Přejít na obsah

Audio, Infotainment, Konektivita

Novou generaci infotainment systémů modelu KAMIQ s displeji s úhlopříčkou až 9,2" doplňuje Virtuální Kokpit s displejem o velikosti 10,25", který nabízí pět režimů zobrazení. Vůz ŠKODA KAMIQ je díky zabudované kartě eSIM vždy připojen k internetu.


62 témat v tomto fóru

  1. Cubic Telecom

    • 2 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 7.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 10.4k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 6.6k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.1k zobrazení
  2. Výměna infotainmentu

    • 2 odpovědi
    • 3.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.6k zobrazení
  3. Sekání Admundsenu

    • 15 odpovědí
    • 9.8k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 13.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
  4. Aktualizace amundsenu 1 2

    • 27 odpovědí
    • 9.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
  5. Displej a Infotainment 1 2

    • 44 odpovědí
    • 18.3k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 6.2k zobrazení
  6. Radio Bolero

    • 6 odpovědí
    • 4k zobrazení
  7. Rádio Amundsen

    • 16 odpovědí
    • 8.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • V nové verzi aplikace pro mobil je pod jízdními daty "trip history", což jede facto kniha jíst, jak byla dřív na webu. Dá se stáhnout v podobě Excelu.
    • Dost práce to je, ale ne na 2 - 3 dny. Dělal jsem si to sám, jako ty rozvody 🙂, hrál jsem si s tím a za 2 dny pohodové, klidné práce, to bylo hotové. V servisu by na to měli mít nějaké "normohodiny".  https://autoweb.cz/dlouho-trvaji-opravy-servisu-mejte-prehled-nenechte-se-napalit
    • Tak pridavam update dnes bolo auto v Autorizaku, vcera som volal na info linku 0800 124 125 tusim... Poslali mi email aby som im poslal fotky chyb co to robi a pise nasledne odpovedali ze digitalna podpora a ich technik nariadil navstevu autorizovaneho servisu, v servise mi updatovali MBI SW z 302 na 308 a odtial na 330 tak bolo nariadene podla vyrobcu, Digitalna podpora este vcera teda pytala adresu a datum navstevy servisu aby im ako SLovenskemu importerovi poslali instrukcie co treba spravit pre opravu a vyriesenie problemu... aktualne mi sluzby idu akurat musim si este aktualizovat Shop pretoze auto vyuziva staru verziu aplikacie, cena opravy 109€ bez dph
    • Zrejme uz to mas vyresene, nicmene bych mu dal to, na cem jste se dohodli. Nic vic. Navysil to o 13,5kkc a o tom te mel predem informovat. Hotovo tecka.   @Fremmen je to dlouho. Domluv se tak, ze jim auto hned rano pristavis a odpoledne si pro nej dojdes a trvej si na tom. Nevim co by se v tom meli stourat 2-3 dny. 2 nebo 3 dny je rozdil, nechapu kdo ti tohle rekl. Nejlepsi by bylo domluvit se jinde.
    • Pokud se nepletu, tak vzduch proudí skříní topení a klimatizace tak, že nejprve prochází všechen skrz výparník klimatizace. Pak jde dál a je rozváděcí klapkou směřován a rozdělován do výměníku topení nebo okolo topení. Pak jde do výdechů. Vlhko je na výparníku klimatizace a pod ním, kam zkondenzovaná vlhkost stéká a odtokovou hadičkou vytéká ven pod auto. Ale tam se teplo z výměníku topení dostat nemůže, to by bylo proti proudu. Rozváděcí klapky jsou nad topením a výparníkem, tak na ně by se vlhkost dostat neměla. Nerozumím tomu. Proč to zasmrdí právě a jen když se se vypne chlazení?? Až mi to na....., tak to provrtám a kouknu dovnitř endoskopem.
×
×
  • Vytvořit nový...