Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/18/13 ve všech sekcích

  1. No každopádně ss nebude pro samotný motor žádná dobrota....než se řádně motor promaže tak to chvíli trvá a právě start je dost velkou zátěží pro pohyblivé a ne zrovna hned 100% promazané součásti....Tak proč mu to dělat opakovaně! Osobně nemám nic proti novinkám,ale vzhledem k tomu že rád řídím sám,tak bych oželel nejen ss ale další věci jako hlídání pruhu ,senzor únavy atp.(tím neříkám,že je to špatná věc-pro bezpečnost určitě dobré). Jenže když to tak půjde dál a jakože se již testují auta bez řidiče...tak si rovnou můžu sednout do vlaku a nemusím si kupovat auto co bude za mně řídit a jezdit.
    2 body
  2. No to raději nekomentuji..... (Clinta)
    1 bod
  3. Hele Kokto, bez tebe to nejde, kdo by rozebíral auta a podpořil mě v tažení proti bílejm myslivcům?
    1 bod
  4. Hmm protože vepředu jezděj couralové:-)
    1 bod
  5. Jardo zareagoval si až po roce a něco :-D jestli se dobře dívám na datum :-D Jinak dávno jsme s Adamem ty nové klaxony namontovali :-)
    1 bod
  6. Stane, souhlasím zcela s tvým názorem. Přesně jak jsi to vyjmenoval, tak tyhle věci tedy v autě mít nechci. Stačilo mi, když mi na dálnici začal systém hlídání JP brát z ruky volant a já se s ním pral. Když mě to přestalo bavit, nechal sem ho tedy řídit samotného a po chvilce napsal, abych si převzal řízení. Takže jsem hned zčerstva za jízdy hledal, kde to vypnout. Zrovna tak po pár křižovatkách jsem vypínal SS. Abych si třikrát popojel na červenou o pár metrů a pokaždé to chcíplo, na to jsem neměl nervy a držet spojku dole nehodlám. Rovněž i automatické přepínání potkávacích a dálkových, to bych byl na nervy hned, abych si chtěl posvítit a on mi z ničeho nic vypnul na tlumené. Abych řekl pravdu, ani nejsem nijak extra nadšenej z auto svícení, jak mi doporučil Stringo. Rozčiluje mě, že při 150km/h tam flákne už normální světla a ty hned tak nezhasnou a trvá to věčnost, i když pak jedu normálně a třeba i po okreskách. Někdy mi rozsvítí tlumené hned zpočátku zcela zbytečně, i když je ještě odpoledne krásně vidět a ještě svítí slunce. O nějakém čidle, aby mi hlídalo, jestli jsem unavenej, tak to už vbec. Tohle všechno bere svobodu řízení, já si chci tyhle věci ovládat sám....
    1 bod
  7. Pani kluci... Dnes mohu i ja potvrdit svou ucast, neb jsem dorazil (i kvuli vam ;-) ) do CR. @Arlo: hod mi prosim do zpravy info kdy a kde se sejdete na Praze 9 a pripadne i cislo. Diky :-)
    1 bod
  8. Navíc, když se vysype lane assist, nebo jiná podobná ptákovina, auto vesele jede dál. Není to bezpodmínečně nutné k běžné jízdě, na rozdíl třeba od EGR ventilů a podobně, kde to dokáže hodně znepříjemnit běžný provoz vozu.
    1 bod
  9. kokta7: Pri teto tve teorii by ale nejlepsi bylo koupit Skodu 120, kde je na elektriku jen vetrak a svetylko v kabine. Tyhle tve uvahy jsou imho zcela mimo realitu. V dnesnim aute je elektronika uplne ve vsem. Neotevres bez ni ani dvere. Takze nejaka elektronicka vybava navic vedle jiz existujicich deseti tisic jinych elektronickych soucastek zvysuje riziko poruchy o 0.0000nic.
    1 bod
  10. i nezavisly topení bufík...clintíku no on už to jednou reklamoval, vyměnil autorizák gps anténu a dělá to znova, je tam poslední verze FW a map, takže tak... ten rs paket není špatný....
