Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/22/13 ve všech sekcích

  1. my jsme holt národ slev. Jako já chápu, že to chce každej co nejlevněji koupit, ale zkuste se na to taky kouknout z druhý strany. Na to, aby ten prodejce mohl žít a fungovat, musí taky něco vydělávat. A prostě není možný tlačit tu cenu pořád níž a níž, když už není kam. Já nevím, jak to dělaj, když už ta sleva převyšuje marži, ale každej obchod by měl mít určitý výhody pro obě strany a měl by mít tudíž i nějaký rozumný hranice. V čem to je výhodný pro toho prodejce, by mě moc zajímalo.
    3 body
  2. Dotaz - na novém SU jsou 16" - 18" alu - jaké budete dávat na zimu pneu vč.značky a raději alu jak plecháče ? Cena se u disku moc neliší od alu - ale jakou zvolit značku ? Nebude nějaká akce u škodovky,zatím nic není nikde uvedeno.
    1 bod
  3. V poslední době narážím na různých motoristických fórech na názor, jak je Octavia předražená a nejčastější srovnání je s jednou asijskou značkou. Protože jsem za svůj život Škodovek kupoval už 10 a z toho 8 nových, mám k té značce pochopitelně nějaký hlubší vztah i dnes, kdy jezdím něčím jiným. Pro rypáky, kterým to stejně nebude recht, ani kdyby to auto dostali zadarmo, alespoň menší srovnání : V roce 1997 jsem na jaře koupil, v mém okolí jako jeden z prvních, Octavia TDI 66kW. Byla to samozřejmě limuzína a vyjmenovat prvky výbavy je celkem jednoduchý. Metalíza, 15" hliníkový kola, man.klima, el. šíbr, el. okna a dveře, 2 bagy, ABS. To je asi tak všechno. Cena 519 000,-Kč. V únoru 2005 jsem byl opět mezi prvními, kdo si odvážel novou OII combi TDI 103kW (dodnes ten den proklínám). Výbava : halogeny, metalíza, 17" kola, man. klima, el. dveře bez dálky, el. okna jen vpředu, malý kožený paket (volant a řadička), mizerný rádio s úzkým displejem, 4 bagy, ABS a to je opět všechno. A teď se držte. Cena 740 000,-Kč. Když teď po letech o tom přemýšlím, ani se mi nechce věřit, že bych byl jednak tak blbej a druhak, že to je vůbec pravda a hlodá mnou pochybnost, jestli jsem se nesplet, protože fakturu mám ve starým účetnictví a to je bůhví kde. Ale ať počítám, jak počítám, tak nesplet. A teď přátelé to srovnání s dnešní OIII RS TDI, která je na vrcholu modelový řady nejen výbavou, ale taky cenou. Za 643 000,-Kč si odvezete auto s níže uvedenou výbavou. Takže s odstupem času a nestranným pohledem majitele jiný značky říkám, že kdo tvrdí, že Octavia III RS je předražená nebo špatně vybavená, je absolutní KOKOT. "CLIMATRONIC" - dvouzónová klimatizace s elektr. regulací 12 V zásuvka v zavazadlovém prostoru 2 světla na čtení vpředu 8 reproduktorů (pasivní) Anténa s příjmem AM/FM "Diversity" Barevný "MAXI DOT" Bez asistenta při změně jízdního pruhu Bez přídavných světel (vnitřní osvětlení) Bez stěrače a ostřikovače zadního okna Bi-Xenonové světlomety + AFS + LED denní svícení Boční a zadní okna tónovaná Boční airbag vpředu a hlavový airbag Chlazená schránka Denní tlumené světlo s asistenčním světlem a funkcí "coming home" El. ovládání oken vpředu a vzadu Elektrické přídavné topení ESC Green tec Hlavové opěrky zadní 3 kusy Imobilizér elektronický Intervalový spínač stěračů se světelný/dešťovým senzorem Klíček s dálkovým ovládáním zamykání vozu Kolenní airbag řidiče Kontrola tlaku v pneumatikách Kotoučové brzdy zadní - Geomet D Loketní opěra vpředu "JUMBO BOX" Make-up zrcátka vlevo s krytkou Make-up zrcátka vpravo MDI ( Mobile Device Interface ) Odjištění opěry zadního sedadla ze zavazadlového prostoru Odjištění víka zadních výklopných dveří (elektricky) Odkládací paket 1 Odkládací prostor s víkem v bočním obložení kufru Opěrky hlavy na předních sedadlech Potah sedadel - kůže/látka Prodloužený servisní interval Přední mlhové světlomety Přídavné upevnění dětské sedačky pro systém ISO FIX Rádio Entry (Gen1) S CD mechanikou a zdířkou pro SD-karty S dálkovou regulací polohy světlometu automatická/dynamická AFS 1 Signalizace nezapnutých bezpečnostních pasů ( všichni pasažéři ) S osvětlením zavazadlového