Přejít na obsah

Audio, Infotainment, Konektivita

Novou generaci infotainment systémů modelu KAMIQ s displeji s úhlopříčkou až 9,2" doplňuje Virtuální Kokpit s displejem o velikosti 10,25", který nabízí pět režimů zobrazení. Vůz ŠKODA KAMIQ je díky zabudované kartě eSIM vždy připojen k internetu.


61 témat v tomto fóru

    • 5 odpovědí
    • 7.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 10.1k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 6.4k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.1k zobrazení
  1. Výměna infotainmentu

    • 2 odpovědi
    • 3.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.5k zobrazení
  2. Sekání Admundsenu

    • 15 odpovědí
    • 9.6k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 13.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
  3. Aktualizace amundsenu 1 2

    • 27 odpovědí
    • 9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
  4. Displej a Infotainment 1 2

    • 44 odpovědí
    • 18k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
  5. Radio Bolero

    • 6 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
  6. Rádio Amundsen

    • 16 odpovědí
    • 8.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.4k zobrazení
  7. Hlasitost rádia

    • 0 odpovědí
    • 3.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj, chtěl bych si pořídit trojkovou Octavii v RS s motorem 180 kw. Otec má jednu takovou, čipnutou na 206 kw a dost mě uchvátila. Zvažoval jsem i 2.0 TSI 228 kw u Golfa, ale ten Golf se mi prostě tolik nelíbí. Blbý je, že co se týče výběru jsem dost náročný, jak na stav, tak i na výbavu. Když už, tak bych chtěl aby to mělo virtuální displej, tu celoskleněnou navigaci, webasto. Chtěl bych to v automatu, ale objevil jsem jednu pěknou modrou v manuálu, akorát cena je přestřel za mě. 595k. Otec za auto dával 550k, sice má horší výbavu a trochu vyšší nájezd ale zase má DSG a Remus výfuk.   Když v tom jedu, tak to DSG je ve městě neskutečně pohodlný. Stejně tak na dálnici. Blbý je to na okreskách, na Déčko mi příjde, že to řadí strašně debilně a líně. Na Sko je to lepší. Zvažoval jsem, že bych šel do té RS v manuálu, řídil jsem jednu a spojka a dráhy kulisy byly přijemný, ale bylo to 169 kw. Příjdu o něco s tím DSG, nebo naopak něco získám...je to třeba v munálu pocitově ještě živější? 169 a 206 kw nemá moc smysl srovnávat co se týče živosti.   Jde mi o to, že moje prakticky ideální a vysněný auto mi vyfoukl otec, měl jsem uvázaný love na terminovaným vkladu. Za těch x měsíců jsem žádnou takovou podobnou nenašel a už mám pocit, že prostě musím jít do kompromisu, protože dost těch aut má vysoký nájezd a já bych chtěl nájezd do 100k, ideálně do 11/18 aby to nemělo filtr pevných částic...a bez kompromisu bych nekoupil nikdy nic. Za 550k se mi celkem líbilo jedno RS, nájezd 35k, dovoz z Francie..bílá...akorát kombík a s filtrem pevných částic. Ten kombík bych možná i odpustil i když jsem někde četl, že má horší jídzní vlastnosti.  Díky za rady a postřehy. 
    • to neni ani deci na 1000km to jde ne?  
    • https://mega.nz/folder/4HtSDQzR#wLnykDrvDHiEpzTC-yeo6A/file/pPs3UYTB   je to sucast dielenskej prirucky
    • @suri. kde sidlis..? Zatial tento problem nemam, ale co citam, za chvilu pride..
×
×
  • Vytvořit nový...