Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/15/11 ve všech sekcích
-
Pokud si myslíš, že odsuzuju lidi za to, že podlehli mamu a klamu reklamních keců a koupili si vysněnej motor, ze kterýho se vyklubal nedodělek, tak jseš pořádnej magor. Celou dobu tady nadávám výhradně na to, co udělalo/dělá vedení fabriky/koncernu - v zájmu svých plných kešení místo v zájmu svých zákazníků. Nemůžu nikomu sice zabránit si cokoliv o mně myslet, ale v tom postupu vůči servisu Tě můžu podpořit - jo, je potřeba se zašprajcovat a stát si za svým. Máš v boji s fabrikou bod k dobru.2 body
-
Údajně je i logo součástí homologace, takže bude na CG ještě starý znak. Na A-Entry a faceliftech stávajících modelů už by měl být nový. Jestli je to pravda a nebo chce dat Škoda nový znak až Popularu, to je otázka. Jinak hodnocení motorů je směšné, když s nima tady zřejmě vůbec nikdo nejel. Rád bych připomněl, že maximum výkonu je 44 a 55kW. A když vedle toho vidím v podpisu výrazně těší Fabiu s HTP, tak je ta kritika o to víc komická.. počkejme si, jak to pojede a pak můžem hodnotit.1 bod
-
Pokusím se vrátit k tématu "Zvolavacka 1.2 TSI. Já jsem hlučné starty nepozoroval, ale nedalo mi a napsal jsem do Bolky zda se mě uvedená servisní oprava týká a zároveň jsem jim uvedl další dvě závady - přilepéné relátko na ostřikovače a drnčení dveří u řidiče. Na odpověď jsem čekal přes týden, odpověděli mi klasickou polívečku, která vlastně nic neříkala. Jediné bylo, že věc předali do mého servisu a ten mne bude kontaktovat. Můj sevis mne kontaktoval hned druhý den, abych přijel. Když jsem přije, koukal jsem jak péro z gauče. Přišel mě přivítat vedoucí servisu, který ihned nabídl kávu a představil mi vedoucího garančního servisu, který se o mě postará. O rozvodech jsme se pobavili - vůbec nic nezakrývali, nicméně mne se výměna netýká. Relátko na ostřikovačích vyměnili a drnčící dveře nově vytlumili a zároveň nově vytlumili i dveře u spolujezdce. Auto mi předal zpět vedoucí garančního servisu a druhý den mi volal vedoucí servisu s tím zda je vše v pořádku a kdyby nastal jiný problém nebo jsem něco potřeboval, abych kdykoliv zavolal přímo jemu. Tak že určitě si nenechat sr.t na hlavu určitě platí... Z mé zkušenosti hodně záleží na servisu. Auto jsem kupoval jinde než teď jezdím na servis. Tam kde jsem auto kupoval a řešil první reklamaci byl přístup strašný. Tam je prostě člověk težce obtěžoval. Máš Roostera za 350 tak co by ještě nechtěl... Toť mé zkušenosti...1 bod
-
To jsou furt jen grafy, hodte někdo log 3 a 11 kanál na plnej plyn od 1200ot na 3 nebo 4 rychlost.1 bod
-
A prodá se velice dobře! Už jsem nějaké v bazarech zahlídl a dlouho se tam neohřály1 bod
-
K tomu prodeji ojetého auta - je to vždy jen otázka ceny a prodá se i 1,2 tsi.1 bod
-
Sniper: No tak někoho zkus a udělej log, jen tak ze srandy. Netvrdím že musí být něco špatně, podle mě je graf grafem, ale špičky na turbu odhalí jenom log a ten jedinej může vypovídat o správně fungujícím motoru potažmo ůpravě a nebo taky rozhodne že tohle by se čipovat nemělo, jako když je vadný vstřik, nebo turbo nepracuje jak má- tak to odhalí jen poctivě udělaný log, žádná brzda. Navíc se dá s brzdou pracovat a udělat si měření +- k obrazu svému (výkonové parametry) Bohužel co vím ze zkušenosti, logy žádný firmy nedělají a chipují i auta, který mají problem s turbem a padají do nouzáku. Prostě co přijede, to se nachipuje. Hold peníze se musí točit no. RicharD: Nechápu, když byl problém s motorem jak píšeš, proč se to chipovalo?? Jinak ukaž ten graf co jsi sem dal kdekoliv jinde, ale myslím že ovace to nesklidí. Ještě když se zadívám na ten zub co tam je před ůpravou, tak po ůpravě je to akorát horší. Takhle graf vypadat nemá.1 bod
-