prostoru Sada nářadí Schránka na brýle Set na opravu pneumatik Sluneční clona zadního skla Sportovní provedení Střední konzola Síťový program Tempomat Ukazatel nedostatku kapaliny v nádobce pro ostřikovače Varovná světla v předních dveřích Vnitřní zpětné zrcátko s aut. stmíváním Vnější zpětná zrcátka, s automatickým stmíváním, elektr. sklopná/nastavitelná/ vyhřívaná Vyhřívané trysky ostřikovače čelního skla Vyhřívání předních sedadel s oddělenou regulací Výklopná odkládací schránka pod sedadlem spolujezdce (LHD) Výsuvné integrované ostřikovače světlometů Zadní sedadlo nedělené, zadní opěradlo s loketní opěrou dělené a sklopné Zakrytí zavazadlového prostoru se sítí Čelní sklo tonované Šrouby kol Standard Centrální zamykání s dálkovým ovládáním, 2 sklopné klíčky (bez SAFE systému) Disk z lehké slitiny 7 1/2J x 17 Ozdobné lišty černé Pneumatiky 225/45 R17 91W Se zakrytím pro kola z lehké slitiny Sportovní nárazník Vnější zpětné zrcátko a další díly v barvě vozu Vnější zpětné zrcátko vlevo, konvexní Zadní díl výfuku, postranní Zpětné zrcátko vpravo, konvexní Chromový paket Dekorační obložení Hlavice řadící páky z kůže Kožený sportovní volant Madlo ruční brzdy z kůže Pedálové ústrojí Prahové nástupní lišty Sport-komfortní sedadla vpředu Vkládané tkané koberce Výplň dveří Zakrytí řadící páky z koženky
    1 bod
  4. Tak tedy ať má vaše dušička klid, normálně jsem zaslal poptávku desítkám prodejcům, babral jsem se v tom snad 2 měsíce, vybral pár nejlepších nabídek, chvilku si ještě dopisoval o ceně a pak se dostavil osobně a podepsal závaznou a nejvýhodnější objednávku kterou jsem vybral, jako soukromá osoba a za hotové, za cca 7 týdnů auto přišlo, zaplatil jsem ho a za 2 dny kdy dorazila platba na účet prodejce jsem si auto převzal, to je vše, nic v tom není a samozřejmě bylo od začátku jasné, že na servis budu jezdit někam v místě bydliště. Pokud někdo chce dobrou cenu tak se holt musí snažit, dopisovat si se spoustou dealerů a nekompromisně tlačit cenu, pokud navštívíte 3 salony a na další 2 napíšete tak to je asi málo. Chce to dát si s tím prostě práci. A ještě něco, pokud je to pod nákupní cenou tak mě je to jednou jak toho salon docílil ale nebudu tady říkat kde to bylo dělat třeba někomu problém s tím že mu bude mraky lidí psát a dotazovat jak a proč.....
    1 bod
  5. 1 bod
  6. kokto jestli prijedes na pristi clintuv sraz jinym nez francouzskym autem tak ti na nem palkama udelame francouzsky design...
    1 bod
  7. Je to cele nesmysl. Kdysi jsem nekde cetl, ze devet velkych nakladnich zaoceanskych lodi udela stejne emise jako vsechna auta na svete. Stacilo by zrusit 9 lodi a bude po problemu.
    1 bod
  8. ta spojitost se úplně nabízela
    1 bod
  9. Je to je urcite maskovanej Clint jak jede do fachy... proste ma kratkou octu, ale dusi je to myslivec.... uz konecne pochopil, ze myslivec je jasna volba. Ps nebyl vedle ridice spolujezdec... tipoval bych myslivce Koktu:-)
    1 bod
  10. Psal uživatel Sharpens: Na vsechno bezi cas musis to vsechno stihnout do 5ti min. Na obrazovce vyberes "Steuergeräte-Auswahl" (vyber ridici jednotky) vyber si "Elektronik 2" (elektronika 2) a vyber ridici jednotku "6D - Heckklappe" (6D- Pate dvere) na (Obr. 1). ted klikni na "Zugangsberechtigung" (pristupove opravneni) a zadej kod "12345" (Obr. 2) pak dej OK. Potom klikni na "Anpassung" (Nastaveni). Ted to bude asi 15 sekund nacitat kanaly. Vyber 1. "(4)-Ansteuerung durch Schalter für Heckklappenfernentriegelung-Tippfunktion beim Schließen" ((4)- Nastaveni funkce dalkoveho spinace pri zavirani) - to se tyka tlacitka u radici paky pro otevirani kufru, tim ho predelas i na zaviraci tlaitko (Obr 3) 2. "(4)-Ansteuerung durch Taster für Heckklappenöffnung Funkschlüssel-Tippfunktion beim Schließen" ((4)- Nastaveni tlacitka klice pri zavirani) - tim pak muzes zavirat i kufr klickem (Obr 4). U obou kanalu musi byt nastaveno "aktiv" (aktivni). Potom zavrit program. Funguje hned bez dalsiho nastavovani nebo restartu.
