Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/06/13 ve všech sekcích
-
Mates_XIV: Naprostý souhlas. Nenarážím na nikoho konkrétně, tedy nemyslím nikoho osobně, ale speciálně v tomto tématu aktivní komunita mi přijde jako ovce s velmi omezeným uhlem pohledu na věc. Skupina tězce ovlivněná vyjádřeními některých rádoby odborných novinářů, jinými "zaručenými" zprávami, bez vlastní zkušenosti a nazorem vytvorenym na základě nějakých amatérských fotek. Sorry. Ale pozor, nepausalizuji. Jeden příklad za všechny - koženka na vyplni dveri. Ze se loupe kozenka z nejakeho kresla zdaleka neznamena, ze se bude loupat i na dverni vyplni OIII. Specialne tyto dily prochazeji narocnymi kvalitativnimi testy, aby se to nestalo. Pokud by k tomu presto doslo, dojde k naprave ze strany vyrobce zmenou typu pouzite kozenky a poskozenym majitelum se vymeni zdarma (v rámci rozumnych pravidel, asi ne u 10 leteho vozu). Někde výše jsem byl osočen z neobjektivity, vyse napsane ma ale z meho pohledu k objektivite mnohem dal. Pozor, netvrdim, ze je pouzity koncept idealnim resenim, ale neni to nic tak dramaticky spatneho, jak se tady prezentuje. BTW: Kozenka existuje ve velmi sirokem kvalitativnim spektru, jednoduse receno, neni kozenka jako kozenka.2 body
-
Tady to je zase debata ... všichni rozumí všemu, všichni všude byli a jejich názory jsou někdy opravdu zarážející. A povětšinou se netýkají OIII. Motory jsou složítější a složitější, ale tomu se nedá vyhnout. Jestli chceš prodávat musíš splnit EU Normy a třeba 1,8 už umí EU6. A kdyby to třeba škodovka nerespktovala nemohl by ste si nikdo koupit u nás auto. Teda koupit mohl, ale nepřihlásí ti ho do registru a stálo by před barákem. A co se týče zadní nápravy zažil jsem i odborníky co vylezli z auta a nadávali jak je ta zadní náprava hrozná a přeskočili do druhého auta v domění, že je to víceprvek a nebyl. Po jízdě spousta chvály jak je to uplně jiné a ono vlasně ne2 body
-
Já nemám najeto skoro nic. Auto jezdí občas po městě a každej tejden chalupa, momentálně něco přes 15tis. První výměna řetězu byla při 6tis. a už to dělá zase. V servisu mi řekli že je to standartní zvuk napínáku a nazdar. Já se ale nedám1 bod
-
Dneska jsem zase zavítal k prodejci na průzkum OIII a jen jsem se ujistil že je ta Octavia dobrá sestra Rapidu. Na obou se totiž velice šetřilo a to je vidět na použitých plastech, někdy i na zpracování a opravdu zajímavě je vyhlodanej ten plast u zadní koncovky vejfuku. Je to jako lupenkovou pilkou vyžižlaný včetně otřepů. Sice to zákazník běžně nevidí, jenže jde o princip. Prostě by si OIII zasloužila větší kvalitativní odstup od programově levnějšího Rapidu. Než jsem zašel do Škodovky tak jsem jen proletěl Seat a ten vypadá uvnitř hodnotněji než OIII, je smutný že to tak dopadlo, ale OIII se vrátila o dost zpět. Mám před sebou ceník příslušenství a doplňků a dokonfigurovat OIII na standart na který jsem zvyklý by stálo další balík. Jenže za to by bylo již auto jiné kategorie. Jako příklad uvedu moje Sorento EX které bylo pro Holandský trh a v jedné variantě tedy absolutně vše i celokůže atd., bez dalších možností doplatků. To se mi velice líbilo, maximální výbava za férovou cenu a dobrá záruka k tomu. Bohužel u Škody stejně jako u koncernu je nekonečný seznam příplatků a to vyžene cenu nesmyslně vysoko.1 bod
-
mc2uba: Spíše já jsem hodně náročný. OII mi vyhovovala víceméně po všech stránkách. S mnohými designovými prvky jsem nesouhlasil, nebyla to žádná prestiž a nekoupil bych si ji (ale to žádnou Škodovku, to je zase jiné téma), ale bylo to za tu cenu přiměřeně průměrné, dobře zpracované auto a v době svého příchodu aspoň na mě působilo po designové stránce velmi povedeně a zajímavě, ačkoli faktem je, že už tehdy jsem hned od počátku kritizoval 15" kola. Není to jen OIII, kterou kritizuji, není to ani Škodovka. Např. Mercedes krásně svébytné auto, které bych si z fleku koupil, třídu