S egr ani DPF to nemá nic společnýho, to je kravina. Je potřeba vyměnit Elektrický svazek vstřikovačů v halvě motoru. Po čase to zkřehne, jsou tam přechoďáky a pak to zlobí, cuká atd. Diagnostika nikdy nic nenapíše :-) Svazek cca 1500-2000 Kč. Je dobrý to rovnou střihnout s těsněním a palivovým filtrem. Kdo se na to necítí, můžu mu to tady zrobiť :-)1 bod
-
Mám poděkovat jménem mého kamaráda za poladění octávia II 103 KW a zároven načipování ,po projetí tímto autem otec mého kámoše si nechal poladit octávii I 81KW a také chipnout tímto vyřizuji poděkování a za práci s ochotou a profi přístupem THX.1 bod
-
Napiš uživateli juke.box . Je z HK a už to dělal spousty lidem bez vyndávání turba...Jsou tady o tom vlákna. Jeden uživatel jel slušnou dálku aby si od něj nechal udělat servis...Pak o tom napsal samostatný děkovný vlákno1 bod
-
No to byla ta okta,na kterou jsi se díval v garáži On to ale tak uš koupil, to předchozí majitel moc nevytahoval čmoudící mužíky1 bod
-
Dík za pochvalu. Jen doplním že to auto jezdilo opravdu v nouzáku, regulace turba chodila jen ve 2 třetinách dráhy,takže neměla šanci regulovat tlak a špička byla o 0,5 baru vyšší oproti požadovyným 2080Mbar. Povedlo se vše vyčistit,rozchodit,auto dostalo nové podltak hadičky a ve finále byla špatná ještě váha vzduchu,cca o 20% ukazovala méně. Pak se seřídil předvstřik,taky se na to někdo vybodl,když dělal rozvody.Jinak pěkně strávený odpoledne Jo a pro houmíka. Tak těch 210km/h v sérii nedala, jen +-200km/h ale nebyla prostě holka evidentně zvyklá Ted už dá i těch 210 a ani si myslím to moc nebude trvat.1 bod
-
Chci oficiálně podkovat uživateli Juke.box za ochotu s kterou mě vyřešil problém s motorem. Veškeré práce /mechanické, diagnostika a následný chip/ na profi úrovni. Pokud budete mít problém s Octavii, tak se na něj obraťte - neprohloupíte!!1 bod
-
Bikeone opět "nezklamal". Servis má instrukce,to možná mají,ale jejich využití je katastrofální.0 bodů
-
V úterý jsem přistavil vůz na výměnu oleje atd... po 30.000 km. Zmínil jsem občasné rachotivé starty. Jeden servisní technik řekl, že je to OK, druhý, že to možná není OK, přičemž já jsem trval na "odstranění problému". Večer se mi ozval garanční technik s tím, že (zkráceno): - je třeba vyměnit řetěz - ŠA již dodává preventivně celou sadu, tzn. i další díly - podle jeho názoru to čeká všechny 1.2 TSI motory, vyrobené do data (xy 2010 - nevím přesně měsíc), otázka není ZDA, ale KDY - dle statistik se řetězy z původní série vytahaly za cca 40.000 km průměrně o 4 mm, nové řetězy prý v zátěž. zkouškách vykázaly za stejný proběh téměř neměřitelných 0,2 mm, tedy opakované výměny by již neměly být potřeba Výstup: je třeba se nedat a trvat na svém, se servisem jsem sice jinak spokojen, ale kdybych nebyl poněkud důrazný, zřejmě by se mi dříve či později písty s ventily trošku (ne)skamarádily. Doufám, že můj článek nebude pan Ekkar pitvat zprava zleva, dokazovat, co jsem napsal špatně a že mi to patří za to, že jsem s dovolil koupit Škodovku s motorem 1.2 TSI.0 bodů
-
stahování oken přes USB kabel neuděláš, potřebuješ sériový + čistý DOS (nemusí být nainstalován, stačí bootovací CD). Pak ovšem záleží na roku výroby, jestli máš tripling, tak tipuju že to je facelift a na něm se to rozchodit nedá - musel bys vyměnit dveřní jednotky a natahat jinou kabeláž.-1 bodů
-
Tohle je interní informace a ty se to opravdu nedovíš nikdy! A k čemu taky? O konstrukční věci vývojářů se nestarej. Máš auto, záruku, tak jezdi a neřeš hlupoty. Koupil sis hotovou věc a ne nějaké lego, do kterého můžeš rýpat. V případě jakéhokoli problému zajeď do servisu a oni už mají přesné instrukce, jak tu či onu závadu odstranit. Ale proboha k čemu furt někdo potřebuje vědět od jaké firmy montuje ŠA rozvody???-3 bodů