Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/04/13 ve všech sekcích

  1. Určitě to vypíná jen ASR. Mimo jiné se to dočteš v manuálu. Naposledy šlo vypnout v jedničkové Fabii. V Octaviích nevím,ale minimálně u OII FL už ne. Stejně tak FII FL atd.
    1 bod
  2. Já zapoměl .. včera jsem vysával auti, hotový kamenolom to byl a táta se mě ptal jestli jsem nevysával i hlínu okolo No a dnes jsem byl na kompletním mytí .. kartáčema obyč ale nepodřely lak. Jen opět vylezly všechny zalakované škrábance :/ ale za ten zrcadlový lesk a umytí soli to stálo
    1 bod
  3. - je fakt že 63kW točí při 130 tuším 3000, není to tragedie, ale s šestým kvaltem by to bylo příjemnější, o trošku tišší a asi aj míň žíznivý - musim přiznat, že když přišlápnu plyn trochu ztěžka, tak má ten motůrek moc hezkej zvuk to moje O1 1.6MPI neumí ...asi si koupím na benzínce ňákej laďák - jo, mám ještě jedno malé minus - ty gumové "koberečky" na podlaze jsou asi něčím napuštěný nebo mám furt houno na botě, bo mi levá pata po tom koberečku furt hrozně klouže a smeká se ...
    1 bod
  4. ja bych nerikal barva zdarma, ale spise jiz v cene a je to logicky krok, metaliza se spatne lakuje, chyta odstin, doma je nemozne si to preliznout, jako treba u cervene nebo bile a tak se tyhle dobre opravitelny barvy zpoplatni
    1 bod
  5. Já jsem u O1 kufr pouštěl tak 20cm nad od zavřené polohy, pokud jsem jej pustil dříve byla rána, prostě jsem to víko musel do těch 20cm přidržovat. Jenže to už plynové vzpěry měly ledascos za sebou. Tady protože jsou vzpěry nové a těsnění ještě nevymačkané, tak ho z vrchní polohy nemusím vůbec přidržovat a pustím ho v určité poloze a samo vlastní vahou bez rány zaklapne. Pokud bych měl dále srovnávat a to musím souhlasit s předchozími příspěvky, že od určité výbavy Rapid nemá cenu. Mám výbavu Ambition fresh + zadní stěrač + třetí hla. opěrka vzadu + plnohod. rezerva a to auto tedy má vše co běžný člověk potřebuje včetně climatroniku atd. Octávka 1 ač byla výbavou Elegance, tak se nedá s touto srovnávat a to hlavně v bezpečnosti (o 6 airbagů se jí mohlo zdát, stejně tak o ESC atd.) 5 hvězd dle nynějších již přísnějších nárazových testů EURO N CUP (přístupné na netu kde vyšel velice dobře včetně videa) také nejsou k zahození a bezpečnost byla také jedna u mne z důležitých kritérií. Místa pro posádku vzadu, to je nebe a dudy oproti O1 (včetně odkládacích prostor, lépe řešeného kufru a přihrádek, síťový program atd.) a takhle bych mohl pokračovat, je jen pár věcí co bych řekl, že jsou lepší u O1. S O1 najeto 170tis a s Rapidem zatím 2tis. Pokud bych měl být ovšem objektivní (i jako nynější majitel), musím souhlasit s výše uvedenými příspěvky o tvrdých plastech. I když palubovka nevypadá vůbec zle a od oka nejde poznat, že je neměkčená na dotek je prostě tvrdá a o dveřních výplní ani nemluvím. To bych hodnotil jako jedinou zásadní výtku a je škoda, že toto Škoda neřešila jinak i když žádné pazvuky od nikud z auta jsem nezaznamenal, čas teprve ukáže. Jinak jsem velice spokojen a o jízdních vlastnostech nemá cenu se rozepisovat, ty jsou dle mého názoru na povahu auta a kategorie výtečné, motor + podvozek super, hlavně motor, to odpovídá bych řekl novinářským testům. Spotřeba 6,3 dlouhodobá po těch 2tisících (jezdím jak město, tak mimo město i dálnice). Prostě všem potencionálním zájemcům doporučuji se v tom svést, teorie z článků, testů a postřehů stáv. majitelů je jedna věc, ale dokud se v tom člověk nesveze nemůže říct nic.
    1 bod
  6. Ženevský autosalon 2013: 4.3.2013-Vollkswagen Group Night 19.30-21.00 hodin.Přenos zde: http://www.media-server.com/m/p/4um5h36h/lan/en 5.3.2013-Tisková konference Škoda Auto v 10.00 hodin: http://www.skoda-auto.cz/o-spolecnosti/akce-a-udalosti/pages/autosalon-zeneva-2013.aspx
    1 bod
  7. dnes na R10 cca ve 14:30... nejsem zdejsi a do bolky jezdim dvakrat za 14dni do skoly a tuhle jsem jeste nepotkal... patrne je to RS, predni mlhovky mela "prelepene", cervene brzdove trmeny, krasne decentni kridelko vzadu a volant na prave strane
    1 bod
  8. přesně tak, otázka je, co je to ta přehledná rovinka, ono pak se najdou třeba takoví kkti, kteří na přehledné, široké silnici nutí auto v protisměru zpomalit a uhnout jim na krajnici, jen aby oni mohli předjet za to bych vraždil prostě máte tu snad nějaké předpisy, tak by se měli aspoň trochu dodržovat
    1 bod
  9. Nevím proč bych neměl dodržovat 90-sátku? I na přehledné rovince jedu 90, a nevidím v tom nic divného. Já jezdím denně 100km, ale to je přece jedno kolik kdo najede....
    1 bod
  10. nyní demontáž nosníku agregátu neboli stahovačku okna!postup též není nijak složitý,ale poprvý je to vždy alchimie 1.začneme tím že opatrně vycvakneme sponky které drží kabeláž k plechu stahovačky!je třeba velmi opatrně protože jsou velmi měkké a rády praskají 2.odpojíme hlavní konektor!pozor konektor má pojistku!! 3.vyloupnout gumové zátky,stáhnout okno do polohy kdy se v otvorech objeví šrouby!povolit šrouby co drží okno! 4.vytáhnout okno na horu!doporučuji tak 5cm od vrchu(kvůli zpětné montáži) a zafiksovat lep.páskou(klido kancelářskou) a stáhnout držák okna do polohy kdy se v otvorech objeví opět šroub držáku okna!!(při opětovné montážo spouštíme okno do držáku rukou a tudíž vidíme jak oknu zapadne do držáku!!) 5.dale se nabízí dvě možnosti a to bud se stahovačkou demontovat i celej zámek(vyšroubovat hvězdicovité šrouby v hraně dveří,demontovat kliku,pouzdro zámku..)) nebo pouze stahovačku,to znamená za jakým důvodem se stahovačka demontuje!já sem potřeboval jen demontovat stahovačku,tudíš jsem zamáčkll dva plastové nýtky do vnitř(dulčikem zatlačit do středu nýtku!při opětovné montáži nýtky je složité zpět zatlačit do stahovačky!!!) 6.vyšroubovat všechny šrouby,promáčknem gumové prachovky a nyní mužeme celou stahovačku odklopit a směrem nahoru ji vysunout ven a je to
    1 bod
  11. tak s těma kobercema je to nesmysl......, tak ty se ti nevysuší...nebo Ti na ně fouká horkej vzduch.....možná tak máš topení nastavený...ale to by jsi musel jet hodně dlouho....ale lepší je guma.....stačí tu vodu jen vylejt a je po problému....
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...