E, změnil na korejsky vypadající děs, před kterým bych dal přednost i 5 řadě od BMW, která pro mě byla od počátku velkým zklamáním. Já se zkrátka řídím heslem "detaily tvoří celek" a např. právě OIII se v rámci úspor zbavila spousty zajímavých a kvalitních detailů, které ten celek kazí. Můj názor je takový, že se např. nedoléhající kastlík dá po koupi auta opravit, nebo dekor dolakovat. Ale v případě tohoto auta mě napadá "z hovna bič neupleteš" a aby se to povedlo, musel bych minout takové prachy, za které by mi to auto ani nestálo. Narozdíl od Rapidu, který si umím představit i jako soukromé auto, OIII bych akceptoval pouze v případě služebáku, kde bych nedostatky přešel, neboť bych měl auto zadarmo, nebo bych si ji za nějaké ty tisíce pro vlastní spokojenost upravil. Jako soukromé auto si to ale představit nedovedu - to nikomu nevnucuji, jen spíše odpovídám na tvou reakci.1 bod
-
_Denis_ neberu ti tvé názory, ale občas mi fakt přijdeš jako hnidopich nebo já jsem fakt nenáročný člověk. Jediné co s tebou souhlasím, tak je fakt, že ta koženka asi nevydrží.. a druhý je ta řadící páka, která se fakt nepovedla. Ale zbytek? Ten mi fakt nevadil. Nemluvě o tom, že O3 má měkčenou palubku komplet celou až po okraj rádia, resp. místa, kde se strká SD karta. Až vedle klimošky je tvrdý plast (paradoxně zrovna tam si člověk opírá koleno, ale mám to tak i ve Fabii a nikdy mě z toho koleno nebolelo).. Mě naopak kolem rádia chybí nějaký decentní chrom proužek .. ale myslím si, že celý ten střed okolo rádia, SD karty a klimošky by se dal nějak nalakovat a přispůsobit tomu ostatní barevně odlišené části interiéru už od škodovky (tím myslím lištu ve dveřích + popelník a místo kolem řadičky).. Jinak jsem byl s autem velmi spokojený, žádné divné pazvuky jsem nepozoroval, jen rány od děr byly celkem dost slyšitelné, až nezvykle moc. Ani z Fabie na tohle nejsem zvyklý. Jinak vozidlo poměrně tiché, samozřejmě naftový agregát byl slyšet, ale to mi nevadí, aspoň ten motor slyším Mít přesně tohle auto doma, tak jsem vysmátý na minimálně 10 let a nebudu ani koukat po jiném. Vyhovovalo mi naprosto ve všem a mělo v sobě vše, co v autě potřebuji Toť odpověď a dodatek k mému testu1 bod
-
1 bod
-
OIII priestoru tak akurát vo všetkých smeroch ale neubránil som sa ani pri nej pocitu že sa už šetrí kde sa dá , no pre konzervativca nič moc ...1 bod
-
Doporučuji článek na autoforu - Test Octavie III -" Dva kroky vpřed, jeden vzad". Zde se při přímém srovnání obou typů náprav v praxi potvrzuje jejich rozdílné chování, s tím, že především na českých rozbitých silnicích je rozdíl markantní. Uvítal bych alespoň možnost volby, jaký typ nápravy si do vozu objednám, byť by to bylo za příplatek.1 bod
-
1 bod
-
Ja se taky pridam se zkusenostmi. Na pohled super, jizda taky docela spokojenost, byt teda podle me zadna revoluce. Horsi napravu ja osobne nepoznal. Hluk v kabine podle me horsi nez u 2ky, ale zde srovnavam se svym autem se SunSafeGlass, ktere udelaji dost hodne a O3 je nenabizi. Nejvetsi posun (bohuzel k horsimu) jsem zaznamenal v mem "oblibenem" cost cuttingu. Interier 3ky je podle me minimalne o stupen horsi nez u 2ky. Ted srovnavam nejvyssi verze, nezajima me nejaka holota. Setreni je zde opravdu znat na kazdem kroku. Neni to sice takova totalni katastrofa, jako u Rapidu, nicmene u auta, ktere se chce posunout o ctvrt tridy vyse bych cekal spise zlepseni a nikoliv zhorseni. U O2 se v interieru na plastech a materialech skoro vubec nesetrilo i na pohled nic nevypadalo lacine (treba horni cast palubky u skla vypadala az skoro luxusne) a u 3ky tento pocit zcela zmizel. Pripadal jsem si tam jako v o neco lepsim Rapidu. Navic je znamo, ze Skodovka u novych aut vetsinou setri mene a pak ho behem jeho zivota postupne osekava. Nevim popravde, co chteji jeste tady behem pristich let osekat. O designove otresnem radiu v zakladu i u Elegance se tu jiz napsalo dost. Jediny velmi pozitivni dojem v interieru byl z barevneho maxidotu. Za me teda celkove spise palec dolu. Na druhou stranu me to i trochu potesilo a utvrdilo v tom, ze jsem udelal dobre, ze jsem si koupil mesic pred predstavenim 3ky novou O2. Pokud by mi ji nedej boze ukradli, tak bych do O3 v soucasnem stavu urcite nesel. Abych se nikomu nedotknul jeho potencialni budouci modly, tak kopiruju posledni vetu od kolegy nademnou: Je to jen můj názor a samozřejmě přeji každému, kdo si tento vůz koupí, aby byl maximálně spokojen.1 bod
