Jump to content

Fabia 1.9 TDI - výfuk


najmis
 Share

Recommended Posts

Mám krátkou Fabku r.v. 01 1,9pd chtěl bych místo standertního výfuku(posledního tlumiče)dát výfuk z RS.Standartní výfuk pd má středový díl ale v Etce je uvedeno že od některých čísel kastle(roku výroby) má motor ATD středový díl a nebo nemá..výfuk z RS který mám doma má hodně dlouhou trubku směrem k motoru,tudíš je z RS,které mělo jen kat. a poslední díl..

-předpokládám že ten střední díl mám dát pryč...správně...???

-budu muset někde dodělávat nějaké uchyty na ten RS výfuk....?

-nějaké další zkušenosti,postřehy,rady...???????

Díky všem....Petr. :skoda:

Link to comment
Share on other sites

Máš na tom RS výfuku oválnou koncovku?

Je ta koncovka součast tlumiče a je tam navařená z výroby, nebo je tam ta koncovka přišroubovaná jako doplněk? Dík lol

Pokud si to pořádně přečteš,tak tam píšu o výfuku Z RS ne o nějaké imitaci!!!!a taky v Etce jsou popsané pouze originál díly Škoda..tudíš asi píšu o originál výfuku z RS!!!!!!!! :fakac:

Link to comment
Share on other sites

No, no, no najmisi. Ty se nějak moc čepýříš. Forum je, abych se zeptal, né abys vybuchoval lol Jsme na tom podobně. Já sháním origoš koncovku z RS a ty zas montuješ výfuk RS. Nechceš se na tu montáž vyprdnout, stejně nevíš jak na to, a tu koncofku RS mi střelit ???? lol

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Mohl by mi někdo pomoci jak se mění výfuk na Fabii ? Mám tam origoTDI a budu dávat FRS , ale jak jsem tak koukal , tak vede nad nápravou , to se kvůli výfuku musí sundavat i náprava ? Mám vzadu kotoučovku , tak nevím co vše to obnáší .Hledal jsem to na fóru a nikde jsem to nenašel , díky

Link to comment
Share on other sites

Keď sa na ten výfuk pozrieš lepšie zbadáš na rúre značku ktorá má podobu troch priečnych čiar od seba vzdialených cca 5cm. Na mieste strednej čiary sa výfuk rozreže, vyberie sa požadovaný kus, vloží sa nový a na spoj sa použije spojka. Zajtra hodím obrázok.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

problém se smradem teď řeším, asi vlnovec, má to opletení být natěsno, nebo je normální, že je to cedník?

chalani, když zacpu výfuk, mělo by to zdechnout, ale ono si to bubulá dál a natlakuje se to a hadrem se začne cpát vodní pára

když čumím do motoru, tak u vlnovce to má podezřelý zvuk.... ale asi dole pod autem

mimochodem, když shodím oil víčko, tak to fouká jak ze starý škodovky, je to normální? sací filtr je ALE čistý, na krátké trasy to na víčku dělá bohatou bílou pěnu, na dlouhé zmizí

voda se pomale ztrácí, ale kolem vodní pumpy je to navlhlý, těsnění pod hlavou má 12000km, od tý výměny ubylo v nádržce 2cm

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Řeším problém se zvukem.kamarád mel samý motor jak píšu v nadpisu a měl rezonátor místo katu a zbytek trubku a mělo to né moc hlasitý ale pěkný zvuk.já mám uplně to samé auto uplně stejně upravený výfuk ale vůbec to neřve.je to uplně tiché.jen piskot turba je slyšet.setkal jsem se s tím že se sám stahne vlnovec a pak a se zmenší se jeho vnitřní průměr.může to byt tímto nebo může být problém nekde u turba.vůbec nevím jak to tam je.mám to auto týden takže to nemám vůbec prolezené.dík za rady

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

chci se zeptat, potřeboval bych radu nebo zpíš názor....na svojí fabii jsem si výříznul katalyzátor dal jsem místo toho trubku, těd se chystám vyndat zadní tlumič a dát tam trubku, chci se zeptat jestli to nebude mít nějaký vliv na turbo když půjdou splodiny rovnou ven jen z trubky, slyšel jsem někde že může odejít že nebude mít nikde žádnej podtlak nebo co ve výfukovim potrubí,díky moc za radu a názory

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Similar Content

    • By seliot
      Zdravim riesili ste uz niekto sportovy vyfuk alebo aspon koncovku na 3kovu fabiu ?
       
