Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/04/13 ve všech sekcích

  1. Tak já bych tuto diskusi o olejích ukončil, protože se to nikam neposunuje a opakuje se pořád to samé dokola. Ať si každý mění olej dle své preference.
    3 body
  2. , a co cekas ze bude reditel firmy o svem vyrobku rikat? Ze je to nespolehlivy shit, o ktery by si ani kolo neoprel? Naprosto stejne kecy rika reditel Skodovky ci jakekoliv jine automobilky.
    2 body
  3. Tisková zpráva Škody Auto k akci Hojandé: Vozy ŠKODA nově také v autosalonech korejské konkurence ​› Exkluzivně během září 2013: Automobily z Mladé Boleslavi nyní v některých autosalonech korejské značky › Kvalita a přednosti modelů Rapid a Octavia Combi v přímém porovnání s konkurencí › ŠKODA potvrdila pozici nejprodávanější značky v České republice ​Mladá Boleslav, 4. září 2013 – Automobily ŠKODA jsou zajímavé i pro prodejce jedné z korejských značek. V rámci této zvláštní propagační akce dorazily do některých autosalonů Hyundai kvalitní a především originální české vozy – ŠKODA Octavia a Rapid. ​„Osobní zkušenost s vozem nejen smontovaným, ale i vyvinutým na území České republiky, je nenahraditelná, proto je zajímavé sledovat, jak vedení českého zastoupení korejské značky poskytlo k propagaci našich vozů své autosalony,“ říká Vítězslav Pelc, PR manažer prodejní organizace ŠKODA AUTO Česká republika. „Je to vstřícný krok nejen vůči našim potenciálním zákazníkům, ale také symbolické gesto vůči 26 000 Škodovákům pracujícím ve výrobě, vývoji, prodeji a servisu, kteří stojí za úspěchem naší značky.“ Propagační akce probíhá v režii českého zastoupení korejské značky. Importér některým svým dealerům finančně přispěl na zajištění vozů ŠKODA Rapid a ŠKODA Octavia. Ty jsou pro potřeby této akce prezentovány přímo vedle vozů korejské značky Hyundai. Tato obchodní strategie je na českém trhu uplatňována poprvé. „Překvapuje nás nadšení pro věc a rychlost, s jakou české zastoupení korejské automobilky dokázalo najít prostor pro prezentaci našich vozů,“ říká Vítězslav Pelc. Zejména časová tíseň podle něj však stojí za některými nedostatky, které srážejí celkový efekt této jinak zajímavé myšlenky: „Drobným zaváháním je dosavadní neschopnost zajistit vozy ŠKODA v odpovídajících výbavových stupních vůči konkurenčním. Prodejci Hyundai tak neprezentují, jak vypadá skutečně výhodná nabídka vozů ŠKODA. Návštěvníci autosalonů tak můžou být ochuzeni o nejnovější trendy v oblasti techniky a výbav, které nabízíme. Na druhou stranu mohou alespoň nerušeně ocenit nabídku místa pro posádku a zavazadla nebo praktické detaily, kterými Octavia a Rapid vynikají.“ ŠKODA AUTO v současnosti neuvažuje o tom, že by ve svých autosalonech v České republice podpořila předvádění vozů konkurenčních značek. „Pokud bychom se v budoucnu pro něco takového přeci jenom rozhodli, jako jednička na trhu bychom v rámci férovosti šli do porovnání s někým ve stejné ‚váhové kategorii‘, tedy spíše do srovnání s kvalitními německými vozy,“ doplňuje Pelc. ŠKODA AUTO je dlouhodobě nejprodávanější značkou na českém trhu s podílem kolem jedné třetiny. Celkově je také nejoblíbenější značkou českých privátních řidičů i firemních zákazníků. Nejúspěšnějším modelem značky je Octavia: každé desáté auto, nově registrované v ČR, nese na zádi právě toto jméno. Rostoucí oblibu si získává i Rapid, který dominuje nižší střední třídě s téměř dvojnásobným náskokem před modelem Hyundai i30. Obdobně si vedou i další modelové řady mladoboleslavské značky. V konečném součtu se během prvních sedmi měsíců letošního roku domácí řidiči rozhodli pro 28 078 vozů s okřídleným šípem na kapotě. ŠKODA AUTO se v roce 2012 podílela 7,3 % na celkovém exportu České republiky. Jen za poslední dva roky odvedla na dani z příjmu právnických osob do státní pokladny České republiky částku ve výši 5,780 miliard korun. Od roku 1991 investovala ŠKODA AUTO v České republice více než 250 miliard korun, převážně do nových modelů, do výzkumu a vývoje i do rozšiřování výrobních kapacit všech tří českých závodů.
