Přejít na obsah

světlo v popelniku


hawkeye3

Doporučené příspěvky

všechno jde ;) i toto, pokuď máš osvětlenej zapalovač tak otázka 10minut

A zapojíš to paralelně nebo sériově k tomu zapalovači? Předpokládám, že paralelně, ale nejsem elektrikář:-)

paralelně ;) a k diodě dám do serie odpor (na vyrovnání napětí) ;)

A jak velký odpor a jakou diodu?

diodu si tam dej jakou chceš (barva, jas) a velikost 3mm, alejde tam dát i 5mm a odpor dle výpočtu je 680ohmů(dle lídí odsuď, prý to stačí), ale já dávam 1k2 a svítí to fajně, Bobik může potvrdit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen taková otázečka-"neuniká" pak to světlo při zavřeným popelníku?Resp. není při zavřeným popelníku v noci vidět, že v něm svítí světlo.Uvažuju totiž taky o nahrazení orig. osvětlení něčím výkonnějším (ledkou) ...

nene, mě neuniká, vše je v pohodě ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen taková otázečka-"neuniká" pak to světlo při zavřeným popelníku?Resp. není při zavřeným popelníku v noci vidět, že v něm svítí světlo.Uvažuju totiž taky o nahrazení orig. osvětlení něčím výkonnějším (ledkou) ...

nene, mě neuniká, vše je v pohodě ;)

Tak v tom případě to teda zkusím též s tou ledkou -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Potřebuju poradit taky s osvětlením - sice ne popelnika ale zapalovače. Semse trochu hrabal v autě, měl sundany kryty tunela a po smontovani mi nesvítí zapalovač. Zapalovač funguje ale nesvítí. Jakým způsobem se da ten zapalovač vytahnou ven - bez demontaže plastu. V zapalovači jsou nějaké diody nebo žarovička. Dík za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...