V rádiu, tedy zde ve VAG-u, v podstatě nic.
Jestli jsi tam Symphony měl dosud a hrálo, tak nic.
Jinak pro vysvětlení:
X x x x x - 0- verze pro Evropu - nic neměníš, je to jasné
x X x x x - 0- základní nastavení - taky tak
x x X x x - 2- Možné reproduktory 2 4- Možné reproduktory 4 - podle toho kolik reproduktorů máš. Jen v předu = 2, i v zadu = 4
x x x X x - 0- DSP NE, 2- DSP ANO - nevím, nechat tak
x x x x X - 1- Aktivní anténa, 3- CD + aktivní anténa, 5- LCD v přístrojové desce + aktivní anténa, 7- CD + aktivní anténa + LCD v přístrojové desce - podle výbavy:
- Aktivní anténa - anténa napájená po kabelu (standardně ve Škodovkách)
- CD - instalovaný CD měnič
- LCD v přístrojové desce - Maxidot
Ty hlavně potřebuješ v Menu rádia nastavit PHONE IN. V podstatě to nemá na nic vliv, jen se Ti bude na displeji při hovoru zobrazovat nápis PHONE.
Něco jiného by bylo pokud bys Parrota zapojil pomocí toho zeleného Mini ISO konektoru (zde se nezapojuje ta část kabelů s velkými ISO pro reproduktory). Tehdy se uplatní i koncový stupeň rádia a hlasitost hovoru v reproduktorech pak nastavuješ knoflíkem na rádiu. Při zapojení přes ISO, hlasitost hovoru řídí jen Parrot.
V kontextu předchozího odstavce pak samozřejmě ztrácí smysl další položka v Menu rádia - PH VOL.
PS:
Já to zapojení přes zelený Mini ISO zkoušel a nějak jsem to nerozchodil. V podstatě tam není co splést, v nastavená rádia taky není co zmrvit a přes to jsem to nerozchodil i když na Dieselpower někdo psal, že mu to chodí.
PS2:
"Melo by to byt tedy DSP ano? Díky" - sakra, nasadil jsi mi brouka do hlavy. I když se mi moc zdá, že jsem někde na popis této položky kódování narazil a s HF to nemělo mít souvislost
Nicméně Tebe to trápit nemusí.