Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/15/13 ve všech sekcích

  1. paket Challenge pro výbavu RS - za 13 200Kč (manuální převodovka) a 8 700Kč (DSG) k výbavě přibývá: kola z lehké slitiny GEMINI 7,5J x 18" - černé provedení ovládání radia a telefonu na volantu (pro manuální převodovku, automat má standardně) bluetooth handsfree (pro manuální převodovku, automat má standardně) stopky na maxidotu "PERFORMANCE MODE SELECTION" designový paket (rámeček masky a vnější zpětná zrcátka v leskle černé barvě) prahové lišty "Challenge" paket "Sport look" - za 12 900Kč (liftback) a 14 900Kč (combi) k výbavě přibývá: spoiler na pátých dveřích (liftback) nebo střešní spoiler (combi) černě lakovaná zpětná zrcátka a lišta na předním nárazníku sada folií s texturou karbonu na bočních a pátých dveřích nelze kombinovat s černou Magic a motorizací 1.8TSI Octavia Greenline s motorem 1.6TDI/81kW 6stup. mech. - vychází z výbavy Ambition cena o 18 000Kč vyšší oproti 1.6TDI/77kW 5stup. mech. ve stupni Ambition liftback i combi nelze využít paket Plus rozdíly ve výbavě v základní výbavě corner mlhovky spojler na kufru sportovní podvozek startstop, rekuperace, ekofašistické úpravy odpadá: výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce a nastavitelné bederní opěry na předních sedadlech kola pouze 15 palců místo šestnáctipalcových nelze volit výbavu front asisstant, adaptivní tempomat, rezervu, chrompaket, tažné zařízení, panoramatickou střechu atd. atd. Octavia - změna výbavy sportovní podvozek - navíc je nyní systém XDS, cena o 400Kč vyšší Octavia - odpadnutí safe systému, zůstává u alarmu (navýšení ceny o 500Kč) Octavia - ACA (adaptivní tempomat a front assistant) nově k dispozici pro 1.2TSI/63kW a 1.6TDI/66kW Octavia - zvýšení ceny navigace Amundsen o 1700Kč Octavia - odpadá výbava příprava pro telefon (aftermarket), nově je k dispozici bluetooth handsfree v základní variantě dostupné i pro výbavu Active Octavia RS - kola 19 palců v nabídce za 10 000Kč, náběh nezávislého topení Octavia Combi - zdražení chrompaketu o 800Kč
    2 body
  2. Kokto opravdovej orgasumus je rs6 v kombajnu, ale to je jen pro velky kluky:-P ps jednu jsem potkal v Cakovicich pred globusem a ma opravdu monstrozni brzdice jak ve predu tak vzadu...
    1 bod
  3. Ozák nemůže strachem usnout, zdá se mu o půlmetrových závějích, jak se jeho myslivec brodí na letních 19" kolech zasolenou silnicí
    1 bod
  4. Skoda mohla udelat reklamu ve stylu jak z kufru vyskace 5 sikmookych korejcu a nad tim slogan objem nicim nenahradis
    1 bod
  5. Právě že na to mluvčí Š-A luxusně reagoval, že děkují Hyundai za reklamu zdarma a lidi ocení opravdu kvalitně dílensky zpracovaná auta co uvnitř vypadají sice strozeji, ale alespoň ne jak autobusy někde v Pakistánu ověšené a olepené cinkrlaty. Světla vytažená přes celý blatník jak ksicht po liftingu a i vnitřek vylepšený spoustou záhybů a ohybů plných chaosu. A to nemusí být jen H a K, ale i Ford Focus je podobná epizoda. Kažý ať si koupí co chce. Vše je otázka vkusu. Mám kamaráda co pojezdil jako já většinu značek aut a oproti mne má výhodu, že není vyloženě nakloněn k Š-A a říká zajímavou myšlenku směrem ke Korejcům. Hyundai kupují ti co se neshrabali na Octávku, ale chějí být frajeři jak mají novou kisnu . A to Jiří doslova žral Peugeota...
    1 bod
  6. Z te kampane Hjundaj (ci jak se ty ludry jmenuji) proti Skode je mi soufl.. Ale kazdopadne Skoda mohla a mela vyjit s nejakou VTIPNOU a trefnou protiakci na ucet Hjundeee. No, nekdo to odskakat musel..
