Motor
Agregát, spojka, převodovka, oleje, paliva, chiptuning...
Podfóra
362 témat v tomto fóru
-
Zdravím všechny co s tim mají nějakou zkušenost. Mám vyndaný motor a převodovku z auta, jelikož budu motor měnit a celkem mě zarazila pohyblivost setrvačníku. Je mi jasné, že dvouhmota se hýbe na pružinách, ale já jí tak o cca 1.5 cm na obvodu pootočim bez odporu pružiny a pak je jen slyšet jak doklapne na pružinu a je cítit odpor. Nový setrvák jsem v životě nedržel tak netuším jestli to má takto dělat nebo je už načatý. Nerad bych auto zase po chvíli rozebíral až to složím. Jinak asi na tom uplně nezáleží, ale jedná se o 2.0 tdi pd 125kw. Díky za tipy a odpovědi 🙋 VID_20201109_101950.mp4
-
- 4 odpovědi
- 3,4tis zobrazení
-
-
-
Ahoj,má prosím někdo zkušenosti s výměnou převodovky z octavie 2 facelift 5ti kvaltu na 6ti kvalt z WV Touran 1,6 mpi? Chci dát do Octavie 2 facelift 6ti kvalt z WV Tourana.. Jde to vyměnit? Pasuje převodovka z Tourana 1,6mpi 6kvalt místo 5ti kvaltu Octavie 2 facelift? Díky za Vaše odpovědi,Pepa
-
- 0 odpovědí
- 2tis zobrazení
-
-
ma niekto taku skusenosť že pri zatlačeni pedálu spojky je tvrdsia , co som si vsimol je tam odspodu akasi spružina ale nevyzera zeby niečo tam bolo vidieť, je niečo čo to može robiť? dakujem za radu
-
- 0 odpovědí
- 1,4tis zobrazení
-
-
Ahoj všem, pročítal jsem fórum a hledal a hledal, ale nenašel. Na Oktávce I, 1,6 MPI, 75 kW byla měněna spojka nějakým mechanikem, kterého si zařídila máti a nemá k tomu fakturu (garážovka). Teď jiný mechanik, který řešil škubání auta při sundání nohy z plynu (vyřešeno) mi říkal, že spojka zabírá hrozně nahoře a že prý by to za předpokladu, že opravdu byla měněná spojka dělat nemělo a měla by zabírat skoro u podlahy. Jsem na vážkách, jestli náhodou předchozí mechanik mámu nenatáhl, nebo jestli nynější mechanik se neplete. Prosím o radu, jakožto amatér, který se snaží vybruslit z né moc příjemné situace. Předchozí mechanik dal "jetou" původní spojku do krabic…
-
- 33 odpovědí
- 11,9tis zobrazení
-
-
Divný zvuk, nejde z motoru spiše spojka nebo převodovka.při sešlápnutí spojky to zmizí.na na autě byla dělaná spojka tři roky zpět komplet přikladam video. Děkuju za radu video-1591556970.mp4
-
- 0 odpovědí
- 2,4tis zobrazení
-
-
Ahoj kluci,mám na vás otázku. Začala mi klouzat spojka a tak chci koupit celou sadu vč. setrváku. Ptám se zda tato sada od zn. Luk je správná-Spojková sada LUK LuK RepSet DMF 600 0016 00 Díky za pomoc
-
- 4 odpovědi
- 3,2tis zobrazení
-
-
Zdravím, měl bych dotah ohledně problému, který jsem dnes při jízdě zapříčinil. Problém nastal následovně: potřeboval jsem si podřadit na 3jku, sešlápnutá spojka, vše ok, jenže jsem místo 3jky slepě začal řadit na jedničku, i když to šlo ztuha, tak jsem tam tu jedničku prostě nevědomky začal cpát a po chvilce najednou menší "rána" nebo rupnutí(jednička se nezařadila, páka zůstala na neutrálu), těžko říct, už si ten dozvuk tolik nevybavuju, každopádně spojkovej pedál mi zůstal viset dole a nešel zpátky, páka na neutrálu. Dojel jsem setrvačností kousek vedle, a pedál ručně vrátil, samozřejmě už nefunguje jak má. Sešlápnutí je takový "volný" a nejsem ho schopnej sešlápn…
-
- 0 odpovědí
- 2,8tis zobrazení
-
-
Zdravim vsechy, chystam se vymenit opetovne prevodovy olej, kdy mi dle VIN z technicke podpory Skoda pred lety doporucili typ s oznacenim G052512A2. Nyni jsem objednal to same oznaceni, nicmene mi prisel G055512A2. Dotaz tedy zni, je to v poradku nebo vymenit? Na netu se mi nic konkretniho najit nepodarilo. Diky.
