Přejít na obsah

Podvozek

Nápravy, tlumiče, pružiny, kola...


1172 témat v tomto fóru

  1. Brždění 1 2

    • 37 odpovědí
    • 6.2k zobrazení
    • 87 odpovědí
    • 20.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
  2. Pazvuky od PP kola

    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
  3. Už jste to taky našli? 1 2

    • 26 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
  4. Sundání ALU kola

    • 10 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 8.9k zobrazení
    • 50 odpovědí
    • 26.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 8.6k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 28 odpovědí
    • 24.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
  5. Problém s ABS

    • 15 odpovědí
    • 8.1k zobrazení
  6. ASR

    • 22 odpovědí
    • 6.3k zobrazení
  7. Servořízení KO

    • 13 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  8. zesilovac na brzdy

    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  9. Fabia 1.9 TDI - výfuk 1 2

    • 25 odpovědí
    • 18.7k zobrazení
  10. zadne tlmice

    • 8 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 7.1k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
  11. Podvozek

    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravím všechny, mám takový dotaz na zkušenější. Vůz jsem kupoval jako roční, vlastním jej 2 měsíce a zjistil jsem, že funkce start-stop v podstatě není funkční, byť denně jezdím min. 2x20km,  v infotaimentu u start stopu v podstatě vždy sviti hláška " vysoká potřeba energie pro vozidlo" i s vyplými všemi spotřebiči. Za celou dobu to vyplo jen v jednotkách případů, po hodně km po příjezdu domu. Vidím to na načatou baterii a nerad bych kvůli ní někde zůstal "viset". Město téměř nejezdím, jen mimo město, téměř bez jakýchkoliv zastavení při cestě do práce. V AS mě po telefonu vyfakovali, že to je normální, a že denní jízda 2x20km je poměrně málo. A pokud se neobjeví hláška "závada start stop", že je vše v pořádku. Já jsem ve výsledku rád, že mě to neotravuje, ale auto je staré 1,5 roku, já ho vlastním 2měsíce, má najeto 28tis km a pokud je baterie načatá, rád bych na ní uplatnil případně reklamaci a ne za půl roku kdy bude stará 2 roky a pošlou mě do prdele, že to běžné stáří baterie. Vím, že auto než jsem jej koupil ve škoda plus stálo venku 3měsíce v zimě, byť oni baterie aut pravidelně dobíjejí ( což jsem tam viděl na vlastní oči) tak jestli to tu baterii to stání neposralo. Chtěl jsem ze zvědavosti odpojit kablík, ale ať jsem za to páčil jak chtěl, tak se mi to nepodařilo, chtěl jsem to nějakou dobu nechat pořádně dobít a pak zapojit zpět a zjistit jestli ten SS se bude aktivovat častěji a nebo se potvrdí ta hláška AS. Auto při koupě prošlo servisní prohlídkou výměna oleje atd.. co sjem si zaplatil, jeden z bodů mělo být měření baterie v zátěži, ale znáte to, já jim nevěřím, ten protokol si vyškrtávají jak omalovánky. Už jen díky tomu, že mají zjišťovat i nemrznoucnost vody do ostřikovačů a po odjezdu od nich mi druhý den zamrzla komplet, stejně tak nešel zadní stěrač ( pojistka) tak si o těch jejich prohlídkách myslím své.  Tedy co si o tom myslíte, mám zkusit ten kablík a když tak jak ten konektor odpojit, a nebo někde jinde nezávisle nechat změřit baterii zátěžovým testem? Auto jinak funguje normálně, startuje normálně, nic nehlásí.  Dík za názory   
    • Pises v teme O3, vlastnis O3, tak sa bavme o O3, kde je maximalne MB2.5...cize ty tu miesas ine auta a ine technologie 🤷 G8 a O4 s tym nemaju nic spolocne     Takze tato info je fake? Teda ziadne fotky nebudu? 😭 Alebo tiez si miesal rozdielne auta, rozdielne technologie?      Nie ASI, ale urcite   Tymto uz dalej nema zmysel pokracovat, fotiek sa nedockame, vysledok je jasny hned od zaciatku v prvej odpovedi, ktoru si zhejtoval
    • Tazko povedat bud od toho cakas vela alebo to ma nejaky problem. Ten motor musi ist uplne inak ako TDI. Mozno by som skusil nejake ine auto s rovnakou motorizaciou aby si vedel porovnat.
    • Jsem rád, že pomohlo. Nicméně pozor: úplně jako obyčejný adaptivní tempomat se to nechová - tedy aspoň ne jako ten u mé minulé Scaly. Např. při nastavení rychlosti v obci na 50km/h se po minutí cedule s koncem obce sám přenastaví na 90km/h a auto začne zrychlovat. To se mi takto nedělo a je to (předpokládám) tím, že současné modely mají čtení značek. Je dobré s tím počítat 😉. 
    • generace mib je to, co softwarově "spojuje" všechny zmíněné infotaimenty pro škodu: swing = mib 2 entry,                    bolero a amundsen mib 2 std a                    columbus = mib 2 high.   u těchto generací, které se týkají tvého dotazu na konkrétní model octaiva III je smartlink izolovaný  od  vestavěné navigace, která umí jako jediná posílat do budíků navigační data přes BAP protokol. To znamená, že tyhle dvě technologie spolu (pro tuhle generaci) skutečně nesouvisí!     To že to na venek vypadá podobně neznamená, že to je to stejné.
×
×
  • Vytvořit nový...