Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/05/13 ve všech sekcích
-
Tak už je mě to jasné s ukazatelem teploty na maxidotu. Tady je vysvětlení. http://forum.skodahome.cz/topic/45274-zmena-servisniho-intervalu/?p=768349 Snímač teploty oleje G266 je u QG1 a QG2, ta má přípravu na prodloužený servisní interval, tudíž i snímač G266. Když má někdo QG0, nemůže mu maxidot ukazovat teplotu oleje.3 body
-
jipol57-tak ja nevim, ale nechapu, proc bych si nemel nechat vrtat nekym jinym v aute,.. ono tem, co maj zazemi, maj pripravky, maj zkusenosti, tak tem se to keca, ale dokazes pochopit, ze valna vetsina lidi parkuje venku, dela uplne do jinyho oboru nez jsou auta a na aute umi tak max. nafoukat kola a dolit vodu do ostrikovacu? Proste si najdu nejakeho sveho mechanika-dam na doporuceni, podle fora atd.. a k nemu jezdim s autem.. nebo skoncime tak, ze si budeme sami pect chleba, protoze v obchode je osizen, budeme pestovat kravy na mliko, protoze z obchodu je plny buhviceho, budeme si delat vlastni maslo, uzeniny, atd atd.. zase z toho nedelejte kovbojku, spousta lidi si kupuje jete vyhrkane auta, stocena, opravena po havarce a nevadi jim to, nebo spis vadi, ale stejne s tim nic neudelaji.. ja si koupil novy auto, vozim ho do servisu, mam na to uctenku a pokud bych nekde videl nejaky problem, tak s tim do toho servisu zajedu znovu a zjebu je na 3 doby... mne se proste s olejem patlat nechce a zijeme v 21 soleti, takze si myslim, ze 500kc za vymenu oleje a filtru v servisu snad muze dat kazdej, nebo to jsme takovi chudaci? valna vetsina servisu akceptuje zakaznikem doneseny olej, takze jaka je cena za praci, razitko v servisce? dle me par stovek.. nebo si tu budeme vsichni donekonecna vykladat jak nas vsichni v servisu sidi, jak nam lejou blbej olej do auta a podobny povidacky a la muj kamos vykladal a mimu znamymu se to stalo? a presne jak to pise pawouk-auto je jen pixla zeleza,tak to tu tak neprozivejte..2 body
-
JirkaBrno napsal: Publikováno 03. listopad 2012 - 18:58 tak nakonec nakoupeno v albertu..5W40 magnatec C3 , puvodni cena 350, koupeno v akci 179 korun.. Tak proč si ho tam kupoval když je to v servisu tak výhodné......1 bod
-
A ještě něco k registracím za květen: Citigo - 344ks a podíl 55% v rámci třídy (loni 165ks), pouze jedno Citigo bylo registrováno s pohonem na CNG Fabia - 1168ks (loni 1604ks, podíl v rámci třídy je ale prakticky totožný, registrace v rámci třídy klesly z 19,5tis. na 13,5tis.), naftu měla necelá stovka aut Roomster - v květnu se dostal zpátky na první místo s 340ks (loni 390ks), z toho jen 3ks nafta Rapid - registrováno 709ks, z toho 580ks benzinu (Toledo 51ks) Octavia - jen 1223ks, z toho benzinu 265ks (loni 2023ks) Superb - 380ks, z toho 343ks nafta, loni v květnu bylo velmi vysokých 535ks, 39% všech Superbů mělo pohon 4x4 Yeti - 342ks (loni 388ks), z toho 209ks nafta, pohon 4x4 u 38,6% Pokles Fabie tedy víc než dvakrát vyrovnalo Citigo a Rapid. Octavia ale zahučela o 800ks. Jinak pro zajímavost, vcelku potěšitelný je výsledek Leonu - 189ks.1 bod
-
Silné auto si představuji jinak. Ten vzduch se k chlazení brzd dostane jinudy. To spíš tuzingem zavání dvě koncovky výfuku, když pro diesel má výfuk jen jeden tlumič/jednu větev výfuku. Takže u něj bude druhá koncovka falešná...1 bod
