Přejít na obsah

Podvozek

Nápravy, tlumiče, pružiny, kola...


51 témat v tomto fóru

    • 2 odpovědi
    • 7,8k zobrazení
  1. tlumičový olej

    • 0 odpovědí
    • 4k zobrazení
  2. Velka VOLA volantu

    • 3 odpovědi
    • 8,1k zobrazení
  3. zadní tlumice

    • 1 odpověď
    • 4,3k zobrazení
  4. tazke tocenie volantom

    • 2 odpovědi
    • 2,6k zobrazení
  5. kulovy cap

    • 18 odpovědí
    • 4,4k zobrazení
  6. Problem zo silentblokom

    • 9 odpovědí
    • 5,8k zobrazení
  7. Homokineticke klby

    • 2 odpovědi
    • 2,4k zobrazení
  8. Škrýpanie bŕzd

    • 4 odpovědi
    • 1,7k zobrazení
  9. brzdy

    • 1 odpověď
    • 2,1k zobrazení
  10. rozměry pneumatik

    • 10 odpovědí
    • 8,1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3,2k zobrazení
  11. Posilovač brzd

    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
  12. nátěr na zimu

    • 1 odpověď
    • 1,9k zobrazení
  13. Problém s poloosou

    • 4 odpovědi
    • 2,2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3,2k zobrazení
  14. Disky na favorita

    • 9 odpovědí
    • 7,7k zobrazení
  15. Tlumiče

    • 2 odpovědi
    • 1,6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 10,3k zobrazení
  16. Letní pneu

    • 4 odpovědi
    • 2,1k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 5,5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,7k zobrazení
  17. Favo - Palivova nadrž

    • 4 odpovědi
    • 2,9k zobrazení
  18. farba na pneumatiky

    • 0 odpovědí
    • 3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Svíčky by měly jít ven lépe z teplého motoru. U 1.4 TSI možná není nutné sundávat vysokotlakou část vedení vzduchu mezi turbem a škrtící klapkou/chladičem stlačeného vzduchu. U 1.2 TSI EA211 jsem minulý víkend dostal všechny svíčky i cívky ven pouze po demontáži těch částí sání, které jsou „před turbem“. Největší pakárna je odpojit konektor cívky 4. válce. U 1.5 TSI musí dolu trochu víc částí a mají se měnit i dva o-kroužky. Spona jde ven blbě, ale s trochou štěstí se to dá, aniž by praskla. Svíčky bych použil NGK nebo VW AG, zkoušel jsem svíčky Brisk a mají blbě udělanou elektrodu, po dotažení má špatnou pozici. Utahovací moment je 22 Nm, ale lze to obejít, pokud víš jakou má mít svíčka orientaci po dotažení. Tolerance polohy elektrody je +/- 30°. Mazací tuk má za úkol zamezit připečení gumové objímky na keramický izolátor. Doporučuji trochu vyčistit závit i dosedací plochu pro svíčku. Před vyjmutím svíčky je vhodné vyfouknout její dutinu tlakovým vzduchem a mít jistotu, že nepropadne nějaký čurbes do spalovacího prostoru. Závity svíček se ničím nemažou, stejným momentem by byla dosažena výrazně vyšší utahovací síla/ namáhání závitu / špatná pozice elektrody. Kdyby i po výměně byl problém tak to chce diagnostiku, zjistit na kterém válci je špatný zápal to jsou chyby P0301 až P0304. Někdo mění všechny cívky někdo jen tu špatnou. Na fotce je, co jsem u 1.2 TSI musel odstrojit, abych svíčky mohl vyměnit, fotky z stejné akce na 1.5 TSI bych možná našel.
    • + chcem dodať, že keď pri vyšších otáčkach pustím plyn a stlačím spojku, otáčky vyhodí hore a potom zas klesnú.
    • Auto vezu na montáž až v pondělí. BRC mi taktéž nabídli ale pro TSI doporučuji HLAVNĚ! Landi Renzo, je to prý nejlepší na ty TSIčka.  Přívstřik benzínu záleží na způsobu jízdy.
    • prednastavene percento ambient osvetlenia je asi toto
    • Dobrý deň, vyskytol sa mi nový problém na fabii 2004 1.2htp 47kw. Auto ide v poriadku dokým nedosiahnem 3000 otáčok, potom auto začne šklbať/trhať a stratí celkovo výkon. Občas sa stane, že úplne prestane reagovať plynový pedál a po vypnutí a zapnutí motora ide všetko ok, dokým ho zas vytočím nad 3000 otáčok. Už sa mi aj stalo, že keď som ho dlhšie vytáčal nad 3000 a zastavil som auto, začalo s ním triasť. Opäť keď som vypol a zapol motor všetko išlo ako má. Neviete čím to môže byť? Kamarát mi poradil, že to môže byť snímačom klepania, ale ten som nedokázal ani nájsť a nenašiel som žiaden videonávod, alebo fotky, kde sa nachádza. Predom ďakujem za rady.
×
×
  • Vytvořit nový...