Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Motor 2.0 TSI

  1. Zahájeno uživatelem 9300,

    Zdravím, před pár dny jsme si vyzvedl svoji RS245, motor samozřejmě ze začátku šetřím, jen jsem chtěl zkusit výkonnostní rozdíl oproti kolegově RS 220 2014, no a musím říct že u 220 je zrychlení pružnější (na 3 zrychlení z 80 na 130 např) je tam opravdu znatelný rozdíl, není to pouze můj názor. U nových aut by neměl být výkon omezen nebo se pletu? Předem děkuji za každou reakci. :-) EDIT: oba jsou to manuály

  2. Zahájeno uživatelem ritch,

    Eurohujer prikazal a slovak sklapol päty...95 od januara E10 s 10% podielom etanolu,tak hadam nam tu 100vku ten posahany,globalnym oteplovanim posadnuty eurohujer nesku...Hadam to je pravda co sa 100 oktanu tyka a Slovnaft nebude na tom nic menit.Clanok z tohto roku> https://www.topspeed.sk/slovnaft-odpoveda-na-vase-otazky-a-nejasnosti-o-premiovych-palivach/16314

    • 6 odpovědí
    • 5,3tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem MarkuRS,

    Možná budu znít jako hlupák, ale je v sérii u turba nějaký blow off ventil? Počitám že ano, pač občas nějaké odfouknutí zaslechnu, ale je to hodně tiché. Můj dotaz tedy směřuje zda jde zvuk nějak zvýraznit? Jde poladit současný ventil ( pakliže tam nějaký je ), nebo pouze koupí nového? Díky :)

    • 0 odpovědí
    • 1,6tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem rskedar,

    Ahoj chlapi, Mám dotaz ohledně zlepšení zvuku mojeho RS. Přemýšlel jsem nad catback verzí výfukového systému od Remusu s elektronickými klapkami a teď jsem našel ještě další podobný catback sytém od RCP. Máte s tím někdo zkušenosti? Dá se hluk od výfuku po úpravě snést i na delší vzdálenosti? Budu vděčný za jakékoliv postřehy, Nevím jestli má smysl dávat tady linky na výše zmíněné sestavy, opravdu mě spíše zajímají vaše zkušenosti. Děkuji

    • 2 odpovědi
    • 3,1tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem ritch,

    Nejaka skusenost alebo nazor na cistenie usadenin tymto sposobom? https://greenmotor-slovakia.sk/

  6. Zahájeno uživatelem Pawouk,

    OIII 2.0 TSI DSG 140 kW vs OIII 1.8 TSI DSG 132 kW.pdf

  7. Zahájeno uživatelem lexaji,

    V horkých dnech se objevuje škubání u mého motoru 2.0 TSI OPF při rozjezdu, pokud tedy vyrazím hned po nastartování, když jsou automaticky drženy vyšší volnoběžné otáčky. V zimních měsících toto bylo zanedbatelné. Máte to taky tak?

  8. Zahájeno uživatelem Petr6665,

    Zdravím, chci jen podat info třeba se bude hodit někomu jako mě, když jsem zjišťoval a nenašel to kompletně sepsané že to někdo zkoušel i když určitě jo. Vyměnit obyčejný výfuk na jedné straně u standardní Octavie za duplex výfuk z Octavie rs. Vše sedí v pohodě, kromě výfuku stačí koupit 1 origo držák a střední a pravý heat shield. Jinak je vše plug ´n play. Zajímalo by mě jestli někdo zkoušel vyříznout díry do původního narazniku nebo difuzoru/ narazniku jako jsem měl původně v plánu, nakonec jsem ale šel cestou RS zadního narazniku.