    1 bod
  7. V rádiu, tedy zde ve VAG-u, v podstatě nic. Jestli jsi tam Symphony měl dosud a hrálo, tak nic. Jinak pro vysvětlení: X x x x x - 0- verze pro Evropu - nic neměníš, je to jasné x X x x x - 0- základní nastavení - taky tak x x X x x - 2- Možné reproduktory 2 4- Možné reproduktory 4 - podle toho kolik reproduktorů máš. Jen v předu = 2, i v zadu = 4 x x x X x - 0- DSP NE, 2- DSP ANO - nevím, nechat tak x x x x X - 1- Aktivní anténa, 3- CD + aktivní anténa, 5- LCD v přístrojové desce + aktivní anténa, 7- CD + aktivní anténa + LCD v přístrojové desce - podle výbavy: - Aktivní anténa - anténa napájená po kabelu (standardně ve Škodovkách) - CD - instalovaný CD měnič - LCD v přístrojové desce - Maxidot Ty hlavně potřebuješ v Menu rádia nastavit PHONE IN. V podstatě to nemá na nic vliv, jen se Ti bude na displeji při hovoru zobrazovat nápis PHONE. Něco jiného by bylo pokud bys Parrota zapojil pomocí toho zeleného Mini ISO konektoru (zde se nezapojuje ta část kabelů s velkými ISO pro reproduktory). Tehdy se uplatní i koncový stupeň rádia a hlasitost hovoru v reproduktorech pak nastavuješ knoflíkem na rádiu. Při zapojení přes ISO, hlasitost hovoru řídí jen Parrot. V kontextu předchozího odstavce pak samozřejmě ztrácí smysl další položka v Menu rádia - PH VOL. PS: Já to zapojení přes zelený Mini ISO zkoušel a nějak jsem to nerozchodil. V podstatě tam není co splést, v nastavená rádia taky není co zmrvit a přes to jsem to nerozchodil i když na Dieselpower někdo psal, že mu to chodí. PS2: "Melo by to byt tedy DSP ano? Díky" - sakra, nasadil jsi mi brouka do hlavy. I když se mi moc zdá, že jsem někde na popis této položky kódování narazil a s HF to nemělo mít souvislost Nicméně Tebe to trápit nemusí.
    1 bod
  8. Umyl jsem to přípravkem na skla z benzinky z 70 Kč a od té doby klid a nic se už nemlží (cca 3 týdny). Takže tak.
    1 bod
  9. Hojte chlapi, měl jsem ten samy problém s otevřeným popelníkem, včera už mi to nedalo tak jsem podle tohodle návodu rozebral celou loketní opěrku, vytáhl kaslík a opravil ten plastový nesmysl, vypálil jsemdo něj jehlou otvor a napasoval jsem tam stejně velký a široký železný čep, vše teď funguje jak má. Tenhle návod můžu jen doporučit.
    1 bod
  10. hele naschvál jsem to dnes třikrát zkoušel a normálne se to zabouchlo v pohodě...a to sem s tím ani netřískl jenom pustil ...dělá to prostě jen někdy...asi záleží i na rozdílu teplot venku a vevnitř, hustotě vzduchu a vlhkosti venku a vevnitř a zda v tom autě někdo seděl a tím pádem tam bylo ještě míň místa na stlačení vzduchu
    1 bod
  11. Jako se vším, koupíš si nové auto, ale nic na něj.
    1 bod
  12. Já bych si za ten multifunkční volat k Boleru na tvém místě připlatil. Pokud budeš mít BTHF je příplatek 1000Kč. Například přepínání skladeb uložených na SD je pohodlnější, mně osobně nepřijde moc pohodlné přepínat je na displaji, odvádí to pozornost od řízení. Dále se na něm dá pohodlně listovat v Maxidotu. A příplatek 500kč za hlasové vytáčení bych při ceně auta neřešil.
    1 bod
  13. Ptal jsem se u JELÍNKA v SrbicÍch (autorizovaný prodejce) a tam mi bylo řečeno že lze objednat ale pouze celý airbag i s vypÍnačem za cca 5000 kč.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...