-
- 3 odpovědi
- 2tis zobrazení
-
-
Ahoj kluci,možna se to tady už řešilo....Omlouvám se..Octavia 2 Combi tdi 77kw,při rozjezdu,škubání,když je motor teplý je to znát ještě více. Při zatažené ruční brzdě-tak nějak jsem to zkoušel-to nedělá. Spojka zabírá krásně. Ráno,jak nastartuju a rozjíždím se ,tak je to škubání slabší,ale jak se motor zahřeje,tak je to šílené. Měnili mi motor v servisu a dvouhmotu.Lamela a setrvák zůstaly původní. Spojka zabírá dole asi 2 cm...Prosím o váš názor-na co se mám připravit nebo jezdit a nic nehrozí? Moc děkuji za rady.
-
- 2 odpovědi
- 3,2tis zobrazení
-
-
Vlastním OII 1,9 77kW. Osazením dodatečné řídící jednotky jsem dosáhl zvýšení výkonu a kroutícího momentu asi o 15%. Z literatury jsem zjistil, že se k motoru 1,9 kromě pětistupňové převodovky MQ250-0A4 dá montovat i šestistupňová MQ350-02Q. Má někdo zkušenost jak je to složité a zda to má další dopady - spojka, kloubové hřídele atd. Děkuji za radu.
-
-
- 24 odpovědí
- 18,5tis zobrazení
-
-
-
Ahoj. Mám drobný problém, když je auto studené, tak mám problém zařadit jedničku. Jde zařadit ale musím tlačit na řadící páku více než je zdrávo. Když je auto trochu ohřáté nebo po ujetí pár kilometrů, tak tam jednička padá úplně sama bez problémů. Stačí dolít převodový olej? Jaký mám zvolit? https://www.autodily-stancl.cz/prislusenstvi/oleje_prevodove/olej-prevodovy-70-75w-1l-original.html https://www.autodily-stancl.cz/prislusenstvi/oleje_prevodove/olej-prevodovy-75w-1l-original.html https://www.autodily-stancl.cz/prislusenstvi/oleje_prevodove/olej-prevodovy-70w-75w-1l-original.html Někde jsem našel že tam být 1,9-2.3l. Stačí dolít původ…
-
- 7 odpovědí
- 8,7tis zobrazení
-
-
Mám 2.0 TDI PD 103 kW 6-stup. mech., 2005, 75 tis. km,. Při rozjezdu (při pouštění spojky) se ozve vrzání. Nestává se to vždy a zaslechl jsem to i při přeřazení, opět v souvislosti s pouštěním spojky. Netušíte co to může být?
-
- 8 odpovědí
- 11,5tis zobrazení
-
-
Zdravím všem, před cca týdnem jsem koupil dvojkovou oktávku rv. 2005. Za jízdy se občas stane, že najednou "vypadne" DSG, na maxidotu není zařazeno nic, ani D, ani S, nic, je to jako bych byl na neutrálu. Když při jízdě zkusim přeřadit na S a zpět na D, tak to stejně nepomáhá. Musím zastavit, vypnout motor a pak je to v pohodě. Co jsem vypozoroval, tak to dělá někdy na 4. stupni kolem 4000 otáček, kdy má přeřadit na pětku. Může to být SW nebo mechatronika? Nesetkal jste s tim někdo?