    • 2 odpovědi
    • 3,1tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Maldis,

    Ahoj, jaký je prosím (konstrukční) rozdíl mezi motory CHHA/CHHB 220/230? Jsem novopečený majitel CHHB tak uvítám nějaké recenze (kladné i záporné) k tomuto motoru :-)

    • 0 odpovědí
    • 4,5tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem revan,

    Dobry den, vcera se mi stala nemila vec, bohuzel jsem spechal a tak jsem nezajel k pumpe, bohuzel natankoval jsem az kdyz zejvalo k prazdne nadrzi jen 5km, a to jsem to hodne setril, k prijezdu na pumpu mi zacaly litat otacky, a byl slyset m piskot z motoru. Nepomohlo ani natankovani, ani vytaceni na miste a ani za jizdy, nepomohl ani pripravek na rozpusteni necistot v palivovem systemu, po rychlejsi jizde na nizsi prevodovy stupen se rozsvitilo epc, ktere ted nesviti, ale misto neho sviti oranzova kontrolka motoru. Na videu je videt kolisani otacek, slyset piskavy zkuk ( motor vytacim ja) Odezva na plyn je obcad horsi a otacky na volnobeh chvilku setrvava…

      • Negativní
    • 1 odpověď
    • 1,5tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Filipes.,

    Ahoj, tak po dvou mesicich od koupe (prvni Skodovky ?) se mi rozsvitila kontrolka motoru u RS TSI DSG 162kW, MR2014. Auto je neklidnejsi na volnobeh, jinak jede normalne. Diagnostika hazi tyto chyby, viz foto. Je to vadna lambda/lambdy? Nekde jsem cetl, ze rady ochazely. Dokaze nekdo poradit, co teda, popr. kterou vymenit? Diky za rady.

  12. Úpravy výkonu pro tyto vozy nabízím včetně měření před a po úpravě, včetně diagnostiky, včetně vypnutí stop start, případně dalších bonusů. Možno upravit i DSG launch control. Hodnoty úprav jsou naprosto reálné. To znamená, že kůň změřený u mě se nerovná oslům naměřeným u konkurence. A je jedno o jakou se jedná firmu. Není třeba vyhazovat peníze za sání, výfuky atd. Rozumná úprava nevyžaduje změnu HW, a 280-350 PS na přední nápravě je až dost i při systému VAQ. Dost z vás ještě nepochopilo, že závodní auto vypadá úplně jinak.Naopak pro běžné ježdění je úroveň jedna naprosto dostačující a doporučuji většinou především výměnu inercooleru za větší např. APR, Wagner, Holle,…

    • 1 odpověď
    • 3,8tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem nixberg,

    cca při 18.000 km mi vyskočilo varování o nízké hladině chladící kapaliny, při kontrole opravdu byla v nádržce hladina cca 3cm pod minimem. Vím, že se šetří a z výroby tam dolévají tak na risku minima, ale překvapilo mě kolik jí zmizelo za cca 10 měsíců provozu. Stalo se někomu něco podobného? Mám podezření, že někde něco netěsní jak by mělo ...

      • Pozitivní
    • 18 odpovědí
    • 14,3tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Aaronek,

    Ahoj všem, inspiroval jsem se uživatelem Palo.k84 a založil tohle téma, protože jsem zatím nenašel podobné vlákno, kde by toto řešilo, kromě jediného, na sousedním fóru: https://www.oleje.cz/forum/vw-508-00-0w-20-t6055.html ... pokud ano, tak se všem moc omlouvám a prosím o přesun, nebo smazání. Vlastním RS245 s motorem 2.0 TSI (180kW, typ DLBA). V manuálu k vozu jsem, ke svému úžasu, narazil na toto zajímavé téma k požadovanému typu použitého oleje. Příslušnou stránku posílám v příloze PDF. Z uvedeného vyplívá, že pro servisní interval QI6 (proměnlivý) a pro nové motory TSI a obzvlášť pro jejich "vrcholný" mod…

  15. Zdravím, od pravidelne servisní prohlídky po 60tis. km odešlo turbo, mimochodem, bylo to hned po cestě ze servisu, kde jsem měl už v minulosti problémy.... Nevěřím tomu, že by se jednalo o náhodu, máte někdo podobně zkušenosti, popř. rady jak postupovat....?

