Přejít na obsah

Exteriér


76 témat v tomto fóru

  1. Keramická ochrana nového laku 1 2 3

    • 55 odpovědí
    • 24.2k zobrazení
  2. Inšpirácia exteriér 1 2

    • 27 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
  3. Antikorozní ochrana

    • 10 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 45 odpovědí
    • 12.9k zobrazení
    • 52 odpovědí
    • 15.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 6.5k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 8.6k zobrazení
    • 36 odpovědí
    • 8.1k zobrazení
  4. Full led svetlá 1 2 3 4

    • 93 odpovědí
    • 24.8k zobrazení
  5. Rezavé středy kol

    • 6 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
  6. Kapota od kamienkov

    • 20 odpovědí
    • 7.9k zobrazení
  7. Lak a mikroškrábance 1 2

    • 42 odpovědí
    • 9k zobrazení
  8. Nadrzka ostrekovaca

    • 3 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 5k zobrazení
  9. Okenné deflektory

    • 9 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
  10. Vytlumení kapoty motoru 1 2

    • 35 odpovědí
    • 7.8k zobrazení
  11. ochrana hrany dverí

    • 20 odpovědí
    • 8.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 7.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 6.5k zobrazení
  12. Špina v zadnom svetle

    • 7 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Taky jezdím na Jarov, ale je to autorizák, tak používají to, co ŠA předepíše. No a že jsou ty origo díly třikrát dražší a třikrát horší, to už nikoho nezajímá.
    • Jde nějak "vyřešit" i ten start/stop, prosím?  
    • Presne to tvrdili aj na DE fore. Acc vobec nepouzivam...
    • Moje zkušenost s brzdami na Superbu III 2,0 TDI 110kW: vůz jsem kupoval 3 roky starý se 60tis Kč, jelikož zadní kotouče byly dost orezlé (brzdilo to jen úzkým pruhem uprostřed na kotouči) a při brždění ve vyšší rychlosti na dálnici vydávali hukot, pokusil jsem se je v záruce reklamovat ve Škodovce na Jarově. Přijímací technik mi sdělil, že není vysoká šance na úspěšné vyřešení reklamace, nicméně i tak jsem to zkusil. Reklamace byla zamítnuta s tím, že je to normální projev, pokud jezdím na delší vzdálenosti a tím zadní brzdy moc nepoužívám. Odpověděl jsem mu, že jezdím tak 40% město a že tedy brzdy tedy nezahálejí, navíc 4x do týdne. Na to mi doporučil a to jsem šel do kolen, ať občas zkusím při jízdě zatáhnout ruční brzdu a zadní kotouče tzv. "obrzdit" (u automatu s vozem za milion :-)). Zkrátím to, nové originál zadní kotouče vydržely 42tis. km než to s nimi bylo stejné, jako s těmi původními. Takže po záruce jsem nechal vyměnit zadní a poté, když nastal čas i přední kotouče za značku ATE a ani po 50tis. km nejsou nikterak zrezlé, krásně brzdí tiše po celém povrchu a navíc auto celkově brzdí lépe.... Tolik k originálům kotoučů Škoda a přístupu značkového servisu....    
×
×
  • Vytvořit nový...