-
Křídlo se mě nelíbí, to už jsem ale napsal na předchozí stránce. Celkově se mě víc líbí kombík.1 bod
-
V tomto videu ich mozes vidiet nazivo http://auto.idnes.cz/video-skoda-octavia-rs-06r-/ak_aktual.aspx?c=A130605_150046_ak_aktual_fdv1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ještě to doplním jedním dotazem: Mohu nechat auto servisovat v Anglii v případě, že nastane servisní interval např. 75tis KM ? Kdy se jedná pouze o malou servisní prohlídku (olej,filtr) Odpověď dle Vámi dodaných informací se jedná o vozidlo s pevným servisním intervalem výměny oleje 15000 km nebo 1 rok. Jelikož prodloužení záruky mobility se provádí v rámci servisní prohlídky, tj. každých 30000 km nebo po 2 letech, nebude mít provedení odpovídajících servisních úkonů při 75000 km (výměna oleje + filtru a kontrola brzd) u autorizovaného partnera v Anglii žádný vliv na platnost záruk. Následující servisní prohlídku po ujetí 90000 km je však pro splnění podmínek prodloužení záruky mobility nutno provést u autorizované opravny v ČR.1 bod
-
Ahoj Jelikož jsem zde tohle téma nenašel se specifickou odpovědí tak jsem se dotázal do ŠA a možná bude i pro ostatní odpověď důležitá. Jednalo se mi o provoz vozidla v zahraničí a jak postupovat v případě reklamací a záruky mobilty: Vážený pane XX dne 29.5.2013 jsme obdrželi Váš dotaz, týkající se podmínek prodloužené záruky a záruky mobility Vašeho vozidla ŠKODA v zahraničí, konkrétně v Anglii. K Vašemu dotazu Vám sdělujeme, že dobu platnosti základní dvouleté zákonné záruky je zajištěna uznatelnost záručních oprav i v zahraničí. Pokud nebude reklamovaná vada odstraněna bezplatně, je třeba uhrazené náklady uplatnit u svého autorizovaného servisního partnera ŠKODA v tuzemsku, který Vám tyto náklady po předložení účetního dokladu o platbě proplatí v aktuálním měnovém kurzu. Toto se vztahuje i na dobu trvání prodloužené záruky, tedy ve třetím a čtvrtém roce provozu vozidla, kde by bezplatné provedení opravy v zahraničí bylo spíše výjimkou, neboť se jedná o záruku smluvní, uzavřenou v rámci území ČR. Tyto informace jsou uvedeny v podmínkách prodloužené záruky, viz. odkaz (http://www.skoda-auto.cz/sitecollectiondocuments/skoda-auto/mam-vuz-skoda/zaruky/prodlouzena-zaruka.pdf). V případě využití služeb záruky mobility, kontaktujte prosím v zahraničí vždy českou centrálu ŠKODA Assistance, na telefonu +420 236 090 002. Ta se o Vás v době trvání záruky mobility postará a poskytne veškeré služby a podporu, na kterou máte z titulu této záruky nárok. Vzhledem k uvedeným skutečnostem bychom doporučili nadále vykonávat pravidelnou údržbu prostřednictvím Vašeho kmenového servisu v České Republice, neboť jedině tak je možné zaručit další prodloužení záruky mobility za podmínek uvedených na našich stránkách (viz. link níže) a provádění bezplatných oprav v případě uznaných reklamací v době trvání prodloužené záruky. Link: http://www.skoda-auto.cz/mam-vuz-skoda/zaruky/zaruka-mobility V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat.1 bod
-
jj, cierne zrkadla boli niekedy vysadou lacnych verzii, cierne kolesa vyzeraju z dialky ako plechace...1 bod
-