-
Rozhodl jsem se, že napíšu také pár svých postřehů k O III. Prozatím jsem vlastnil O I a O II, vždy jako nové auto. Byl jsem velmi spokojen a O II se mi jevila jako výrazný posun vpřed po všech stránkách, snad jen tvrdší chod 1.9 PD byl pocitově horší, než předchozí varianta 1.9. Jinak kvalita zpracování, použité materiály, vzhled, více prostoru a jízdní vlastnosti, díky víceprvkové nápravě vzadu, to vše bylo jasné zlepšení. V O III jsem absolvoval dvě zkušební jízdy. Co se týče designu, to je věc velice individuální, jak se komu líbí, já zněj příliš nadšený nejsem a některé věci se mi vyloženě nelíbí, ( zadní dveře, přední maska, světla atd. ) V interiéru na mně silně působí snaha za každou cenu ušetřit co nejvice peněz, čemuž odpovídá výsledný dojem, prostě nic moc, vzhledem k tomu, že se mluví o tom, že tento vůz se přesouvá do střední třídy. Např. dveřní výplně mi připadaji luxusnější v O II. Tam kde byly měkké plasty a příjemná látka, jsou nyní plasty tvrdé a jakási koženka. Co mě nepříjemně překvapilo, je zpracování schránky před spolujezdcem. Po jejím zavření je potřeba zatlačit na pravé straně dvířek, jinak zde zůstává značná mezera. Toto se projevovalo v obou vozech, takže asi nešlo o náhodu. K jízdě jsem přistupoval pln oče- kávání, neboť na základě reklamy jsem očekával zcela nové zážitky. Hned po nastartování ( 1.6 tdi ) mi bylo jasné, že to takový zázrak nebude. Odhlučnění je o něco lepší, ale ne o moc a typické dunění v určitých režimech, je dost slyšitelné. Rovněž, bohužel, nepatřím do skupiny řidičů, kteří údajně nepostřehnou, že zadní náprava je kliková. Já jsem si její přítomnost při přejíždění nerovností jasně uvědomoval. Spotřeba asi nebude špatná, ale údajům výrobce se v praxi zřejmě příliš přiblížit nedá. Další věc je, že ani verze elegance není příliš vybavená a pokud si člověk chce užít novinek známých z reklam, ( např. velký dotykový displej, bixenony a nějaké ty jízdní asistenty ) dostane se na naprosto odlišnou cenu. Pro mě to je dostatečné množství argumentů, abych třetí řadu O III již nekoupil. Je to jen můj názor a samozřejmě přeji každému, kdo si tento vůz koupí, aby byl maximálně spokojen.1 bod
-
1. ne jen přizpůsobit odběry(VAGem nelze) 2. neřešil jsem 3.ano(opět se musí nastavit světla tak jak má být a opět VAGem nelze) 4.....modifikace maxi-dotu1 bod
-
Ahoj obnovuji toto téma. Mám nově OIIFL ve vybavě Ambiente. Velice mi chybi čidlo hladiny ostřikovaču. Muže mi někdo poradit jak ho domontovat? Domontování samotného čidla si dokážu představit, ale vubec netuším jak na elektriku. Kudma se taha kabel motorem, jak ho dostat dovnitř atd. Díky1 bod
-
Hele Ozi,myslím,že proti charakteristice tohoto motoru nikdo nic nemá. A já už vůbec ne. Ba naopak. Ale u některých prostě problémy s rozvody (a několikrát opakované) jsou (a u někoho nejen s rozvody) a to neokecáš. Když ti je 2x vymění a k ničemu to nevede... To se pak nediv majitelům,že jsou z toho rozladěni. Ale to se tady pořád opakuji.1 bod
-
myslim ze jine pruziny jsou jen se zadu ve predu jsou tam podlozky alespon tak to je u oktavek z dodatecnou ochranou podvozku ja ale mam ten kryt motoru plastovej a ne slysel jsem ze bych origo plech vubec existoval ale mozna se mylim tady na ukraine prides do salonu a vis o auti z internetu vic nez ten prodejec pro miho napriklad bylo prekvapeni ze na roomster lze objednat panoramu :-)1 bod