    1 bod
  11. Jo? A co toto: http://www.auto.cz/rozhovor-martin-hrdlitka-technice-lkody-rapid-68055
    1 bod
  12. už se těším na zimu, není nic lepšího než ráno v sobotu brzo vstát a jet se někam klouzat do sněhu
    1 bod
  13. Tady mám také nějaké fotky v modré.. Kvalita fotek nic moc a ještě k tomu pršelo..
    1 bod
  14. No tak s 16" na RSo nevím nevím.Jsou tam velký brzdy a v základu jsou 17"!!! hurikan 888 dal toto: Typ motoru CHHB (benzínový): 205/50 R17 89W + 6Jx17 ET45 205/50 R17 89W + 6Jx17 ET48 225/35 R19 88Y + 7,5Jx19 ET51 225/40 R18 92Y + 7,5Jx18 ET51 225/45 R17 91W + 7,5Jx17 ET51 Typ motoru CUPA (naftový): 205/50 R17 89V + 6Jx17 ET45 205/50 R17 89V + 6Jx17 ET48 225/35 R19 88Y + 7,5Jx19 ET51 225/40 R18 92Y + 7,5Jx18 ET51 225/45 R17 91V + 7,5Jx17 ET51
    1 bod
  15. Pánové tady jsou ......... 031 Motory EA211.rar
    1 bod
  16. Ale on tě nikdo ani přesvědčovat nechce :-) Každému je jasné, že čím víc objem tím více motor. Třeba takové motory z poloviny minulého století. Objem kolem 2-3 litrů a výkonu na rozdávání = 50 kW vždy stačilo na krásnou a sportovně laděnou minutovou akceleraci z 0 na 100. A před touto érou? I naši otcové v mládí tvrdili, že objem ničím nenahradíš a se závistí v oku vzpomínaly na dědečkův 4-litr s megavýkonem 20 kW. Nechci tady rozdmýchávat nějaké emoční výlevy, ale myslím, že dnes jsme na tom mnohem, mnohem lépe: 1) Auta jsou velice laciná, pohodlná a bezpečná - stačí se podívat 15 roků dozadu a dál (srovnat platy, tehdejší ceny a nabídku) 2) Když pomineme jisté malé procento totálních uživatelem nezaviněných poruch tak životnost je dosti velká. Koho by dříve napadlo, že bude 10 let lít do motoru jen olej a benzín a najezdí bez zásadních oprav 200000 kilometrů? Ano mezi staršími vozy se najdou držáky co mají najeto kolem milionu kilometrů. Ale ruku na srdce, opravdu si všichni myslíte, že takové auto a motor vydrželo tak dlouho jen silou vlastní konstrukce? Vzpomeňte na éru našich otců a dědů, kteří trávili v garáži stovky hodin, aby udržely své plechové mazlíčky v kondici. Kdyby nebylo takovéto péče, kde by ty káry teďka asi byly? skoro V každém městě byla dilna na generálkování motorů, a když jste najeli kolem 60000km tak jste se již zapisovali do pořadníku. Dneska se tato kilometráž považuje za pěkně zajetý motor s výhledem mnoha spokojených let. 3) Auto je jen další spotřební zboží. Prodat levně, pak relativně draze udržovat a co nejdříve sešrotovat a koupit nové. Téměř všechny automobilky se potýkají s dílčími problémy kolem rozvodového mechanismu. No a co? Vždy se to dá vyřešit. První 4 roky záruka, pak další roky placená (formální částka) záruka mobility. Pokud se i po této době (řádově 6-8 let stáří) něco začne na motoru ozývat šup do servisu. V pípadě rozvodů 1,2 TSI ať mi nikdo neříká, že cca 6000,- Kč za opravu je částka likvidační. Vždyť se jedná o 1/4 průměrné mzdy. Pochybuji, že naši otvcové provedli generálku v 80-tých letech za 400,- Kč. Smutné je, když je někdo osudem předurčen k totální pozáruční destrukci motoru jako takového. Takový člověk je potom právem konsternován do nejkrajnější meze. Bohužel se to občas stane, ale naštěstí jen v mizivém procentu. Je však doba internetu a tak tito jedinci zcela logicky prezentují svoji mizernou zkušenost na všemožných forech. Pak se svrhne lavina nespokojených, ale hlavně vystrašených jedinců, kteří od té doby při každém startu či jízdě ostrým sluchem naslouchají každému zavrznití či zachvění motoru - už nemají takovu radost z jízdy jakou by měli, kdyby si nikdy na foru nepřečetli, že vlivem mírného protažení řetězu a uvolnění nenatlakovaného napínáku se při startu může chvíli ozývat kovové klepání. Podstatné je užívat si a jezdit a jezdit. Dokud můžem.
    1 bod
  17. Kupoval jsem SII letos v únoru a nechal jsem ho obout u prodejce Škody ještě na zimní kola. Koupil jsem zimní kompletní kolo, disk 7,0J x 16", pneu Continental 205/55 R16 94 CWS TS 830. Mají v nabídce ještě zimní kompletní kolo, disk 7,0J x 16", pneu Conti 205/55 R16 91 H CWS TS 810. Když je nabízejí, tak tam asi ty 91 H být můžou. U obou sad je cena za kompletní kolo 4 400 Kč za jeden kus. Minulý týden jsem přezouval a můžu říct, že se těším na jaro. Připadám si na zimákách, jako bych jezdil ve člunu. Na léto mám 18".
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...