Přejít na obsah

Ostatní

Co nepatří jinam....


667 témat v tomto fóru

  1. Octavia II 1.9 TDi Elegance 1 2 3 4 5

    • 124 odpovědí
    • 16.6k zobrazení
  2. Záruka

    • 3 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 111 odpovědí
    • 9.1k zobrazení
  3. cvká spojk.pedál

    • 16 odpovědí
    • 9.8k zobrazení
  4. Octavia II 4x4 ? 1 2 3

    • 60 odpovědí
    • 7.2k zobrazení
  5. Octavie 2 alias NEXUS

    • 11 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 5.2k zobrazení
  6. ODPOJENIE ZAMKU VODICA

    • 8 odpovědí
    • 2k zobrazení
  7. dobry zdroj na alu kola

    • 17 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 7.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
  8. Sex na kolech

    • 3 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
  9. Kúpa OII v zahraničí 1 2

    • 40 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
  10. tvrdnutí pneumatik

    • 5 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
  11. 4x4 1 2 3

    • 67 odpovědí
    • 15.2k zobrazení
  12. Povinná výbava

    • 20 odpovědí
    • 3k zobrazení
  13. Foto O2

    • 14 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
  14. Construct

    • 8 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
  15. Je to možné???

    • 9 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  16. Octavia Kombi 4x4

    • 13 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  17. Blinkry

    • 5 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  18. Octávka II pro Čínu 1 2

    • 43 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 3.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Díky za reakci. Šrouby jsou hodně orezlý, přiznám se že klasickým očkem jsem to ani raději nezkoušel protože jsem měl obavy o strhnutí. Existují a objednám si ploché očkové klíče se šestihranem. Tím si říkám že by to s trochou štěstí mělo jít. Pokud by se to stejně protočilo, tak bych asi hlavu odsekl a přidělal ho prozatím na dva šrouby do výměny ložiska, tak jako to plánujes. Jinak v tom místě, které máš nabarvené stříbrnou, já mám ten plech již prasklý.
    • Na žádnou pružinku ve filtru si nevzpomínám, ale je to už delší čas, co sem tom měnil.
    • Pokud je tam šestihran a nejde s tím otočit očkovým klíčem, tak se to rozumně sundat nedá.  V ose se k tomu šroubu přes náboj nedostaneš a z té zadní strany se to odvrtat nedá.  Já jsem to vyřešil tak, že jsem očistil a nalakoval ty krycí plechy, co už tam byly.  Zkusím ty šrouby odvrtat, až budu někdy měnit ložisko.
    • Já bych takovouhle prkotinu neřešil a pokud ano, tak bych si to natřel a nikoho se o nic neprosil. Cesta nejmenšího odporu.    Osobně myslím že 1) pokud by se kryt dotýkal vany motoru, tak by byly vydřené ty podélné "drážky", ne celá plocha. A za 2) vada byla odřená už z výroby, na kryt napršela nebo nacákala a stála na něm voda a proto vana zrezla.
    • A zo skusenosti, co to moze sposobovat?
×
×
  • Vytvořit nový...