Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/16/13 ve všech sekcích

  1. V manuálu k Fabii v kapitole "Jízda a životní prostředí" mám tuto hlášku: "Vyvarujte se jízdě se studeným motorem na vzdálenosti do 4 km." Je to tam zmíněno kvůli spotřebě paliva, ne kvůli pronikání benzínu do oleje.
    2 body
  2. lokalita suprová, jídlo vynikající a slušná obsluha a to, že si Clint (jakožto hlavní organizátor) nechce špinit auto dlouhým přejezdem a hlavně v době, kdy se ostatní scházejí na Benzinách kdesi v Praze, teprve vstávat se dá všechno pochopit - taky bych to tak dělal
    2 body
  3. Uvidim co na to reknou, ale dost vazne zacinam uvazovat o medializaci v televizi ,tohle neni normalni co se deje.
    1 bod
  4. ......Kdo jezdí kratší trasy než 4 km a taky v zimě tak se nesmí divit přibývaní benzínu v oleji........ já se z nich poseru, krásné výmluvy mají.....
    1 bod
  5. Ahoj mám vyměněné 4 vstřiky jezdím dále na další váhovou zkoušku. Dostal jsem ale odpověď z technického oddělení ve Škodovce. Kdo jezdí kratší trasy než 4 km a taky v zimě tak se nesmí divit přibývaní benzínu v oleji. Jde to přes pístní kroužky než se roztáhnou. Každý prodejce nejen Škodovky má povinost na toto majitele nového vozu upozornit. Tak zatím mám ujeto 200 km, ještě 1800 km a jdu vážit. Rysku na olejoznaku kontroluji zatím nejde nic poznat najedu to asi za 2 měsíce, tak pak se vyhodnotí a dám vědět. Díky této poruše mohu dělat dilera na prodej motorových olejů a taky chemika na analýzy benzínu v oleji, škoda, že tyto informace nemají profící ve značkových servisech. Myslím, že je to tragedie jak po odborné stránce je to u nás ubohé. Zařízení na vyhodnocení nečistot by měl mít každý menší servis a nemají to ani velké a značkové. Tak se zatím mějte a autíčka ať vám jezdí. Froggymu gratuluji k úspěšné reklamaci a zajímalo by mě jeho dilema jaké auto a hlavně s jakým motorem si koupi teď. Ahoj.
    1 bod
  6. Přijedou manželé z dovolené a zjistí, že jim mluvící papoušek protelefonoval 10 tisíc. Za trest ho příbijí za křídla na zeď. Jak tak visí, dívá se na druhou stranu a tam visí Ježíš na kříži a tak se ho zeptá. "Hej INRI, jak dlouho tu visíš?" odpoví: "2000 let". Papoušek se vyděsí: "Pičo, kam jsi volal?!"
    1 bod
  7. Zmlácená žena u doktora: "Pane doktore, manžel je strašně hodnej, ale jednou za čtrnáct dní vyrazí s kamarádama na pivo a pokaždé, když se vrátí opilej, tak mně šíleně zmlátí." Doktor : "Opravdu pokaždé vás zbije?" Žena: "Opravdu pokaždé." Doktor: "Fajn, předepíšu Vám heřmánkový čaj a jakmile vezme manžel za kliku, začněte ho kloktat." Po čtrnácti dnech: "Pane doktore, ten heřmánek opravdu zabírá, kloktala jsem a manžel si mě ani nevšimnul." Doktor na to: "Já tušil, že bude stačit držet hubu."
    1 bod
  8. A hlavně to místo dává srazu punc noblesy... než se někde motat na parkovišti u obchoďáku,nebo benzinové pumpy.
    1 bod
  9. No pokud chceš ty hadice sundat tak ti stejně nic jinýho nezbude než ty svorky sundat a pak sundat i hadici. Pokud je chceš vyměnit, tak stejně ty trubky bude nejlepší rozpojit. Takže si vem kanystr od kapaliny 5L na ostřikovače+ trychtýř (nějakej širší aby ti to nepřeteklo) a pod autem u levého předního kola vypustíš vodu kohoutem. Vše si v pořádku vyměníš a pak zase vodu naliješ. Nastartuješ a doleješ zbytek a máš hotovo ;-)
    1 bod
  10. Je pár indicii, jak by to šlo poznat, jestli je stočená. 68 tis.km by měla být jak funglovka. 1. Pokud je stočená tak o 100 tis. km, tak byly dělaný rozvody, tak se kouknout na řemen, aby měl rok výroby jako auto (+-, aby tam byl originál škoda) 2. Taky podle stavu uhlíků na alternátoru, je to 5 šroubu proměřit a je vidět kolik tam chybí materiálu. 3. Podle bordelu mezi chladičem v 68 tis. km, to tam musí být hodně čisté 4. Stav interiéru, hlavně jaký je rozdíl mezi místem řidiče a na zadních sedadlech, pokud to auto najelo 200tis.km za 4 roky a více, tak místo řidiče je v mnohem horším stavu než zadní místa, prohlídnout tapec 5. Zajet na geometrii, teď ti neřeknu co, ale na předních kolech se jeden parametr nedá seřídit, tak to je taky dobrý ukazatel opotřebení 6. Kontrola vzorku pne jestli budou původní a ve Francii nepřezouvají na zimní měl by být před smrtí, pokud jsou novější kola hloubka vzorku by měla být jak nová. Víc mě teď nenapadá, samo sebou projet to, startování na drc (studený i teplý motor), přejezd velké nerovnosti bez vrzání, maximální rejd volantem, projet dozadu a dopředu, nikde by nemělo nic loupat atd.
    1 bod
  11. No my snad sebou povezeme z Brna krásné počasí Ale, aby bylo to nej, to musí dovézt všichni Bája
    1 bod
  12. 1 bod
  13. Pohledej, protoze kecas :-) Ze to tam mohli dat je pravda, ale jako obvykle si k tomu pridavas hovadiny.
    1 bod
  14. Ofic by malo byt toto, ale ruku do ohna za to nedam
    1 bod
  15. Pánové není tady nějaký odborník který by se chtěl podělit o své vědomosti?
    1 bod
  16. pekné preľadenie z témy o nápise na 5.dverách do odboru elektrikárskeho...to skandynama poteší a určite aj poučí
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...