-
- 1 odpověď
- 2,4tis zobrazení
-
-
Ahoj, nemáte někdo zkušeností s repasovaným setrvačníkem? Mam 1.9tdi bxe DSG 2005 , Nechce se me moc kupovat novy za 8000. Nasel jsem repasovany za 4500 , ale nemám zkusenosti ani reference s repasy setrváků. Nečekam že vydrži 150tkm , ale kdyby vydržel 60-70tkm tak to mam na 10let a to už to auto asi i přežije.Neví jěště nekdo zda vodící ložisko na po setrvačníkem je stejne jako na manualu? V pripadě objednaní repasu budu musem doobjednat lozisko
-
- 0 odpovědí
- 2,1tis zobrazení
-
-
Ahojte, v poslednej dobe, ako sa oteplilo, mi zacal strasne vrzat spojkovy pedal, robilo mi to aj minuly rok v lete ale prisla zima vrzanie prestalo tak som to neriesil. Nevrza v celej jeho drahe ale asi iba v polovici. Skusal som ho cely obstriekat wd-ckom ale nepomohlo. Neviete co by to mohlo byt, pripadne co by som mal namazat? Octavia II combi, 2,0tdi 16v BKD diky moc
-
- 35 odpovědí
- 40,4tis zobrazení
-
-
Zdravím vespolek, prohledával jsem toto forum, jestli se někdo nesetkal s podobným problémem jako já, ale nenašel jsem nic, co by odpovídalo (ale třeba jsem jenom neměl štěstí). U mojí Octavie II, RV 2006, 1,9 TDi, 77 kW, 4x4, mám problém s řazením. Když auto není nastartované, jde řadit bez sebemenších problémů. Jakmile nastartuju a mám studený motor, najednou nejde zařadit žádný rychlostní stupeň, respektive ho tam musím rvát opravdu na sílu (až mám strach, že jednou zlomím řadící páku). To se tedy týká řazení z neutralu, ať už za jízdy nebo když auto stojí. Když jedu, řazení z jednoho stupně na druhý jde taky ztuha, ale lépe než když auto stojí. …
-
- 5 odpovědí
- 8,1tis zobrazení
-
-
Zdravím moc prosím o radu...Stalo se mi tohle při jízdě mi nešla vyřadit dvojka nějak těžce jsem ji vyřadil a pak už nešla zařadit žádná rychlost tak jsem auto okamžitě odstavil,po Cca 2 hodinách jsem k autu došel zkoušel jsem bez nastartovaneho motoru zařadit ale nic žádná rychlost nešla s neutral tam chodil normálně tak jak má.Auto jsem nastartoval a stále žádná rychlost nešla zařadit ...nechal jsem auto samovolně rozjet z kopce pak jsem pouštel spojku (neutrál)dělalo to takovej chraplavej zvuk pak jsem zkusil zařadit 3jku a šla tam pak i 4,5 pak jsem zastavil a zkusil 1,2,3,4,5 všechny rychlosti šli bez problému poté jsem dojel domu Cca 4km otáčky byli větší než by mě…
-
- 1 odpověď
- 2tis zobrazení
-
-
Zdravim. Ked idem autom a zaradujem 5ku tak po pridani plynu sa mi od prevodovky ozve take klepnutie. Moze to byt lozisko v piatom synchrone? Da sa to vymenit? Mate s tym nejake skusenosti? Motor BJB 5st manual.
-
- 0 odpovědí
- 1,6tis zobrazení
-
-
Mám 2.,0TDI DSG 103 kW, najeto 50 000km. Při dobrzďování, například před křizovatkou, cítím těsně před zastavením okamžik, kdy pravděpodobně rozepne spojka - mírné škubnutí. Čím jemněji dobržďuju, čili čím déle trvá než úplně zastavím, tím je tam těch škubnutí víc. Vypadá to, jako by se hádala spojka s brzdami. nejzřetelnější je to na kvalitní cestě, kde není žádné drncání od vozovky a je to tak nejvíc cítit. Není to nic tragického, ale štve mě to a je mi to divné. Dnes jsem byl v servise, servisák se s tím svezl a myslí si, že to nic není. Ale jistý si nebyl a slíbil mi, že se někde dostane k podobnému autu a vyzkouší to. Seřizovat se prý na tom nic nedá, snad kdyby bylo…
-
-
- 56 odpovědí
- 89,2tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Zdravim. Chalani kem mam nastartovane na neutral, stlacim spojku a ked ju rychlejsie pustim tak to tak klepne, ked to spravim pomaly tak nic. Niekedy takyto zvuk pocujem pri preradovani ale inak nie. Co to moze byt? Spojkove lozisko ci lozisko v prevodovke?
