Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...


91 témat v tomto fóru

    • 6 odpovědí
    • 9.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 9.2k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 8.8k zobrazení
  1. Denní svícení

    • 13 odpovědí
    • 8.8k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 8.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 8.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 8.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 8.2k zobrazení
  2. Ventilátor

    • 0 odpovědí
    • 7.6k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 7.3k zobrazení
  3. ele.schéma na favo 94 bmm

    • 6 odpovědí
    • 6.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 6.7k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 6.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 6.3k zobrazení
  4. Nesvietia svetla

    • 10 odpovědí
    • 6.2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 6k zobrazení
  5. zla funkcia alternatora

    • 11 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
  6. vyhrievanie zadneho skla

    • 7 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
  7. palubní počítač

    • 1 odpověď
    • 5.1k zobrazení
  8. Doběh stěračů

    • 4 odpovědi
    • 5.1k zobrazení
  9. Vyber akumulatora

    • 11 odpovědí
    • 5k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4.3k zobrazení
  10. podsviceni palubovky

    • 7 odpovědí
    • 4.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • @pava Ahoj a díky za nabídku. Trošku se obávám, že bychom porovnavali jiné motory: "Ačkoli má motor 1,5 TSI stejný výkon, jde o poměrně zásadně přepracovanou jednotku řady EA211 Evo II, která má  kódové označení DXDB (před faceliftem DPCA). Ke konstrukčním změnám došlo z důvodu nutnosti splnit emisní normu Euro 6 EJ."   Uvažuji, že bych zašel k nějakému zástupci škodovky a půjčil si Oktávku se stejným motorem a uvidím. Buď to je vlastnost, motor je tak proste nastavený a musím si zvyknout, nebo jde o chybu software.
    • Jasné. Tak já mám při 315 tkm vstřiky původní včetně všeho kolem vstřikování. Tak uvidíme, jak dlouho to ještě vydrží po kupě. Až bude nutné koupit novýá DPF, tak to auto asi skončí. Nový DPF stojí úplný nesmysl (aktuálně kolem 70 tis.).
    • Vždyť píšu že to je z passata. Jestli jsem nekdy drive psal nejaka čísla, tak to si už nepamatuji. Take jsem měl CFFB. Údajně nejspolihvejsi motory. Ale pri 220tis/km jsem dělal vstriky. A kolem 350tis/km musel byt vyměněno DPF(to už měl brachovo kolega z prace) neprošel STK/EM, proto to vim. 
    • Pěkné. Podle etky je to druhé čidlo NOx čidlo a ne čidlo dif. tlaku.   K mému motoru CFFB dává etka číslo čidla dif tlaku následující: 059906051C. Tvou výše zmiňovaná čísla by měla být pro jiné motory u S2.
×
×
  • Vytvořit nový...