      • Pozitivní
    • 1 odpověď
    • 2,2tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Karel Balis,

    Prosím o Radu.Mam O3 rs benzín,v automatu.Dvakrat se mi stalo že když jedu z kopce tak to samo přepne na neutrál což je v pořádku ale co je problém,tak mi zhasne i motor.Musim vyřadit na neutrál a znova přes tlačítko nastartovat.System stopstart mám vypnutý..díky za info

      • Pozitivní
    • 1 odpověď
    • 2tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem mischicka,

    Měnil už někdo z vás kat? Po výměně obou lambda sond mám špatný i kat, což mi přijde už dost zvláštní, byť je to vše na záruku.

      • Líbí se mi
      • Pozitivní
      • Negativní
    • 20 odpovědí
    • 9tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem mischicka,

    Nesetkal jste se někdo s výpadky tahu u 2.0 TSI? Projevuje se tak, že motor při cca. 4 tis. otáčkách začne škubat a víc netočí bez ohledu na zařazený rychlostní stupeň. Prvotní diagnostika servisu před měsícem byla jedna z lambda sond, ale po její výměně se závada opakuje, resp. problem nebyl vyřešen.

      • Pozitivní
    • 19 odpovědí
    • 4,3tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Tomsssa,

    Zdravím kolegové. Chci se s vámi podělit o jednu vcelku nepříjemnou zkušenost. Mám ERESO v kombiku, benzínové. Po dvou letech a 75tis najetých kilomentrech motor neběží. Auto kupované jako nové v Porsche Brno, pravielný servis rovněž u nich. Momentálně je auto nepojízdné na dílně v Porsche Brno už 3 týdny a bádá se, v čem je problém. Problém začal z ničeho nic. Jedu si takhle městem a auto začlo z ničeho nic škubat, nereagovalo na plyn, začal smrdět benzín a rožla se kontrolka EPC. Na záruku mobility se auto odtáhlo do Porsche. Po pár dnech mi řekli, že byla vada na vstřikování, že se musí vytáhnout, vyčistit. Vyjadřovala se k tomu i Škodovka, poslala doporučení, že mám c…

  20. Zahájeno uživatelem iphonik4,

    Ahoj! Tak jsem si u DSG všiml dalšího poměrně častého fenoménů, který mě celkem výrazně IRITUJE. Mám již druhou RS s DSG. Předchozí byla 2011, ale nafta. Proto byl zřejmě následující problém přehlušen motorem. Teď mám tiché TSI, takže je to výrazné. Tak tedy: když v pojížděcí rychlosti jedu po kostkách, trávě a nebo třeba betonových panelech, tak se mi někde z oblasti převodovky ozývá tiché kovove chrastění. Jakoby nějaká vůle. Slyšet je to pouze při vyplém rádiu, foukání a otevřeném okně. Co jsem se díval na ostatní koncernová fóra a youtube, tak je to poměrně časté a autorizáky po celém světě tvrdí, že je to konstrukční vlastnost. Jak to máte vy ostatní DSGčkáři? Taky s…

    • 0 odpovědí
    • 3tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem nixberg,

    Chtěl bych si vyměnit vzduchový filtr, protože předepsaný interval výměny je tuším 60 tis. km a stejně jako u oleje bych raději nedodržoval tyto intervaly a chci po 30 tis. dát novej. Bohužel ho na netu nedokážu sehnat (jsou jen pro 1.2, 1.4, 1.8 tsi a tdi). Ale asi tam patří ten pro 1.8 tsi, měly by to být konstrukčně stejný motory. Může mi to někdo potvrdit nebo vyvrátit?

    • 3 odpovědi
    • 3,7tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem ceslko,

    Ahoj všem! zvažuji koupi Octavie III RS s 2.0 TSI .Vzhledem k nedostupnosti takových předváděcích vozu nemám moc šanci si auto reálně vyzkoušet.. Jsem schopen jezdit s půjčenou OII 1.8 TSI (118 kW) která je chipnutá na 200 koní... Otázka zní... je to vůbec srovnatelné? tzn.. když budu jezdit moje trasy s 1,8 TSI za 7,5l/100km tak to bude obdobné i s RS kem? díky moc za názory.. Tomáš

    • 5 odpovědí
    • 4tis zobrazení

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.