-
- 3 odpovědi
- 1,7tis zobrazení
-
-
Zdravím prosím vás o radu dnes som asi 500m ťahál kamoša na lane asi 50 pred cieľom my zhasol motor začali my blikať prevodove stupne (PRNDS) auto vôbec nereaguje diagnostika ukazuje chibu 00653 028D Plausibilita voliče paki Octavia 2 2005rv 2.0 diesel 103kw automat
-
- 0 odpovědí
- 2tis zobrazení
-
-
Zdravím, Měl bych dotaz ohledně vibrací, které se přenášejí do spojkového pedálu po výměně spojkové sady na motoru 1.4TSi (90kW, CAXA). Musel jsem nechat vyměnit spojkovou sadu, protože spojka začala už značně prokluzovat. Nejsem si jistý jestli byla úplně špatná, protože po výměně celé sady se po cca 14 dnech problém objevil opět. Po rozebrání nově osazené spojky bylo diagnostikováno, že bylo poškozené gufero a protekl skrz něj olej z převodovky (proto opět prokluzovala). Měnil jsem tedy opět ale už ,,jen'' lamelu a to gufero + olej do převodovky. Lamela byla celá od oleje... Nevím jestli se tak stalo během 1. výměny nebo si toho prostě ,,jenom'' ne…
-
- 0 odpovědí
- 2,4tis zobrazení
-
-
Ahoj. Mám Octavia 2 (2007), 1,9 TDI (najeto 175.000 km). Měl jsem ji v servisu, protože se mi zasekával a zadrhával spojkový pedál. V servisu nejprve vyměnili jeden a poté oba válečky. Pedál už se nezadrhává a nezasekává, což je dobré. Teď mám ale pocit, že se při přeřazování mezi rychlostními stupni spojkový pedál dost klepe. Když mám vyřazeno a sešlápnu spojku, tak tam ten problém není. Když řadím (typicky) 3=>4 nebo 4=>5, tak je to poznat asi nejvíc. K těm vibracím dochází tak po sešlápnutí 1/3 pedálu. Možná si to jen namlouvám, protože si teď spojky víc všímám, ale mám dojem, že to dřív nedělalo. Mám to nějak řešit? ps. O autech n…
-
- 0 odpovědí
- 1,7tis zobrazení
-
-
Ahoj, Chtěl bych se zeptat, jestli někdo dával 6ti stupňovou manuální převodovku do octavie 2 1.6 FSI, třeba z Golfa 1.6 FSI. Jde to? Pasuje? Jak se to chová? Díky za postřehy a rady, Hoffec
-
- 0 odpovědí
- 1,7tis zobrazení
-
-
Ahoj, Mám prosbu, ovečka 2.0 TDI L&k 2012 a najeto 311000. Totální servis na všechno, dřív než pravidelný. Stalo se mi, že jsem prijizdel k semaforu, najednou skubanec, na palubovce místo stupňů rychlosti D1, D2 atd byl blikající klíč. Po rozjezdu to jelo pouze na D1 a nechtělo preradit. Vypnul jsem motor a po nastartování jsem normálně odjel. Za poslední měsíc se mi to stalo cca 4x a jsem z toho trochu nervózní. PROSÍM O RADU, CO BY TO MOHLO BÝT? MOC VŠEM DĚKUJI. VLASTÍK
-
- 0 odpovědí
- 2,2tis zobrazení
- 1 sledující
-