    2 body
  4. Vím ,že je to vlákno o OIII ale ještě musím napsat. Tu korejskou pětiletou "komplexní" záruku bych (ne)chtěl vidět na vlastní oči. Nedivil bych se kdyby jsme nakonec skončili u prorezavění karoserie směrem ven. O motorech nemá cenu vůbec hovořit. Nejsilnější nafta v podobě 1.7 do i40 je parodie na svižnou jízdu (dokládají i recenze) Co se týče motorů nemohou se s německou přesností a progresí zatím měřit. Ono je to také o tom ,že kdyby tady byla pořádná kupní síla jako v Německu musela by škodovka vyrůst nejméně o dvě třídy výš nebo by prostě zanikla a kupovali by jsme si všichni mergly- audi-vw-bmw. Jinak řečeno "škoda-auto" ukazuje jen zlomek toho jak by mohla vypadat a co by mohla dokázat ,kdyby neměla "svázané" ruce Kdežto hyundai beží celej upocenej na plnej výkon a víc toho v rukávu už prostě nemá. Všechno bude záležet jek se bude dařit naši ekonomice a zemi jako takové. Buď jednou skončíme všichni u korejců kvůli ceně (země třetího světa) a nebo se to někam posune a škodovka bude muset na úroveň německých aut ze vším všudy. Doufám v to druhé.
    1 bod
  5. Bojlere,a nezdá se ti to dětinské? Mě tedy ano. A nehodné kultivované diskusi,když pominu manfrota. Nezajímá mě jak se to čte,ale jak se to píše...
    1 bod
  6. Víš co? Přesuň se tedy na forum aut,na které máš,když je ti škodovka drahá. Mnoho členů by to jistě přivítalo.
    1 bod
  7. sme v sekcii 1,2 HTP,takže počítam,že má tento motor
    1 bod
  8. Abych byl upřímný, nemůžeme říct, že je Hyundai vyloženě špatné auto, záleží na preferencích člověka, který si chce koupit auto. Pro mojí mámu, který je jedno, jak je motor výkonný a jaké má auto jízdní vlastnosti a jde jí hlavně o cenu a výbavu, tak bych jí H klidně koupil, protože vím, že to auto najede za 10 let 100 000 km a nebudu muset řešit žádný servis. Ale pokud bych se na to podíval ze svého pohledu, kdy chci výkonný motor a relativně kvalitní jízdní vlastnosti + jednoduchost servisů a spokojím se s celkem základní výbavou, tak bych radši fakt koupil koncern VW. Nemyslím teď zrovna škodovku, ale klidně bych bral VW i Seata. Bohužel Seaty mají menší kufry u stejného auto jako škodovka a VW jsou zas moc drahé. VW Polo za 350 000 kč je celkem dost To je tak