Typek poslal fotky aspoň (přidal jsem je do prvního postu), zkusim ted obeslat nejake vrakoviste apod. Uvidime..1 bod
-
Keď zapneš šedú mozgovú kôru, tak rýchlo dospeješ k tomu, že jediný spôsob ako môžeš presne počítať spotrebu, je buď tankovanie do plna, alebo vyjazdenie nádrže do sucha. V ostatných prípadoch ti tam vždy ostane jedna neznáma premenná, ktorá ti bude výpočet priemernej spotreby silno skresľovať. P.s.: Práve teraz som zapísal na spritmonitor.de svoje posledné tankovanie, a konečne som dosiahol dlhodobý priemer 7,00 litra na 100 km (za 30 tisíc km). P.s.2: Viem, je to veľa, ale prvých 10 tisíc km som skôr pretekal ako jazdil. Pravidelne 150-180 km/h na diaľnici a jeden trackday. Ak pozriem priemer iba za posledné mesiace keď jazdím slušne, tak aj vrámci mesta sa zmestím do 6 litrov. :-)1 bod
-
Froggy, minule ti informace nebyly po chuti a byls chytrej jak rádio. Co ta změna? Pro ostatní - začalo objednávání podle nového prodejního programu, dodávky budou po srpnové závodní dovolené. Tato auta už budou mít upravený interiér (přístrojovka, dekorační lišty), přibude dřív avizovaná 66kW varianta TDI, nové mimořádné výbavy (viz třeba Rapid Sport) a několik dalších drobností. Kdo by chtěl stihnout Rapid za stávajících podmínek, musí hledat několik kusů skladových aut nebo zkusit koupit dealerem naobjenané auto. Hodně brzy se představí spaceback1 bod
-
To je nemilé.. Snad ti to stihnou vyrobit, než se změní ta výbava. Hodně štěstí. :-)1 bod
-
Tankuj pokud možno u stejného stojanu a vždy do vypnutí pistole. Až těch tankování budeš mít desítky,nějaké nepřesnosti v jednotlivých tankováních se "srovnají". Na jedno tankování to skutečně přesně nezjistíš. Nikdy se ti nepodaří nabrat stejné množství paliva - je v tom mnoho proměných. Musel bys jinak vždy tankovat úplně do plna,abys viděl hladinu paliva. Jinak k výpočtu spotřeby slouží mnoho internetových aplikací a stránek. Stačí tam zadat potřebné údaje a výpočet máš hned. Např. http://www.spotreby.cz/ http://www.spritmonitor.de/1 bod
-
Tak, abych to tu nějak uzavřel. Na diagnostiku jsem to nedal a sehnal jsem páčky s ovládáním PP za 200 Kč. Dnes jsem je vyměnil a funguje to. Dnešní výměna oproti té první byla rychlá, když vím kam mám hrábnout, co povolit, tak je to během chvilky. Takže tam buď PP byl a někdo vyměnil páčky nebo jak psal Ekkar, si to předchozí majitelka chtěla nechat dodělat, ale nedošlo to až do finále. Každopádně tam teď PP je a funguje. Stálo mě to 254 Kč a můj čas, ale aspoň jsem se zase něco naučil. Myslím si, že to byla snadnější varianta než se otravovat s reklamací. Tím to končím a ještě jednou všem děkuji za rady a nabídnuté pomoci.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Mam taky nazor, ze ked Hella alebo AL venuju miliony a mesiace vyvoju a testovaniu v svetelnom tuneli - tak tieto cinske sa im asi nevyrovnaju Proti zadnym tuningovym svetlam nemam nic, ale predne by som nemenil...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
U automatiky je "doživotnost" převodového oleje ještě větší nesmysl než u mechanické převodovky - pokud to nechceš ve 150ti tisících hodit ze skály . Třeba tady je o tom zmínka... Jinak mechanická má kontrolní šroub, automat ne?1 bod
-
1 bod