Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/23/13 ve všech sekcích

  1. Objevil jsem funkci "Tento příspěvek je skryt, protože jste se rozhodli ignorovat příspěvky od manfroto." Je to velmi dobrá funkce.
    4 body
  2. Ak budeš meniť každých 10 tisíc (čo je naozaj rozumné), tak by som nekupoval LL olej so schválením VW 504.00 ale klasickú VW 502.00-ku. Dôvod: Všetky LL oleje so schválením VW 504.00 majú zároveň aj VW 507.00, ktoré je určené pre naftové motory s DPF. A nakoľko sa jedná o motory s DPF, všetko to sú oleje triedy ACEA C3, a majú zníženú hodnotu TBN. Inak povedané, sú to mid SAPS, alebo dokonca low SAPS oleje. Znížená hodnota SAPS je potrebná iba kvôli DPF, ale nakoľko mi ich pri benzínových motoroch nemáme, je škoda si nekúpiť olej s normálnou hodnotou TBN. Samozrejme ak teraz (aj nabudúce) použiješ ten Castrol EDGE ktorý si písal, je to v pohode, je to dobrý olej, len tie low/mid-SAPS oleje sú primárne pre naftáky. Pozeral som sa či má Castrol ešte v ponuke nejakú 5W-30-ku ktorá by bola bez ACEA C3, ale nepochodil som. Ten olej ktorý bol, nahradili teraz iným, ktorý už je zároveň aj ACEA C3. Pozrel som sa aj na iné značky, a s viskozitou 5W-30 som našiel ešte Shell Helix Ultra AB, Valvoline SynPower a Valvoline SynPower MXL. Potom už iba oleje s inou viskozitou. Žiaľ, 5W-30 je taká typická "naftová viskozita" určená hlavne pre dlhé intervaly výmeny oleja.
    1 bod
  3. Ale tohle je oproti té Octavii příšernost.
    1 bod
  4. Abych řekl pravdu, já to mám z vás nejblíže a loni sem dorazil poslední Tak snad letos mi to vyjde a vyjedu dřív
    1 bod
  5. to príslušenstvo obsahuje (šrób kolesa vačky,hliníkové šróbky spodného veka bloku motora,šrób remenice kľuk.hriadeľa)
    1 bod
  6. Tak to já pojedu napřed, jestli chcete jet 110 pac minule se 90ka jevila jako super rychlost... A Koty ano Ozi už má nové vozítko... B-)
    1 bod
  7. Pridavam fotky z vymeny retezu: Novy retez je stejneho vzoru jako retez k olejovemu cerpadlu a podstatne lepsi zpracovani presnejsi provedeni Starej je odfusovanej a dal bych ho tak leda na kolo
    1 bod
  8. pěkné, až na tu bílou střechu , ta mi k tomu nějak neštimuje
    1 bod
  9. Já se potkan z Ozim a Hurikanem88 na benzine. Doufám ze mi kluci neujedete...:-)
    1 bod
  10. Žádný čidla na měření viskozity nemá... U motorů,které jsou z výroby na LL olej,můžeš směle přejít na pevný interval výměny,případně se vrátit zpátky na LL olej. U motorů z výroby na pevný interval výměny oleje nelze přejít na LL oleje. Staší si to přečíst v servisní knížce - alespoň já to tam tak mám.
    1 bod
  11. ale pekne vidno ze chlap mal zaplatene pridavne airbagy
    1 bod
  12. Ja viem, ale osobne som poznal niekoľko ludí, ktorý boli príkladným prijímacím technikom a takisto pár servisákov, ani jeden v autorizovanom servise už nepracuje a dôvod ? Môžeš byť dobrý ako chceš, môžeš sa snažiť ako chceš, plat ti tam nikto nedvihne. Konkrétne jednému môjmu bývalému kolegovi (predtým robil v autorizáku, super chalan, vždy so všetkým pomohol, komunikácia na vysokej úrovni, s vysokou školou technického smeru, aj sa vyznal, robil to preto, že ho to bavilo) povedali, že buď bude robiť za to, čo mu dávajú, alebo sa môže dvihnúť a ísť preč (čo aj spravil) lebo na jeho miesto vonku čaká ďalších 10. Tak nie je to celkom tak ako hovoríš (aj keď výnimky sa určite nájdu)
    1 bod
  13. BTW: Ja mam seriove 17" Cameloty a pohoda. Auto je obecne tvrdsi, ale i v OII jsem mel sportovni podvozek a 17" kola na leto, na zimu dokonce 18". Zadnej zasadni rozdil v komfortu jsem nezaznamenal.
    1 bod
  14. Snížit o 15? Tak to nejdřív musíš zvýšit o deset a pak mínus 15
    1 bod
  15. Pánové, nezlobte se na mne,ale to co tu tlachají někteří přispěvatelé, mne odrazuje vůbec toto fórum číst. Místo aby se tu konkrétně diskutovalo k danému tématu, tak se tu někteří pisálci "všeználci" znaží spíše o co největší množství příspěvků za každou cenu i když kecají úplné bludy a s tématem to nemá nic společného. Proč se toto téma jmenuje - ČEKÁNÍ NA RAPIDA ???
    1 bod
  16. ja uz fakt nevim,.... zamknete mi sem fakt moznost chodit,... vzdycky kdyz se sem podivam tak akorad zurim a jeden clen tady o5 rozebira nesmrtelnost chrousta !!!!!! manfroto: ............ radsi nemysli,.... u tebe to dopada v kazdem pripade blbe !!!!! Lukas79 sem daval celkovy pocet kusu registrovanych aut u nas,.... tudiz na nejake firemni se zde nehraje ! pokud nevis co znamena CELKEM, nepis !!!!!
    1 bod
  17. manfroto: Klidek, kdyz sam mlatis prazdnou slamu, nenavazej se do jinych. Pawouk tady na foru prinesl uz poradnou hromadu vecne/informativne prinosnych prispevku, coz se o tobe zrovna rict neda. Nebo jinak, dej mi odkaz na jedinej tvuj prispevek, kterej moje tvrzeni vyvraci.
    1 bod
  18. Zdar chlapi, s MPíčkem v Rapidu jsem měl možnost se svézt a velice mile mě to překvapilo, pokrok od HTP v jedničkový fabii (47 kw) je fakt velice znát, jak v projevu, dynamice i hlučnosti (zřejmě je rapid lépe odhlučněn), docela jsem čuměl Pro člověka, který jede po dálnici maximálně parkrát za rok (rozuměj výjimečně) a není zvyklý na více dynamickou jízdu bude tenhle motor 100% stačit. Prostě normální přibližovadlo s dostačující dynamikou. Popravdě mě to trošku vždycky udiví, jak se tenhle motor začne vždycky na fórech podhodnocovat-hlavně kvůli tomu, že u ostatních značek mají základní motory s podobným výkonem a kolikrát i horší dynamikou-třeba dneska jsem si četl test v SM - CLIO Grandtour - 1.2, 54 kW, zrychlení 15,4 s. A je kvůli tomu terčem posměchu? Myslím že ne. Ale u škodovky si na tenhle motor každej ukazuje prstem a už zdálky říká - naložíš tři lidi, něco dáš do kufru a do kopce to budeš tlačit tak tyhle povídačky neberte tak úplně vážně. Jasně, je to nejslabší motorizace, není to žádnej závoďák, ale budu se opakovat-na normální ježdění s minimem dálnic naprosto stačí. Kdo nevěří svezte se, taky jsem byl hodně překvapen
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...