    1 bod
  9. Kez by se stalo nejprodavanejsi znackou. Pak by konecne koncern musel zlevnit. Ted nema zadny duvod.
    1 bod
  10. Ty jo, já vím co to je. Asi byste oba měli přestat hulit ten matoš Pak to bzučení a načítání cédečka v motoru přestane
    1 bod
  11. tak jsem se svezl a zde jsou první dojmy z jízdy s OIII RS 2.0 TDI DSG 1) interiér-exteriér design super (i v té zelené barvě která se zrovně mě moc nelíbí) ty zadní koncovky výfuku jsou opravdu divné když je to jen na jedné straně, ale aby to člověk viděl, musí se sehnout a dívat se opravdu z blízka ) interiér kvalitně zpracovaný, výplně dveří mi nepřišly nějak divné perfektní sedačky (skvěle drží tělo, nekloužou). Dokonce i vzadu jsou celkem dobré, mají dostatečně vysoký opěrák. Líbí se mi ovládání sklápění sedaček z kufru skvělá navigace a nastavování detailů, super velký display, hezký maxidot a budíky volant absolutně nemá chybu, díky perforování tolik neklouže černý strop také super 2) jízda auto mělo najeto 5.050 km, takže motor už trochu zajetý (si dovedu představit co s tím každý dělá). jel jsem nejdříve na Ještěd, takže zatáčky, auto perfektně sedí, volba jízdních profilů funguje dobře, při sport režimu DSG auto okamžitě reaguje a jde pěkně za plynem. Tlumiče jsou hodně tvrdě nastavené (nemám možnost porovnání s OII RS), na dírách ale drží stopu brzdy jsou famózní, perfektně dávkovatelné a super účinek motor ale nechtěl točit i při sport režimu více než nějakých 4400 ot/min, což se mi zdálo málo (můj passat 3C 125 kw CR točí téměř 4900 ot/min.) motor je celkem tichý, při sportovním režimu se nijak zvlášť neprojevuje (bohužel testované auto nemělo VRS Mode, takže tam nebyl ten sound generátor, což je fakt škoda, protože na to jsem se těšil) celkové dojmy srovnávám se současným vozem (Passat 3C Variant 125 kW CR DSG R-LINE), kde mám maximální výbavu vč. adaptivních tlumičů DCC, ACC tempomatu, 18" alu Co se mi oproti mému autu nezdálo: v kabině nad 150 km/h výrazně vyšší hluk (buď jsou slabší skla nebo to dělají ta velká zrcátka, ale asi ty skla) podvozek je opravdu tvrdý, jako když si u DCC dám SPORT a nechám ho tam, což běžně nedělám, jezdím na normal, jen když potřebuji, jedu na SPORT takže při běžné jízdě po našich silnicích je to celkem znát, jak je to tvrdě nastavené. kdyby RS měla DCC, podvozek by byl skvělý díky absenci el. ruční brzdy není automatický auto hold, ale pouze auto hold do kopce (na křižovatkách na semaforech dobrá věc, která mi teda chybí). sound system Canton zaostal opravdu hodně za mým očekáváním = subwoofer hraje dobře, repro ve dveřích oproti VW Sound opravdu nic moc (to nemluví o Dynaudio, které hraje ještě lépe) Neměl jsem moc času, ujel jsem cca 50 km s celkově velice kladným dojmem a musím říct,že každý se na RS podíval tak teď už se jen těším, až mi dorazí má RS....
    1 bod
  12. Akorad ze u Hnujdaje zapominak srovnavat motory, ty jejich slaboty bez Nm. Maji porad co dohanet. Vybava neni vsechno.
    1 bod
  13. Tak ale co chces do reklamy dat jineho, nez to v cem vynikas nad konkurenci. Hyundai ted stavi reklamu na cene a lepsi vybave, v cemz nad Skodovkou vyhravaji s prehledem. A to tak o 3 tridy. Ve stejne vybave je mezi I30 kombi a Octavii rozdil 200-300 tisic, pricemz nekterou vybavu Octavie ani nenabizi. I30 kombi ve zcela maximalni vybave uplne se vsim (kuze, navigace, el. sedadla, multilink u vsech motorizaci, o 3 roky delsi zaruka.......) sezenes s nejslabsim motorem od nejakych 475000. U O3 je za tu cenu nejslabsi Elegance navic pouze v liftbacku, jejiz soucasti neni prakticky nic. Pokud jsou vrcholem vybavy 4 elektricka okna a automaticka klima, tak je to proste snadny terc pro konkurenci. Tim ale vubec netvrdim, ze by snad mela Skodovka zlevnovat. Pokud to lidi masivne kupuji i za soucasne ceny, tak to maji evidentne nastaveno dobre.
    1 bod
  14. Po Brně je ideální jezdit kolem šesté ranní, to nestojíš na každé křižovatce
    1 bod
  15. Tak o nápravě to asi nebude, když už FI nosila 1.9TDI. Je to určitě o segmentaci nabídky...chceš 2.0TDI, připlať si za OIII
    1 bod
  16. Blby je to jen z pohledu skodovkare. Jinak mi to divny neprijde. Pokud tam nedochazi k pospineni znacky tak to je v poradku. I kdyz pokud se odvolavate na konkurenci tak si nejsem jistej. Hold jina doba. Ono to ty skodovce prospeje. Nic proti, ale je fakt ze nabizi holotu za ceny plnych vybav jinych znacek.
    1 bod
  17. BTW: jsem rad za klimatronic a park. seznory.
    1 bod
  18. 1 bod
  19. dneska jsem si dal po dlouhé době cestu v Brně, najeto 19km, prům. rychlost 20 a spotřeba 8,3. ještěže nemusím jezdit přes město :-)
    1 bod
  20. To Drizzy: Mrkni na bazoš, myslím, že jsem tam viděl min. 3 kousky v nabídce.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...