    • By PATRIK55cz
      Dobrý den.
      Mám Škodu Superb II 2.0TDI PD (2010), a zajímalo by mě, jestli když si nechám upravit výfuk (na laděný Ulter Sport Duplex nebo výfuk FOX, a nedat tam středový tlumič)
       
      Jen jestli by to DPF-ku mohlo nějak vadit?
      Jo a když tam nebude ten středový tlumič, bude jim to na technické vadit, nebo si toho nevšimnou (jak jsem koukal některé superby ho totiž mají a některé ne) 
       
      Má někdo zkušenosti?
      A nejlépe třeba i ukázku zvuku ;-)
       
      Díky!
       
    • By Bricciolo
      Mám Superb 2 2,0TDI, 103Kw. Najeto 270t. 
      Dneska se mi stalo, že jsem přidal plyn a najednou se ozval zvvuk, jako když odpojíte hadici od kompresoru. Navíc se poté přidalo rachtání z přední části. Jakoby od motoru. Chci se zeptat, co to může být? Mám se připravit na turbo? Nebo je to jen něco z výfuku? 

      Díky
    • By Johny16
      Dobrý den,
      nevědel by někdo, zda lze použít zadní díl výfuku z Fabie RS 96kw na Fabii 1.2 HTP 40kw ?

       
      Předem děkuji za odpovědi a názory.
    • By fukec
      Chci se zeptat, zda nemáte někdo zkušenost s následujícím problémem/projevem motoru 1.4 16v 63kw na Fabii 2.
       
      Po delší jízdě po dálnici jsem na semaforu ucítil lehké vibrace přenášející se do kabiny. Druhý den se to opakovalo, a proto jsem se po dojezdu podíval pod kapotu a sledoval, odkud to vychází. Všiml jsem si, že se motor občas zachvěje v uložení, což se přenáší i do výfuku, kde se to projevuje pobrukováním (vyfukuje více zplodin nebo snad dokonce nasává vzduch - neumím určit ani po přiložení dlaně). 
       
      Chvění nemá žádnou pozorovatelnou odezvu na otáčkoměru. Nejlépe se to projevuje na volnoběh (cca 800 otáček). Pokud přišlápnu plyn, pak problém přetrvává do 1200 otáček. Při vyšších otáčkách už problém nepozoruji. Vyšlápnutí spojky na jev nemá vliv (stejně tak zapnutí klimy). Zajímavé je, že pokud jsem jen nastartoval a nešlápl na plyn (u zahřátého motoru), k vibracím vůbec nedošlo (zkoušel jsem cca 5x). Výfuk nekouří, chladící kapalina neubývá, olejové víčko i olej je vizuálně OK. Motor táhne plynule, neztrácí výkon, spotřeba je v pořádku. Nemám dojem, že by se motor přidušoval a zvuk motoru je podle mě ok. Na rampě jsem dnes vlezl i pod auto a žádné netěsnosti jsem nenašel. Celkově se zatím nejedná o problém, který by provoz omezoval, ale na tyto věci jsem háklivý a chci vyloučit nějaký závažnější problém. Nájezd 123 000km, rozvody+pumpa, svíčky, náplně vyměněny ve 109 000km. Varianta špatného tankování už je taky méně pravděpodobná, protože nádrž byla vyjetá ze 3/4, pak dotankováno na prověřené pumpě a video jsem točil po najetí dalších 150 km.
       
      Do servisu na diagnostiku se samozřejmě chystám, ale rád bych získal i názor lidí, kteří tuší, o co by se mohlo jednat po shlédnutí videa. Chvění v uložení jde vidět v cca 0:12, 0:15, 0:23.
       
      Děkuji za případné tipy.
       
       
       
      20180402_184357.mp4
×
×
  • Create New...