Je pár indicii, jak by to šlo poznat, jestli je stočená. 68 tis.km by měla být jak funglovka.
1. Pokud je stočená tak o 100 tis. km, tak byly dělaný rozvody, tak se kouknout na řemen, aby měl rok výroby jako auto (+-, aby tam byl originál škoda)
2. Taky podle stavu uhlíků na alternátoru, je to 5 šroubu proměřit a je vidět kolik tam chybí materiálu.
3. Podle bordelu mezi chladičem v 68 tis. km, to tam musí být hodně čisté
4. Stav interiéru, hlavně jaký je rozdíl mezi místem řidiče a na zadních sedadlech, pokud to auto najelo 200tis.km za 4 roky a více, tak místo řidiče je v mnohem horším stavu než zadní místa, prohlídnout tapec
5. Zajet na geometrii, teď ti neřeknu co, ale na předních kolech se jeden parametr nedá seřídit, tak to je taky dobrý ukazatel opotřebení
6. Kontrola vzorku pne jestli budou původní a ve Francii nepřezouvají na zimní měl by být před smrtí, pokud jsou novější kola hloubka vzorku by měla být jak nová.
Víc mě teď nenapadá, samo sebou projet to, startování na drc (studený i teplý motor), přejezd velké nerovnosti bez vrzání, maximální rejd volantem, projet dozadu a dopředu, nikde by nemělo nic loupat atd.