Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/13/13 ve všech sekcích

  1. Dílenská učební pomůcka pro RAPIDa, kde jsou různé technické informace o něm. Jsou tam i některé užitečné informace, které se nějakým záhadným způsoben do manuálu pro uživatele vozidla nedostaly. Stáhnout zde: SSP95_CZ_web1.pdf
    3 body
  2. S OIII jsem najel přes 500km,jinak mám OII a rozdíl v řízení jsem žádný nepoznal. Tak nevím jestli to nebude tím mezikusem mezi sedačkou a volantem !
    3 body
  3. No mne osobně přijde ten modelovací program jak říkás jako jeden z nejlepsich konfiguratoru v současnosti. Navíc jak je vidět, neustále ho vyvíjejí a zlepšují...
    2 body
  4. Tak abych to uvedl na pravou miru. Legislativa vyžaduje automatickou nivelaci a ostrikovace světel v případě, ze světlomet dava vetsi světelný tok než 2000lm. Dnes běžné 35W xenony dávají cca 2800lm, běžná kvalitni žárovka H7 pak 1500lm. Xenonová výbojka 25W dává právě 2000lm z toho důvodu, aby nebylo potřeba výše uvedenych prvku a cena tak mohla byt příznivější. Porad je to o třetinu víc než žárovka a to neberu v uvahu příjemnější barvu světla a výrazně vyssi životnost. To jen k technické stránce věci.
    2 body
  5. to sice jo. ale kdyz se podivam na "cekani na rapida" abych zjistil kdo si co objednal, vypadne na me diskuze o svetlech. a pokud nekdo napise nejakou pripominku v odborne sekci, tak uz je to OT. tohle potom neni diskuze, ale nudny zverejnovani tech. dat, vcetne milionu fotek se spotrebou. to je ok, ale je tu par jedincu, kteri chteji prave diskutovat a nemaji bohuzel sanci.
    1 bod
  6. Jel jsem s OIII 1.2TSI, 1.4TSI, 2.0TDI DSG,a kratce s 1.6TDI....ani u jednoho vozu nebylo nutne korigovat smer, jen je treba si zvyknout na jiny ucinek posilovace. Motor, ze ktereho jsem doted nadseny je 1.4TSI, zkousel jsem co to da a absolutni spokojenost, zadni naprava je klasika, korekce rizeni zadne - kdyz nepocitam uhybne manevry na tom nasem tankodromu
    1 bod
  7. Nie je nic lepsie ako sa objednat na predvadzaciu jazdu, previest sa a potom filozofovat
    1 bod
  8. Anglie to nebude,je to indický Rapid,takže bych řekl,že Indie. http://www.google.cz/imgres?imgurl=http://img.aktualne.centrum.cz/458/92/4589204-skoda-rapid-indie.jpg&imgrefurl=http://auto.aktualne.centrum.cz/clanek.phtml?id%3D720946&h=340&w=400&sz=15&tbnid=ZFQV6vWYb4_qqM:&tbnh=105&tbnw=124&zoom=1&usg=__RsFkoLNl6eEFmAcjOvbqnwlYsr4=&docid=CO_2hHtg0mpWYM&sa=X&ei=z8WQUaW7HcOmtAbAooGgDA&ved=0CD8Q9QEwAw&dur=647
    1 bod
  9. No nevím,ale když jsem jel s OIII 1.6 TDI CR po dálnici (a ani jinde) jsem nic takového nezaznamenal - vůz držel směr bez nutnosti nějakých korekcí.
    1 bod
  10. Neodolám abych ti ondík neodepsal: Tys vytáhl na 2km 180?
    1 bod
  11. Twl,to musel být pacient... :smich:
    1 bod
  12. Nepochopim, jak clovek, ktery tyto xeny jeste ani nevidel, ba je nevidel ani svitit, coz ja narozdil od nej ano, dela na zaklade jednoho jedineho parametru takhle ukvapene zavery...chapal bych to jednou, ale to je co prispevek.
    1 bod
  13. Protoze se mi uz brzy snuluje dlouhodoba pamet PP (dosahnu 100 hodin provozu), pridavam aktualni data o spotrebe. Jak je videt ze srovnani se stavem v drive postunutem stavu ve 4300km, dlouhodoba spotreba se ustalila na 4,8l/100km. (Vypocet dle vzdalenosti a natankovanoho paliva vychazi na 4,86l/100km.) Spokojenost.
    1 bod
  14. Tak sem přidám jednu už skoro historickou, i když aktuálnost neztrácející...
    1 bod
  15. nyní demontáž nosníku agregátu neboli stahovačku okna!postup též není nijak složitý,ale poprvý je to vždy alchimie 1.začneme tím že opatrně vycvakneme sponky které drží kabeláž k plechu stahovačky!je třeba velmi opatrně protože jsou velmi měkké a rády praskají 2.odpojíme hlavní konektor!pozor konektor má pojistku!! 3.vyloupnout gumové zátky,stáhnout okno do polohy kdy se v otvorech objeví šrouby!povolit šrouby co drží okno! 4.vytáhnout okno na horu!doporučuji tak 5cm od vrchu(kvůli zpětné montáži) a zafiksovat lep.páskou(klido kancelářskou) a stáhnout držák okna do polohy kdy se v otvorech objeví opět šroub držáku okna!!(při opětovné montážo spouštíme okno do držáku rukou a tudíž vidíme jak oknu zapadne do držáku!!) 5.dale se nabízí dvě možnosti a to bud se stahovačkou demontovat i celej zámek(vyšroubovat hvězdicovité šrouby v hraně dveří,demontovat kliku,pouzdro zámku..)) nebo pouze stahovačku,to znamená za jakým důvodem se stahovačka demontuje!já sem potřeboval jen demontovat stahovačku,tudíš jsem zamáčkll dva plastové nýtky do vnitř(dulčikem zatlačit do středu nýtku!při opětovné montáži nýtky je složité zpět zatlačit do stahovačky!!!) 6.vyšroubovat všechny šrouby,promáčknem gumové prachovky a nyní mužeme celou stahovačku odklopit a směrem nahoru ji vysunout ven a je to
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...