    1 bod
  11. Pokud nezasáhne vyšší moc, tak s jednou OIII bych měl přijet
    1 bod
  12. Bezva. A na jaře by nám mohli udělat prase
    1 bod
  13. strýček-BOB "Jak to tady čtu, tak si živě představuji komentář technika - "Áááá, prudič přijel. Franto, vsadím se, že má flašku voleje v kufru a ještě bude pindat o drahotě." Potom se nedivte, že vás servis slušně pošle do hajzlu, když reklamujete v záruce. Jak jsem už psal je zákazník servisu a "zákazník servisu". :kol-46:" Podľa myšlienkových pochodov a mluvy technika ma analogicky napadá termín značkový servis a "značkový servis"... Niekto pár tisíc navyše možno nerieši, ale nie všetci to principiálne hádžu za hlavu..skôr než o šetrenie peňazí za každú cenu však ide o to, že po odchode z predajne a príchodom do servisu sa z milého zákazníka stáva objekt, ktorému to, kedykoľvek sa objaví, poriadne zúčtujeme, lebo aj my musíme z niečoho žiť. hadak 11 "za námi nezaviněné akustické jevy vozu ŠKODA Yeti 1.2 TSI." - úžasná špecifikácia problému. Skôr práca pre akustika - motor zakryť kabátom, alebo motorový priestor vyplniť PUR penou, aby PLEČKA bola len PLEČKA.
    1 bod
  14. On už se nějakej Kokta najde
    1 bod
  15. pawouku nechceš mě koupit auto? jinak by mě zajímalo, komu chce škodovka prodat ty RS OII jak v naftě i v benalu, když je to drahé jak oct 3 v RS
    1 bod
  16. No ty trny jsou docela pevný, pokud to propíchneš přímo kolmo a tlačíš, tak se to prostě jen opře o kastli pod tapecem, ale nic se neohne a ty máš oči z důlku jak tlačíš. Já to udělal tak, že jsem nejdřív propíchl obě strany. Levou stranu pak zapáčil jako by do strany při tlačení. Aby se lehce předohly ty levé trny dovnitř a páč už pak tím pádem u pravé strany už páčit nejde, protože levou už máte vpíchlou, tak pravou se vpíchne kolmo a šroubovákem strčeným do otvoru společně s trnem, jsem ten trn také jakoby tlakem šroubováku na trn a opěrky podsekl. Tím se docílilo stavu kdy to člověk má napůl nainstalovaný s lehce předohlími trny pod tapecem k sobě a pak už stačí opravdu jen tlačit kolmo na opěrku a trny se doohnou úplně pod tapecem k sobě.
    1 bod
  17. To se klidne hadej, ale tady slo o novy (indicky) Rapid dovezeny pochopitelne z Indie. A pro nova auta plati, ze nic co nema minimalne EU5 tady neprihlasis. O ojetinach tu nikdo nemluvil.
    1 bod
  18. Tak mně to stačí, každej soudnej člověk si o vikyviky a jeho postřezích udělá obrázek sám... Ale bavím se dál
    1 bod
  19. Tak Yeti je určen zejména k městskému provozu, zrovna tak jako Tiguan u VW. Ale volba manuálu by být u některých motorizací mohla. To jsem ani nevěděl, protože jsem se o krabičku nikdy nezajímal. Jen jsem si do ní jednou sednul a připadal jsem si jako na záchodě (tím myslím posez). Navíc jak jezdím hodně dálnice, větší odpor vzduchu by mi byl překážkou.
    1 bod
  20. DSG je poměrně povedené, oproti klasickým automatům, co třeba dodnes používá Opel a jiné automobilky. Ale není všemocné. Uznávám, že do města je automatická převodovka jaksi positivum, když přihlédnu k častému popojíždění v kolonách, nutnému vyřazování, vymačkávání donekonečna spojky atd... Současně je mi jasné, že ho mají v oblibě i lidé, co mají slabinu v manuálním řazení. Já osobně v DSG, ani jiném automatu zalíbení nenašel a až budu brát auto jen jako prostředek dostat se z místa A do místa B, tak to bude asi ten správný čas, si ho pořídit. Podle mého názoru do RS nepatří ani DSG, ani nafta. (chápu, že spousta lidí to vidí obráceně a právě proto nám výrobce dává možnost volby). Upřímně řečeno, za padesát tisíc mohu mít v autě spoustu dalších užitečných věcí....
    1 bod
  21. Páčka není všechno. Čidla jsou stejná? SW také? To jistě nevíš.
    1 bod
  22. Nabídka platí do zítřka(tj. do 18.3.2013) do 10:00... Nyní kdo by měl zájem už je možná jen tato cesta, ale ne výměna... http://forum.skodahome.cz/classifieds/item/4824-prodám-budíky-s-maxi-dot-5l0920840h-nafta-yeti/
    1 bod
  23. Ja remcam , neremcam nevim jak na tom budu s casem
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...