se uvádí, že od 25KT roku 2019 přešel výrobce postupně komplet na náplň G12 EVO.   Takže já jsem si oddychl. Nově mám z AS naplněno novější kapalinou G12 EVO a dle info servisu byla stará G13 bez zásadních kalů a to provádějí i proplach destilovanou vodou před novou náplní. Servisní technik mi potvrdil, že diesely s G13 jsou docela peklo a jde o opravu za 30-40 tis. Kč. Proti tomu je mých 2.200Kč pakatel. Svět motorů_téma o chladicí kap G13 a G12 EVO.pdf
    • Náhraďák zdarma za auto v záruce mě přes linku ŠA poskytli, když bylo nepojízné a do AS cestovalo na odtahu.
    • oznámiť servisu a poriadne si prekontrolovať čo ide a čo nie a naraz nech to porobia poriadne, samozrejme v rámci záruky   a tiež sa opýtať v servise či nemáte právo na náhradné auto v rámci záruky alebo v rámci havarijného poistenia.
    • Lamborghini vstoupilo do nové éry. Nedávno odhalené modely Temerario a Revuelto jsou pravděpodobně základem pro řadu budoucích jednorázových a limitovaných sériových variant a název jednoho takového superauta už možná máme. Italská automobilka si zaregistrovala ochrannou známku pro název „Fenomeno“, což naznačuje, že chystá něco zajímavého. Uvidíme fenomenální Fenomeno? Lamborghini podalo ochrannou známku u Úřadu Evropské unie pro duševní vlastnictví v dubnu 2025. Podle úřadu bylo podání v rámci „námitního řízení“, které končilo 15. července. Grafické znázornění, které společnost předložila k podání, obsahuje slovní ochrannou známku ve stylu podobným ostatním supersportům této značky. Má klaksony na písmenech F a O a […] Článek Lamborghini láká na svůj nejvýkonnější supersport všech dob se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
×
×
  • Vytvořit nový...